...tyhmästä tavastani?
Aina kun joku perheen jäsenistä lähtee jonnekkin, mun sisälle tulee pieni paniikki. Ihan kuin jotain kauheata tapahtuis, kun en näe perheen jäseniä!
Esim. Isäni meni pikku jouluihin, ja valvoin koko yön, kun pelkäsin että se tapettaisiin! O_o`
Toiseksi, nyttenkin pikku veljeni on jossain (kai kavereillaan....), ja sanoi tulevansa vasta yöllä kotiin. Niinpä mielikuvitukseni lähti taas laukkaamaan, ja ajattelin vaikka mitä kauhuuksia!
Täpä typerä/kauhea pakkomiele, on kehittynyt vähitellen, kun yksi luokkalaiseni kuoli viime vuoden kesällä auto-onnettomuudessa.
Ja nyt kun on tulossa joulu, pelkään että emme vietä joulua yhdessä, jos jollekkin perheen jäsenelle tapahtuu jotakin, ennen joulua!
:S
miten päästä eroon....
......
3
931
Vastaukset
- czc
psykiatrin puheille
- Thorn!
Kärsinkin itsekin tuosta pienenä, josta on jo tosin aikaa toista kymmentä vuotta. Ajan kanssa se meni ohitse. Oli varmaan vaan joku vaihe. En oikein osaa sanoa mitään, miten siitä pääsee eroon. Kärsivällisyyttä, eiköhän se ajan kanssa... :)
- ...
Niin, mä olen nämä kakskyt vuotta ollu samanlainen. Nytkin kun asun muualla ja tiedän, että lähtevät reissuun enkä satu heitä saamaan kiinni tai kummipojan äidin kännykkä on kiinni viikkoja, niin olen ihan varma että jotain on tapahtunut ja makaavat sairaalassa. Inhottavaa mutta ei voi mitään.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "874048Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella242901No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452310- 341311
- 10899
- 131875
- 6864
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12811Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124756- 11750