Lentolippuun sisältyy jo jotain lentokenttäveroja, mutta esim. ebookersin sivuilla sanotaan että:
"Osa veroista peritään lentolipun yhteydessä ja osa lähtöveroina vasta paluulennolle lähdettäessä käteisenä, riippuen maasta jonne matkustetaan. Käteisellä maksettavat lähtöverot eri maissa jäävät matkustajan itsensä maksettaviksi."
Eli missä noista veroista tiedotetaan tarkemmin ja paljonkohan ne on USA:ssa?
lentokenttäverot
matkalleko?
4
2301
Vastaukset
- ihme juttu
jenkeissä lentokenttäveroa minkä matkustajan pitää itse maksaa ja vielä käteisellä. Olen paljon matkustellut enkä ole vielä missään maailman kolkassa joutunut ko hommaan....
USA:ssa ei peritä lentokenttäveroja käteisellä. Sen sijaan Aasiassa, ainakin Japani, vero kerätään ja pitää maksaa käteisellä.
- pari kertaa
kun ei ole vaan peritty ja 2 käynyt Japanissa ?
- matkalainen
... ja oli muistaakseni noin 10 USD/hlö, piti maksaa käteisellä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 62905
- 119704
J-mies, miten voit olla niin varma siitä
että minä olen juuri se nainen, kenen ajattelet ja haluat minun olevan, se kenelle avaat ajatuksiasi ja tunnustat syvimp79680- 39630
Jani Wickholm on kuollut
Tämä oli Janilta hieno laulu. https://youtu.be/72wWxqWon7k?is=5HKdV-H8yY466YXm36621- 86547
Alan pikkuhiljaa olemaan sinut
sen asian kanssa, että en tule enää löytämään ketään. Mikä tilanne sinulla on ja miten olet koittanut ratkaista tilante110535- 41481
- 37475
- 70456