Vinkkejä: Kokkolan paras

nähtävyys?

Nyt kaivataan vinkkejä siitä mitä kannattaisi näyttä joululomanvieraille KOkkolassa ja ympäristössä. Onko vinkkejä? Ei väliä onko ns. nähtävyys, kulttuuria, urheilua tms. kunhan saadaan annettua "oikea" kuva KOkkolasta Naanatalin vieraille.

13

2521

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Trpovri

Mikäli joku saapuu "Naanatalista" "KOkkolaan" vierailulle, on syytä sekä kutsujan että saapujan kääntyä lähimmän ala-asteen puoleen oman tilanteensa selvittämiseksi.

• ?????

Taidan nyt ymmärtää tämän palstan ongelmat kun ei edes kirjoitusviheitä sallita.

tv. alkuperäinen kirjoittaja

• Täällä joku

Ikäraja?
        Just tollaset getossa asuvat köyhät savuapinat vituttaa.
        Kun ei oo varaa matkustaa, ei oo ystäviäkään muualla ku samassa getossa.
        Muilla voi olla jo 7 vanhoina ystäviä, muitakin ku hakkaava isä ja huoraava äiti.
        Kirjoitusvirheethän voi taas johtua esim sairaudesta?
        Eli jos ei sulla ole itse asiaan mitään kommenttia niin pidä se viinan ja huumeiden pehmentämä pää kiinni.

• Maikka
        Täällä joku kirjoitti:

Ikäraja?
        Just tollaset getossa asuvat köyhät savuapinat vituttaa.
        Kun ei oo varaa matkustaa, ei oo ystäviäkään muualla ku samassa getossa.
        Muilla voi olla jo 7 vanhoina ystäviä, muitakin ku hakkaava isä ja huoraava äiti.
        Kirjoitusvirheethän voi taas johtua esim sairaudesta?
        Eli jos ei sulla ole itse asiaan mitään kommenttia niin pidä se viinan ja huumeiden pehmentämä pää kiinni.

Nimimerkki "Täällä joku":n kirjoituksen luettuaan ei voi muuta kuin varoittaa lasten vanhempia siitä, että pihapiirissä saattaa pyöriä rumia puhuva 7-vuotiaiden "ystävä" joka käyttää nimeä "Täällä joku".

• jotain hyvää..

vanha kaupunki aina kiva nähtävyys, ravintola joko vanhan kaupungin ravintola tai punainen lyhty, teatteriin veisin omat vieraat, sen verran hyvää mainosta kokkolan teatteri saanut viime aikoina...eiköhän täältä aina jotain kivaa näytettävää löydä..=)

• hannah

Musta täällä ei oikeen ole mitään näytettävää, olen itsekin joskus tuota miettinyt kun on käynyt kavereita toisilta paikkakunnilta.

Mutta tosiaan vanhakaupunki on ihan nätti paikka käydä iltahämärässä kävelyllä ja wanha lyhty mukava ilta-kahvipaikka. Ja onhan kokkola merikaupunki, joten rannallakin voi käydä pälyilemässä :)

• Kannuksen Zukko

Satama, entiset Kemiran ja Outokummun tehtaat. Soko-ojan kylätalo ja kaatopaikka.
        Ylihinnoitelut autopurkaamot. Iisakin Grillille veisin syömään ja pissalla voisi käydä Seurahuoneen porrastasanteen nurkassa.

Suomenruotsalaista rahaa vosi käydä haistelemassa svenskaglubenilla ;)

Suntissa voisi pilkkiä

• Aniik
        Kannuksen Zukko kirjoitti:

Satama, entiset Kemiran ja Outokummun tehtaat. Soko-ojan kylätalo ja kaatopaikka.
        Ylihinnoitelut autopurkaamot. Iisakin Grillille veisin syömään ja pissalla voisi käydä Seurahuoneen porrastasanteen nurkassa.

Suomenruotsalaista rahaa vosi käydä haistelemassa svenskaglubenilla ;)

Suntissa voisi pilkkiä

Ei ole enää suomenruotsalaista rahaa,se on menetetty Kiinaan.

• puhuen

Englannin puistossa oleva vene on herättänyt aika monissa ulkolaisissa kiinnostusta.
      Vanha kaupunki pimeällä on kans nätti katella.
      Merenranta kaupunkina Kokkolassa on kesäisin paljon kateltavaa, mutta näin talvella on vaikeempi keksiä näytettävää.

• ehdottomasti

näyttäisn muualta tulleille illan pimeydessä valoissa kylpevän vanhankaupungin.Se on jotenki nii hienon ja rauhallisen näkönen ja tunnelmallinen. Ja siitähän ei ole pitkä matka kipasta katteleen teatteria ja vanhaa vesitornia, maamerkkejä kummatkin. Jos mahdollista niin kiivetkää illalla halkokarin mäelle tai patamäen laelle katsomaan kaupungin valoja, sekin on kivan näköstä...

• Asukas

Tehkää tällainen kaupunkikierros:

- Vanha kaupunki (käykää siellä myös pimeällä, jos ne laittaa ne valot)
      - Teatteri
      - Katariinan kalmisto
      - Se vanha pedagogiotalo, joka on muistaakseni Suomen vanhin ei-kirkollinen puurakennus, siinä Anttilan vieressä.
      - Katsokaa samalla niitä museon taloja ja ehkä käykää näyttelyssä
      - Suntin ranta
      - Jos on aikaa, niin kävelkää se vanhan kallen kävelyreitti tai se tervaporvarin kävelyreitti. Mikä sen nimi onkaan. Siinä on matkan varrella opastetauluja.
      - Kävelkää Harrbådan majakalle

• juu

roskaruka hakalahden ja halkokarin välimaastossa.............

• vetää

Mustakari tai Elba kesällä.Talvella vanhan kaupungin ja suntin valot.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Immu otti pataan

Olen pettynyt, hänen piti viedä Stagalaa kuin litran mittaa - mutta kuinka kävikään? Voi hemmetti sentään.... Ääääääh!
      Kotimaiset julkkisjuorut
      163
      2571
    2. Näetkö feminismin uhkana

Vai mahdollisuutena kun deittailet naisia? Mitä miehet mieltä feminismistä?
      Ikävä
      205
      1198
    3. Tykkäätkö halaamisesta?

Minä en. Tänään tuttava, jolle olen maininnut että en pidä halaamisesta, yritti halata minua ja olen vieläkin ihan raivo
      Maailman menoa
      113
      1111
    4. Hinduilu on suurta eksytystä

tekosyvällinen tarina uppoaa moneen. Harhautusta todellisen Jumalan yhteydestä. Kuka haluaisi nähdä sielunvaelluksessa
      Hindulaisuus
      389
      940
    5. Malmin tapaus on järkyttävä

Kolme ulkomaalaistaustaista miestä raiskasi nuoren tytön tavalla, jota ei meinaa uskoa todeksi. Mikä voisi olla oikeampi
      Maahanmuutto
      299
      933
    6. Miksi kaivata miestä

jolla ei edes muna toimi?
      Ikävä
      101
      912
    7. Mitkä asiat teidän elämässänne on

Tällä hetkellä parasta?
      Ikävä
      66