Nyt kaivataan vinkkejä siitä mitä kannattaisi näyttä joululomanvieraille KOkkolassa ja ympäristössä. Onko vinkkejä? Ei väliä onko ns. nähtävyys, kulttuuria, urheilua tms. kunhan saadaan annettua "oikea" kuva KOkkolasta Naanatalin vieraille.
Vinkkejä: Kokkolan paras
13
2521
Vastaukset
- Trpovri
Mikäli joku saapuu "Naanatalista" "KOkkolaan" vierailulle, on syytä sekä kutsujan että saapujan kääntyä lähimmän ala-asteen puoleen oman tilanteensa selvittämiseksi.
- ?????
Taidan nyt ymmärtää tämän palstan ongelmat kun ei edes kirjoitusviheitä sallita.
tv. alkuperäinen kirjoittaja - Täällä joku
Ikäraja?
Just tollaset getossa asuvat köyhät savuapinat vituttaa.
Kun ei oo varaa matkustaa, ei oo ystäviäkään muualla ku samassa getossa.
Muilla voi olla jo 7 vanhoina ystäviä, muitakin ku hakkaava isä ja huoraava äiti.
Kirjoitusvirheethän voi taas johtua esim sairaudesta?
Eli jos ei sulla ole itse asiaan mitään kommenttia niin pidä se viinan ja huumeiden pehmentämä pää kiinni. - Maikka
Täällä joku kirjoitti:
Ikäraja?
Just tollaset getossa asuvat köyhät savuapinat vituttaa.
Kun ei oo varaa matkustaa, ei oo ystäviäkään muualla ku samassa getossa.
Muilla voi olla jo 7 vanhoina ystäviä, muitakin ku hakkaava isä ja huoraava äiti.
Kirjoitusvirheethän voi taas johtua esim sairaudesta?
Eli jos ei sulla ole itse asiaan mitään kommenttia niin pidä se viinan ja huumeiden pehmentämä pää kiinni.Nimimerkki "Täällä joku":n kirjoituksen luettuaan ei voi muuta kuin varoittaa lasten vanhempia siitä, että pihapiirissä saattaa pyöriä rumia puhuva 7-vuotiaiden "ystävä" joka käyttää nimeä "Täällä joku".
- jotain hyvää..
vanha kaupunki aina kiva nähtävyys, ravintola joko vanhan kaupungin ravintola tai punainen lyhty, teatteriin veisin omat vieraat, sen verran hyvää mainosta kokkolan teatteri saanut viime aikoina...eiköhän täältä aina jotain kivaa näytettävää löydä..=)
- hannah
Musta täällä ei oikeen ole mitään näytettävää, olen itsekin joskus tuota miettinyt kun on käynyt kavereita toisilta paikkakunnilta.
Mutta tosiaan vanhakaupunki on ihan nätti paikka käydä iltahämärässä kävelyllä ja wanha lyhty mukava ilta-kahvipaikka. Ja onhan kokkola merikaupunki, joten rannallakin voi käydä pälyilemässä :)- Kannuksen Zukko
Satama, entiset Kemiran ja Outokummun tehtaat. Soko-ojan kylätalo ja kaatopaikka.
Ylihinnoitelut autopurkaamot. Iisakin Grillille veisin syömään ja pissalla voisi käydä Seurahuoneen porrastasanteen nurkassa.
Suomenruotsalaista rahaa vosi käydä haistelemassa svenskaglubenilla ;)
Suntissa voisi pilkkiä - Aniik
Kannuksen Zukko kirjoitti:
Satama, entiset Kemiran ja Outokummun tehtaat. Soko-ojan kylätalo ja kaatopaikka.
Ylihinnoitelut autopurkaamot. Iisakin Grillille veisin syömään ja pissalla voisi käydä Seurahuoneen porrastasanteen nurkassa.
Suomenruotsalaista rahaa vosi käydä haistelemassa svenskaglubenilla ;)
Suntissa voisi pilkkiäEi ole enää suomenruotsalaista rahaa,se on menetetty Kiinaan.
- puhuen
Englannin puistossa oleva vene on herättänyt aika monissa ulkolaisissa kiinnostusta.
Vanha kaupunki pimeällä on kans nätti katella.
Merenranta kaupunkina Kokkolassa on kesäisin paljon kateltavaa, mutta näin talvella on vaikeempi keksiä näytettävää.- ehdottomasti
näyttäisn muualta tulleille illan pimeydessä valoissa kylpevän vanhankaupungin.Se on jotenki nii hienon ja rauhallisen näkönen ja tunnelmallinen. Ja siitähän ei ole pitkä matka kipasta katteleen teatteria ja vanhaa vesitornia, maamerkkejä kummatkin. Jos mahdollista niin kiivetkää illalla halkokarin mäelle tai patamäen laelle katsomaan kaupungin valoja, sekin on kivan näköstä...
- Asukas
Tehkää tällainen kaupunkikierros:
- Vanha kaupunki (käykää siellä myös pimeällä, jos ne laittaa ne valot)
- Teatteri
- Katariinan kalmisto
- Se vanha pedagogiotalo, joka on muistaakseni Suomen vanhin ei-kirkollinen puurakennus, siinä Anttilan vieressä.
- Katsokaa samalla niitä museon taloja ja ehkä käykää näyttelyssä
- Suntin ranta
- Jos on aikaa, niin kävelkää se vanhan kallen kävelyreitti tai se tervaporvarin kävelyreitti. Mikä sen nimi onkaan. Siinä on matkan varrella opastetauluja.
- Kävelkää Harrbådan majakalle - juu
roskaruka hakalahden ja halkokarin välimaastossa.............
- vetää
Mustakari tai Elba kesällä.Talvella vanhan kaupungin ja suntin valot.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Immu otti pataan
Olen pettynyt, hänen piti viedä Stagalaa kuin litran mittaa - mutta kuinka kävikään? Voi hemmetti sentään.... Ääääääh!1632571Näetkö feminismin uhkana
Vai mahdollisuutena kun deittailet naisia? Mitä miehet mieltä feminismistä?2051198Tykkäätkö halaamisesta?
Minä en. Tänään tuttava, jolle olen maininnut että en pidä halaamisesta, yritti halata minua ja olen vieläkin ihan raivo1131111Hinduilu on suurta eksytystä
tekosyvällinen tarina uppoaa moneen. Harhautusta todellisen Jumalan yhteydestä. Kuka haluaisi nähdä sielunvaelluksessa389940Malmin tapaus on järkyttävä
Kolme ulkomaalaistaustaista miestä raiskasi nuoren tytön tavalla, jota ei meinaa uskoa todeksi. Mikä voisi olla oikeampi299933- 101912
- 66878
- 62855
- 53851
- 46849