Ketunnokka tissit

Beautiful

Pienet ketunnokka tissit on todella rumat.Naisella täytyy olla isot rinnat eikä mitkään hanskat joita suurimmalla osalla naisista tapaa.Kertokaappa kuinka monella on ketunnokat ja ootteko tyytyväisiä niihin?

19

11199

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Miesten ajatuksia

Iltasanomissa julkaistiin 19.07.2002 kysely. Siinä tuhannet miehet kertoivat, mikä heille on tärkeintä naisen ulkonäössä. Lähes 70% miehistä piti naisen takapuolta rintoja tärkeämpänä. Rinnoissa ei miesten mielestä merkitse niiden koko, vaan enemmänkin sopusuhtaisuus muuhun vartaloon nähden.

Jättikokoiset rinnat ja varsinkin silikonit ovat miehille usein pelkkä kauhistus. Pienet rinnat kiinnostavat suurta osaa miehistä. Rintojen ei myöskään tarvitse olla viimeisen päälle kiinteät. Miesten mielestä kaikki rinnat ovat omalla tavallaan kauniita.

Aito ja luonnollinen nainen viehättää eniten. Fyysisestä kunnostaan huolehtiva nainen on miesten mieleen. Missään nimessä ei tarvitse eikä saa olla liian laiha. Anorektisuus ei ole seksikästä. Tärkeintä on se, että nainen on sinut itsensä kanssa. Se heijastuu ulospäin hyvänä itsetuntona. Muutama liikakilo ei miehiä haittaa. Jos ylipainoa on kymmeniä kiloja, niin se voi jo vaikuttaa asiaan. Toki sellaisillekin naisille löytyy aina ottaja.

Yhteenvetona voi todeta, että miehet eivät todellisuudessa tutki naisia läheskään niin kriittisesti kuin naiset itse. Jokainen ihminen on oma persoonallisuutensa. Juuri se tekee naisistakin mielenkiintoisia. Täydellisyyteen pyrkivä ja kaupan muovista nukkea muistuttava pintaliitäjä herättää useimmissa miehissä ainoastaan sääliä.

Naisen henkiset ominaisuudet ratkaisevat kuitenkin lopulta paljon enemmän kuin pelkkä ulkokuori. Vaikka ulkonäkö olisi kuin suoraan muotilehden kannesta, niin se ei auta yhtään jos luonne on itsekeskeinen tai ilkeä.

• tyttö

Ihan kuin tisseihin vois ite vaikuttaa jollain muulla tavalla ku lihoamalla.. voiskin...

• ukkeli53

Minä jaksan aina pienirintaisia naisia kehua urheilullisen ja kauniin näköiseksi.

• ellu

jokaisella on sellaset rinnat kuin on eikä niille pahemmin voi mitään. mutta emme kuitenkaan voi kieltää sitä, että kauneimmat rinnat ovat ryhdikkäät,pyöreät,pehmeät ja toisiinsa nähden samanmuotoiset (ei eripari). pienet suipot on rumat, ei voi mitään.

• Kannattaa treenata

Rintalihasliikkeet ja muu treeni kiinteyttävät vartaloa ja vaikuttavat myös rintoihin. Pyytäkää kuntosaliohjaajaa tekemään teille sellainen ohjelma, joka keskittyy nimenomaan rintoihin. Huomaatte selvän muutoksen jo parissa kuukaudessa.

Tiesittekö että on olemassa sadoittain erilaisia ilmatyynyillä ja geelitäytteillä tuettuja rintaliivejä. Jokaiselle löytyy sellaiset rintsikat, joissa omat rinnat näyttävät hyvältä.

Sitten on olemassa niin sanotut imukuppirintaliivit. Ne ovat kalliit ja kielletty alle 18-vuotiailta, mutta niillä on todistetusti pystytty kasvattamaan rintoja jopa yhdellä kuppikoolla. Menetelmä perustuu rintarauhaskudoksen hitaaseen venyttämiseen.

Muutaman vuoden kuluessa tulee markkinoille myös biologinen vaihtoehto. Laboratoriossa on jo onnistuttu kasvattamaan rintarauhaskudosta biologisesti viljelemällä.

Liikunta on kuitenkin mielestäni kaikkein paras ja suositeltavin keino ryhdistää rintoja. Liikunnasta saa myös paljon itseluottamusta, hyvää kuntoa ja iloista mieltä. Ja muistakaa, että rinnat eivät ole sama asia kuin ulkonäkö. Ulkönäkö on vain hyvin pieni osa ihmisen kokonaisuudesta. Kukaan ei halua seurustella kaupan muovisen muotinuken kanssa, jos siellä ei ole mitään fiksua sisällä.

Kaikki miehet ovat muuten olleet aivan hulluina minun pieniin suippoihin rintoihin. Mainoksiin ei kannata uskoa vaan itseensä.

• Muka-tyttö

Laittakaa esimerkkikuvia, en ymmärrä muuten.

• jokke

Opit mikä on nainen.

• Vera

Minulla on myös suippo ketunnokat...miks nyt haluatte niitä sanovan,mut ne on aika isot.olen tyytyväinen itse niihin ja se on pääasia ainakin minulle.on miehelleni kelvannut kyllä eikä ole valittanut,ainoastaan nänninpihat saisi pienemmät olla.mun mielestä rintani eivät ole vain ja ainoastaan miesten tyydyttämistä varten niinkuin miehet monesti ajattelevat,niillä on muitakin tarkoituksia miehet!ajatelkaa naisiakin!

• Minttu

Eiks tää nyt oo vähän sama asia kuin, että kysyy tykkääkö köyhä olla köyhä tai ,että tykkääkö tyhmä olla tyhmä...mut ai niin eihän tyhmä tiedä olevansa tyhmä...enkä mä nyt mitenkään TIETENKÄÄN tarkota SUA..ääliö !!!

• Hyviä neuvoja

Uudessa Me Naiset -lehdessä on iso juttu ryhdikkäistä rinnoista ja siitä, miten sellaiset on mahdollista hankkia. Lehdessä on kuvien ja niiden selostuksen avulla esitelty kahdeksan harjoitusta, joiden avulla rintojen ryhtiä ja asentoa voidaan parantaa. Se tapahtuu pääasiassa vahvistamalla rintakudoksen alla olevaa rintalihasta.

"Nuukahtaneetkin rinnat nostavat nuppujaan, kun jumppaat niiden alla olevat lihakset kiinteiksi ja venytät kireät lihakset pitkiksi." Kyseiset liikkeet todellakin toimivat ja tuloksia alkaa näkyä jo parissa viikossa. Kannattaa kokeilla!

• joku.ramdom.vaa

Voisitko linkata jonkun semmoisen niin voisi yrittääkkin

• D on Huono T

koko poju...

• samboleissön

>Pienet ketunnokka tissit on todella rumat.Naisella >täytyy olla isot rinnat eikä mitkään hanskat joita >suurimmalla osalla naisista tapaa.Kertokaappa >kuinka monella on ketunnokat ja ootteko tyytyväisiä >niihin?

Miten voi olla yhtaikaa ketunnokka ja hanskat? Vai ovatko nuo muka synonyymejä.

• ...

onkai se helppoa moittia asiasta jolle ei periaatteessa voi mitään...et ole itsekään mikään ruusu....ei kukaan ole!!!!!!

• *killah*

..itse oon tyttö oon sun kaa aivan samaa mieltä....
      ja siks oon äärettömän onnellinen et mul on "kunnon tissit" =)

• kokemustaon

Kyllä ketunnokat ovat todella kauniit, kun niihin laitetaan oikeanlaiset rintaliivit.

http://aijaa.com/ynU5O8

Tälläisillä rintsikoilla varustetut tissit saavat poikien huomion ja muut tytöt kateellisiksi.

• suipotonmakeet

Noi ois kivat. Tietääks kukaan missä tollasii rintsikoita myydään?

• ketunnokille

Jos tytön tissien koko tai muto on pojalle ongelma niin vika on pojan päässä eikä sitä voi korjata. Tyhmyys on ikävä kyllä parantumaton tauti.
      Ketunnokat on kivat ja persoonalliset.

• terävät-rintsikat

Oon samaa mieltä.
        Hei katsokaa toi vähän ylempää oleva aijaa kuvaa ja kertokaa mielipiteenne tytöt ja pojat noista rintsikoista!

Mielipiteitä!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Olet toisen kanssa

...ja minä yhä vain sinua kaipaan. Tiedän ettet ole onnellinen siellä. Älä hukkaa aitoa onnea ja rakkautta hukkaan vain
      Ikävä
      225
      1588
    2. Näytit taas lihoneen.

Tynnyri se vaan kasvaa.
      Ikävä
      37
      1449
    3. Kuka teistä on paras nainen

A-nainen? J-nainen? K-nainen? M-nainen? S-nainen? Vai kenties joku muu...? 😊
      Ikävä
      62
      1288
    4. Immu otti pataan

Olen pettynyt, hänen piti viedä Stagalaa kuin litran mittaa - mutta kuinka kävikään? Voi hemmetti sentään.... Ääääääh!
      Kotimaiset julkkisjuorut
      73
      1280
    5. Onko jotain mistä

Olet huolissasi kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      78
      1204
    6. Osaako joku selittää tätä

Että miksi mulle on joka toinen ventovieras ihminen tyly ainakin ilmeillään ja eleillään?
      Ikävä
      76
      1189
    7. Jos me joskus nähtäisiin

niin ei kai sen vielä tarvitsisi merkitä sen enempää? Ja voihan olla ettei kumpikaan enää siinä vaiheessa edes haluaisi
      Ikävä
      103
      1173
    8. Koska vietät

Yhteisen yön kaivattusi kanssa?
      Ikävä
      54
      1008
    9. Lesken uusi

Onko totta että puolangan kunnalla töissä ollut mies joka kuoli niin sen vaimolla jo uusi lohduttaja. Pitäneekö paikkans
      Puolanka
      18
      992
    10. Persun suusta:"Köyhät on luusereita ja ansaitsevat köyhyyden"

Ministeri Juuston apulainen näin uhoaa. Mitäs siinä. Kyllä on jo tiedetty muutaman vuoden hallitustyön pohjalta että per
      Lieksa
      179
      883
    Aihe