löytäneet jo kaikki osoitteet..? :)
Oletteko
28
1211
Vastaukset
- Savon ukko
Yhtä vielä uupuu.
- Pirre*
piironkinloutan perimmäesestä nurkasta, jos se vaekka löötys sieltä..:)
Mie oun jo sulukena pussinnii, enkä meinnoo aakasta sitä ennee, vaekka anoppi herreis elloon. - Pirre*
Pirre* kirjoitti:
Mie oun jo sulukena pussinnii, enkä meinnoo aakasta sitä ennee, vaekka anoppi herreis elloon.vielä siulle laittoo kortin, annappas osottees..
- Sav uk
Pirre* kirjoitti:
Mie oun jo sulukena pussinnii, enkä meinnoo aakasta sitä ennee, vaekka anoppi herreis elloon.Näättää olevan.Sieltähän se lööty.Täätyykin alakoo häneltä tästä lähtiin kyselemmään jos jottae on hävveessä.Kiitosta vuan kiitosta.Pittee palakkioksi muistoo sinnuu ilta rukkouksessa.(liekkö riittävä palakkio kun ee tiiä miten kaalliita nuo poppa immeisten neuvot on)
- Pirre*
Sav uk kirjoitti:
Näättää olevan.Sieltähän se lööty.Täätyykin alakoo häneltä tästä lähtiin kyselemmään jos jottae on hävveessä.Kiitosta vuan kiitosta.Pittee palakkioksi muistoo sinnuu ilta rukkouksessa.(liekkö riittävä palakkio kun ee tiiä miten kaalliita nuo poppa immeisten neuvot on)
mutta ilimassii..:)
- Savon uk
Pirre* kirjoitti:
mutta ilimassii..:)
Vielä joskus jottae halavalla.
- Savon ukko
Ja Kuopio Kyllä se pollii posti löötää.
- Savon ukko
Het viärin.kun alakovat osotteita utsimmaan.Vanahalla ihan syvän paokkaa.
- Taikis
tahtoo jäädä aina viime tippaan. Tänään pitää etsiä loput... :/
- Pirre*
se viimetippa, ja voiphan niitä sitten vielä pienellä taloudellisella lisäpanoksella tosin, laitella siinä ihan viimetipanviimetipassa..
Hyvvee Joulluu Taikis..:) - Taikis
Pirre* kirjoitti:
se viimetippa, ja voiphan niitä sitten vielä pienellä taloudellisella lisäpanoksella tosin, laitella siinä ihan viimetipanviimetipassa..
Hyvvee Joulluu Taikis..:)löytyi nippu viimevuotisia (tyhjiä) kortteja ja näköjään niitä kalliimpia postimerkkejäkin puoli arkkia...lienee ollut tipantipantippa viime joulun aikoihinkin täälläpäin :)
Hyvää Joulua Pirre :) - Taikis
Pirre* kirjoitti:
Hyvvee Joulluu Taikis..:)postissa.. :))
- Blondi
Taikis kirjoitti:
postissa.. :))
postissa ja posti jakaa ne jouluviikon aikana ja moni (ainakin minun) täti odottaa sitä korttia. Sitten ne soittaa, ihmettelee kun ei ole vielä tullut korttia vaikka hekin on jo laittaneet tosi ajoissa. Nyt ei ole enää mikää niinkuin ennen.
- Pirre*
Taikis kirjoitti:
postissa.. :))
ajoissa..:)
Minun oli pakko laittaa kortit tulevan postin laatikkoon jo aamulla, niin että postityttö saaa kopata ne mukaansa päivän postia tuodessaan, meillä kun on lähin lähtevän postin laatikko melkein kymmenen kilometrin päässä ja minulle ei ollut tänään muuta asiaa kirkonkylille (ja joulusiivouspäivä..yök), bentsiini on kallista...
hukassa olleetkaan ja eilen sain vihdoin ja viimein sen ison nipun postilaatikkoon...melkein ristin käteni sen lootan vieressä..:)
- Pirre*
mieki..mutta vasta tänä aamuna..:))
Aina puuttuu ainakin yksi osoite, mikähän siinä oikein on - niin nytkin.. Pirre* kirjoitti:
mieki..mutta vasta tänä aamuna..:))
Aina puuttuu ainakin yksi osoite, mikähän siinä oikein on - niin nytkin..kotoas löydä,nii onhan noita nettijuttuja josta niitä saa...:)
- Pirre*
mii-su kirjoitti:
kotoas löydä,nii onhan noita nettijuttuja josta niitä saa...:)
sie sen sanot, kiitos vinkistä..:))
- m-54
Mulle kans?
Mää oon verisesti loukkaantunut ellet laittanut
tulemaan!
pari postinumeroa on tarkistamatta.
Olen myös saattanut unohtaa joitain "joulukortti-ystäviä", kun menetin yhteystiedot keväällä laukkuni mukana lomamatkalla.
Onneksi kuorissa lukee "priority", joten niillä ei ole vielä kiirettä. Henkilökohtaisimmat kortit lähetin tänään alennusmerkeillä varustetuissa punaisissa kirjekuorissa, jotka laitoin postin pussiin.
Oletko jo saanut kaikki omat korttisi postiin? (Sorry, jos olet jo vastannut, kun palaan ketjuun vasta tämän jälkeen.)
Lähetitkö paljon kortteja? Omatekoisia vai kaupasta ostettuja?- Pirre*
ovat jo matkalla, tänäaamuna laitoin laatikkoon punaisen pussukan.
Noin kolmisenkymmentä korttia laitoin ja jo nyt on tullut mieleen muutama ihminen joille on vielä pakko laitta terveiset, muistini on jo pätkätyöläinen..:)
Eeeeen minä jouvva enää, liimaa ja leikkaa -askartelua ähertelemään, ja sitäpaitsi miulla on ihan onneton mielikuvitus tuollaisissa asioissa, voi niistä tulisi sellaisia turilaita, ettei niitä ilkiäisi kenellekään lähettää..:/
Ihailen kyllä toisten itse tekemiä joulukortteja, ne ovat niin persoonallisia ja kyllä niistä välittyy se vaivannäkö..se on lisäarvo sinänsä.
- Marion.T
lähetän tietokoneen kautta, joillekin lähetän kortin, mutta ne on niitä joiden kanssa aika vähän olemme muuten tekemisissä..kaukaisia sukulaisia ym..
- Pirre*
vanahoilla ei ole vielä tätä aparaattia, joten kai niitä ihan fyysisiä joulukorttejakin vielä laitetaan etiäkkinpäin..
Mites ne mummut muuten näyttelis niitä tietsikkakortteja suvulle, pitäs olla kunnolliset tulostimet sun muut..ja taitokkii..:) - Marion.T
Pirre* kirjoitti:
vanahoilla ei ole vielä tätä aparaattia, joten kai niitä ihan fyysisiä joulukorttejakin vielä laitetaan etiäkkinpäin..
Mites ne mummut muuten näyttelis niitä tietsikkakortteja suvulle, pitäs olla kunnolliset tulostimet sun muut..ja taitokkii..:)mutta kun on käynyt niin ikävästi, että kaikki vanhat ovat jo poistuneet tästä elämästä.
Mä kun olen tällänen vanhojen vanhempien nuorin lapsi, niin ei niitä vanhoja enää ole...ihan mielelläni heille kortin lähettäisin, mutta ei taida löytyä osoitetta edes hakujen kautta..
Kohta tuntuu että olen itse vanhimmasta päästä suvussa, ja kuitenkin vielä kuulemma liian nuori tällekin palstalle:-DD
Ei oo kohren koskaan! - Pirre*
Marion.T kirjoitti:
mutta kun on käynyt niin ikävästi, että kaikki vanhat ovat jo poistuneet tästä elämästä.
Mä kun olen tällänen vanhojen vanhempien nuorin lapsi, niin ei niitä vanhoja enää ole...ihan mielelläni heille kortin lähettäisin, mutta ei taida löytyä osoitetta edes hakujen kautta..
Kohta tuntuu että olen itse vanhimmasta päästä suvussa, ja kuitenkin vielä kuulemma liian nuori tällekin palstalle:-DD
Ei oo kohren koskaan!se lellitty pahnanpohjimmainen, he ovat yleensä sitten niitä hyväntuulisia ilopillereitä...hellyys ei mene hukkaan immeisessä.
- m-54
Tulemaan jos tietäis sun mail osoittees !!!!!!
- mitkä
osoitteet?
- Pirre*
jotka ovat aina hävveissä...:)
Ketjusta on poistettu 12 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1931422
Anteeksipyynnöstä
Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän138913- 85872
Voisin jopa maksaa että saisin nähdä sut mies
Miten helvetissä joku voi olla tollanen kotihiiri. Edes mä en ole noin paha ku sä! Miten sua voi ikinä edes nähdä ?52801- 51758
Martinan tarve valehdella.
Miksiköhän Martina valehtelee niin paljon,onko hän tietoinen siitä että valheistaan jää useimmiten kiinni? Esimerkkinä t253667Stubb munasi - Suomessa kuuluu liputtaa Suomen lipulla
Presidentinlinnan ja Mäntyniemen salkoihin nostettiin sateenkaariliput lauantaina. Suurin osa kansasta ei varmasti pidä330639Tumman vihreä mercedes
Mikä se on tuo kylää ympäri ajava vihreä mercedes, takakontti tärisee kuin hullu ja välillä kylän juoppojakin kuskailee,9636Olisitko oikeasti valmis rikkomaan
Perheesi? En haluaisi sitä, mutta ne on teidän välisiä asioita. Voin olla sinulle vain kaverikin… ei paineita. Minä kesk57619- 53594