Candy Aquamatic 10T käyttöohje

Opiskelija

Olen saanut otsikon mukaisen pyykkikoneen opiskelijaboksiini. Koneen mukana ei vaan tullut minkäänlaista käyttöohjetta. Pesukoneen käyttö yleisesti muuten on tuttua, mutta mitä tarkoittavat tässä koneessa ohjelmavalitsimen numerot ?

11

16096

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ei itse vaivauduta

etsimään tietoa tai kysymään esim.myymälöistä, huolloista tai hakemaan vaikka Googlella !!!!!

• Opiskelija

Kahdesta liikkeestä on kysytty ja googlella etsitty ilman tuloksia. Jos tiedät nettiosoiteen tai hakusanat joilla google löytää, niin kerro ihmeessä. tai kerro liike josta voin kysellä, kun omat kyyselyt ei ole tuottaneet tuloksia.

Olen ymmärtänyt, että nämä foorumit ovat sitä varten, että voi kysellä apuja kun muualta ei löydä.
        Oletko koskaan itse kysynyt mitään vinkkejä/apuja foorumeilta ?

• Pyykkäävä poikamies

voisit kokeilla hakea ohjetta seuraavasti:

1. Mene Candyn nettisivuille http://www.candy.fi/candy2004/htm/home/index.htm

2. Valitse sivun vasemmasta laidasta linkki Käyttöopas.

3. Valitse Tuotelinja kohdasta "Pesukoneet".

4. Valitse viereisestä pudotusvalikosta "Aquamatic 10 T".

5. Valitse "Download"

• Opiskelija

Ilmeisesti netin käyttö ei oikein ole hanskassa, koska en googlella tätä löytänyt

Kiitos vielä kerran

• tuukla
        Opiskelija kirjoitti:

Ilmeisesti netin käyttö ei oikein ole hanskassa, koska en googlella tätä löytänyt

Kiitos vielä kerran

Ettekä voineet tänne sitten laittaa mitään... Ei ton linkin takaa enää mitään ohjeita saa. Tän kyllä goggeli löysi ;)

• pyykkäri

• kaitsu

sma vika mulla, ei saa vörkki tota 10 t vehettä

• laim

Joskus etin itsekin ohjeita, löysin jostain et 3 on pikaohjelma. Olis kiva tietää muutki.

• Seniori.
    • candy_candy_

Ulkomuistista sanoisin että numero 2 oli tavallinen pesu ja kolmonen oli pikapesu. Mulla ainakin oli näin, kakkosella pesin tosi likasta ja kolmosella muut. :)

• Anonyymi

Hei! Itse etsin kans noita ohjeita,mutta koska sellasia järjellisiä ohjeita ei löytynyt..koneen mukana tuli kuva ohjeet ei muuta.Aattelin että revin kohta kaikki kävyt lähimmästä puusta (kävyt=hermot) Kun pesukone tuotiin kotiin sen tuoja sanoi että käytä eka kerta konetta tyhjänä että kaikki kuonat ym.lähtee ekaks veks ennen ekaa pesu kertaa.Mutta koska kone on ajatteleva pesukone se ei tietenkään tunnistanut tätä ilman pyykkiä olevaa toimintoa eikä lähtenyt edes päälle. Vesijohto paikoillaan tepseli seinässä eikä tapahu mitään???!No kokeilin näin laitoin pyykit koneeseen ja annostelin pesuaineet lokeroihin 2 ja huuhteluaine keskimmäiseen lokeroon 1 vain silloin kun peset esim.lakanoita tai petivaatteita kuten lakana ym.No sitten valitsin lämpötilan se löytyy siitä missä sellasen mittarin kuva.Ja pesuohjelmaksi laitoin alussa smart touch toiminnon ois pitänyt valita suoraan valkosen t-paidan kuvalla varustettu käänsin siihen.Eka toiminto pyykkäsi 3h ja mietin onko normaalii että pesukone pesee noin kauan sun pyykkejäsi🤔no siirsin sen siihen t-paita kuvakkeeseen ja jo alkoi lyyti kirjoittaa.Se jopa ilmottaa piippaamalla että on nyt valmis ja pyykkin saa laittaa narulle.Rohkeesti vaan kokeilemaan kyllä sen pikku hiljaa oppii.Ja jos sulla ei ole sitä liitintä siihen pesukoneen ja vesijohdon välille niin soitat taloyhtiön huoltoon niille sen hankkiminen kuuluu koska se kuuluu olla joka kämpän varustuksissa.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Immu otti pataan

Olen pettynyt, hänen piti viedä Stagalaa kuin litran mittaa - mutta kuinka kävikään? Voi hemmetti sentään.... Ääääääh!
      Kotimaiset julkkisjuorut
      145
      2505
    2. Näetkö feminismin uhkana

Vai mahdollisuutena kun deittailet naisia? Mitä miehet mieltä feminismistä?
      Ikävä
      203
      1190
    3. Tykkäätkö halaamisesta?

Minä en. Tänään tuttava, jolle olen maininnut että en pidä halaamisesta, yritti halata minua ja olen vieläkin ihan raivo
      Maailman menoa
      113
      1091
    4. Hinduilu on suurta eksytystä

tekosyvällinen tarina uppoaa moneen. Harhautusta todellisen Jumalan yhteydestä. Kuka haluaisi nähdä sielunvaelluksessa
      Hindulaisuus
      389
      940
    5. Malmin tapaus on järkyttävä

Kolme ulkomaalaistaustaista miestä raiskasi nuoren tytön tavalla, jota ei meinaa uskoa todeksi. Mikä voisi olla oikeampi
      Maahanmuutto
      298
      911
    6. Miksi kaivata miestä

jolla ei edes muna toimi?
      Ikävä
      98
      888
    7. Mitkä asiat teidän elämässänne on

Tällä hetkellä parasta?
      Ikävä
      66