Mieshuorana

kerran

Tämä tarina oikeastaan kuuluisi tuonne tositarinoiden puolelle, mutta kun tämä on tarina miestenkeskisestä, niin monia sitä palstaa lukevia ei aihepiiri kiinnosta, ja siksi olkoon täällä. Tämä on ”seikkailu”, joka tapahtui jo hyvän aikaa sitten. Se on kuitenkin jäänyt minulle hyvin mieleen, koska kokemus on tuntunut jäljestäpäin ajatellen hyvältä ja kiihottavalta. Se on myös jäänyt minulle (ainakin tähän asti) ainutkertaiseksi kokemuksesti miesten välisestä seksistä.

Olipa siis aikoinaan eräs keskiviikko ilta, jolloin oli hiukan tylsä olo. Edellinen viikonloppu oli ollut tylsä, ja kun en seurustellut vakituisesti, oli viimeisestä kerrasta naisen kanssa vierähtänyt hiukan aikaa, ja sekin teki levottomaksi. Tuona iltana päätin aika äkkiseltään lähteä viettämään iltaa baarissa, ketään kaveria en viitsinyt alkaa enää kyselemään, vaan tein ja join tuhdin vodka-paukun ja lähdin. Paikaksi valitsin erään hotellin baarin, tai oikeastaan yökerhon, koska tiesin, että siellä on yleensä paljon väkeä keskiviikkoisinkin, ja kaikenlaisia ihmisiä. Siellä kävi myös hyvin naisväkeä; olinpa joskus sieltä päässyt niin sanoakseni saatille ja saanut hyvän panon.

Istuskelin baaritiskillä olut edessäni ja seurailin baarin tapahtumia. Väkeä oli ihan kivasti, mutta ei mitään kauheaa meininkiä päällä. Eikä oikein sopivan näköistä naista iskuyrityksille, mikä oli harmi sekin. Jossain vaiheessa viereen tiskille istui vanhempi mieshenkilö. Vanhempi tässä tarkoittaa arviolta noin viisikymppistä, itse olin reilut kolmekymmentä. Mies oli aika isokokoinen ja raamikas: Itsekin punttisalia melko paljon harrastaneena voisin arvata, että hän oli nuorempana harrastanut paljonkin jotain voimalajia, mutta nyttemmin oli hiukan vatsoittunut ja ukkoutunut. Kasvon piirteistä en oikein muista kuin hiukan harmahtavan parran, ja että kasvot, kuten olemus muutenkin, oli ihan miellyttävä. Mies tilasi oluen ja jäi siihen istuskelemaan ja juttelemaan.

Jonkun aikaa siinä juteltiin ihan yleisiä asioita, ja jutustelu oli ihan mukavaa, etenkin kun ei oikein muuta aktiviteettia ollut sinä hetkenä tarjolla. Jossain vaiheessa hän yllättäen sanoi, että olisi yksi ehdotus, ja pyysi että siirryttäisiin hiljaiseen peräpöytään, jossa voisi puhella. Hiukanhan tuo oudoksutti, mutta en nyt vastustanutkaan. Pöydässä hän meni suoraan asiaan; kertoi olevansa työmatkalla ja asuvansa tässä samassa hotellissa, ja sanoi suoraan, että maksaa 500 markkaa jos tulen muutamaksi tunniksi viihdyttämään häntä. Hän kertoi käyvänsä aina silloin tällöin täällä työmatkalla, ja tehneensä näin useinkin, eli ostaneensa itselleen seksiä. Useimmiten kyllä naisia, mutta joskus vaihtelun vuoksi myös miehiä, ja kertoi tänä iltana erityisesti tykästyneensä minuun. Alkuhämmennyksen jälkeen selitin jotain, etten ole ikinä ollut miehen kanssa enkä edes ajatellut moista. Tämä oli vain puoliksi totta: Olin nimittäin kyllä useasti ajatellut asiaa ja se ajatus hiukan kiihotti. Selittelin myös, että vaikka raha kiinnostaisikin, niin enhän voi ottaa mitään tautien riskiä. Tähän mies naurahti, että ”puhtaudesta” voi olla varma. Hän sanoi käyttävänsä aina kondomia, ja häntä itseään taas ei kukaan mies ole edes nussinut, eikä nussi. Mikä on jäänyt mieleeni, tässä yhteydessä hän sanoi jotenkin sen tapaisesti, että: ”Sinun täytyy nyt ymmärtää, että kun minä maksan sinulle, niin minä nussin ja sinä olet nussittavana. Tässä on merkitsevä asia vain minun tyydytykseni, ja sinä teet kuten minä tahdon”. Kieltämättä tuossa nousuhumalan tilassa tilanne ja ajatus tuntui kovin kiihottavalta. Yllätykseksi itselleni suostuin ehdotukseen, mukamas rahan takia, mutta itselleni raha taisi olla kyllä enemmänkin tekosyy ja oikeutus tähän suostumiseen.

Menimme hotellihuoneeseen. Pienehkö huonehan se oli, jossa oli parisänky keskellä huonetta. Hän otti baarikaapista jotain väkevää ja kaatoi siitä paukut, huomasin että itselleen vähemmän ja minulle enemmän. Jonkin aikaa istuskelimme sängyllä ja puhelimme taas ihan yleisiä asioita. Sitten hän sanoi käyvänsä suihkussa, ja sanoi että minä käyn hänen jälkeensä. Mieleeni jäi, että hän antoi hienovaraisesti ymmärtää, että jos olisi tarvetta vessaan, niin kannattaisi käydä…

Kun tulin suihkusta pyyhe lanteillani, näin miehen istuvan alasti pyyhe allaan tuolissa huoneen nurkassa. Vatsaani hiukan kouraisi, kun näin sängyn vieressä yöpöydällä kondomeita, dildon ja rasvapurkin. En oikein tiennyt mitä olisi pitänyt tehdä, ja niinpä seisoin paikoillani, mutta tunsin kuinka kyrpäni alkoi jäykistymään pyyhkeen alla. Mies sanoi minulle, että koska en ole ennen ollut miehen nussittavana, niin nyt samalla vähän harjoitellaan juttuja. Hän sanoi että tekisin vain käskyjen mukaan; ensiksi hän käski heittämään pyyhkeen pois ja käymään sängylle; minun pitäisi ottaa tekokyrpää suihin ja samalla runkata itseäni. Olin sängyllä polvillani, imin tekokyrpää ja runkkasin täydessä seisokissa pullistelevaa kyrpääni, samalla käskyttäjäni katseli ja hiljaksiin hyväili omaa puoliseisovaa kaluaan. Olin todella kiihottunut tilanteesta, eikä mennyt kauaa kun jouduin ilmoittamaan, että jos vielä jatkan, niin laukean tähän. Hän käski runkkaamaan loppuun asti, mutta laittamaan dildon kyrpäni alle niin, että spermat roiskuvat siihen. Sain valtaisan orkun, ja usean viikon spermalasti lensi osin tekokyrvälle, osin sängylle. Hän katseli kunnes orkku oli ohi, ja sitten käski imeä huolellisesti tekokyrvän puhtaaksi, sanoi sen olevan hyvä harjoitus sperman maun suhteen. Tässä vaiheessa, oman orkun jälkeen, ajatus ei kyllä kiihottanut enää yhtään, ja olisin oikeastaan ollut valmis poistumaan paikalta… mutta nyt ei ollut enää oikein mahdollista perääntyä, joten jatkoin leikkiä ja tein käsketyn mukaisesti. Ei tuota makua nyt voinut hyväksi sanoa, muttei se toisaalta mitään ihan kauheatakaan ollut.

Kun olin dildon saanut puhtaaksi, mies nosti jalkansa tuolin käsinojille ja teki näin aukean tilan nyt täysillä seisovan kyrpänsä ympärille, ja käski imemään sitä. Tämä oli ensimmäinen kerta kun minulla oli kyrpä suussa: Vähän jännitti mutta yritin ottaa suihin niin hyvin kuin osasin, hyväilin kiveksiä ja runkkasin kädellä kyrvän vartta samalla kun imin terskaa suussani. Tämä oli oikeastaan taas aika kiihottavaa itsestänikin ja aloin jälleen itsekin syttyä. Ilmeisesti tein hyvää työtä myös miehen mielestä, ja noin viiden minuutin jälkeen hän sen enempiä varoittamatta karjahti hiukan ja suihkutti spermaa suuhuni. Osan nielin ja osa pursusi suupielistä pois. Heti kun sperman tulo lakkasi hän hiukan hengästyneenä käski vain jatkamaan, niin hyvin kuin osaisin. Niinpä lutkutin edelleen kyrpää, sillä aika lutkuttamista se oli siinä vaiheessa kun yritin ottaa suihin spermasta ja syljestä läpimärkää, puoliseisovaa kalua. Jatkoin silti urhoollisesti ja jossain vaiheessa hänen kyrpänsä alkoikin jälleen paisua suussani. Oma kypäni oli sekin jälleen heräillyt ja samalla vähän runkkailin itseänikin.

Miehen kalu ei ollut vielä ihan täydessä seisokissa, kun hän käski minut jälleen sängylle. Hän sanoi että nyt tehtäisiin lisäharjoituksia. Minun piti laittaa kondomi tekokyrpään ja rasvata se. Sitten asetuin kontilleni sängylle perse mieheen päin. Hän käski rasvata hyvin persereiän ja pyörittää rasvaa sisällekin. Sitten hän käski minun työntää tekokyrvän hitaasti takaapäin perseeseeni, ja nussia itseäni sillä. Ihan käskemättäkin runkkailin samalla itseäni, ja tuo kyllä tuntui aika hyvältä. Välillä mies käski työntää tekokyrvän ihan syvään, välillä vetää kokonaan pois suolesta. Nyt se sujahti aina tosi liukkaasti takaisin, perse melkein kuin imaisi sen sisään.

Jonkin ajan kuluttua hän käski minun lopettamaan mitä olin tekemässä ja asettui itse selin makuulle sängylle. Hän käski imemään kyrpänsä täyteen seisokkiin, mitä se jo melkein olikin, ja laittamaan kondomin paikoilleen. Sitten asetuin ratsastusasentoon hänen päällensä ja otin hänen kyrpänsä perseeseeni. Olin nyt polvillani sängyllä hänen päällään ja ratsastin hänen kyrvällänsä samalla runkaten omaani. Aloin olla lähellä orgasmia, mutta hän kielsi laukeamasta siinä, koska ei tahtonut spermaani vatsalleen. Sen sijaan hän käski minun kääntymään toisin päin; ratsastin nyt selkä häneen päin lievässä etukenossa, ja hän piti kiinni välillä perseestäni ja välillä vyötäröstäni ja määräsi tahtia. Tätä kesti hyvän aikaa, ja vaikka se tuntuikin minusta hyvältä, alkoi jo tuntumaan että perse on aika käytetty…

Lopulta hän käski minun nousemaan ja asetumaan kontilleni sängyn reunalle. Hän itse nousi seisomaan lattialle, levitti persettäni käsillänsä ja oli nyt oivallisella korkeudella survaistakseen kyrvän suoraan takaa perseeseeni. Hän oli aika lähellä orgasmia, koska työntyi tosiaan rajusti sisään ja aloitti rajun nussimisen takaa päin pitäen tiukasti lanteistani kiinni. Tästä oli jo vaikea sanoa, tuntuiko enemmän hyvältä vai pahalta; muutaman kerran hän läpsi lujaa avokämmenellä pakaralle työntelyn ohessa, mikä kyllä tuntui aika jännältä. Onneksi hän nyt laukesi aika pian työntäen kyrpänsä niin voimakkaasti suoleeni, että karjahdin itsekin samaan aikaan. Hän rauhoittui ja tasoitti hengitystä vähän aikaa ja vetäytyi sitten pois ja riisui kondomin. Kierähdin selälleni, ja olin todella niin kiimainen ja lähellä huippua, että toivoin että mies ottaisi minulta suihin tai runkkaisi edes kädellä. Olin nyt kieltämättä pettynyt, kun hän sen sijaan käski minun runkata itse orkut. Näin kuitenkin tein, ja melkein saman tien laukesinkin; yllättävänkin paljon spermaa ruiskusi vatsalleni ottaen huomioon, että se oli jo toinen orkku lyhyellä ajalla.

Makailimme vielä tunnin verran alasti sängyllä TV:tä katsellen ja jutustellen. Sitten hän halusi vielä yhden suihinoton. Olisi itse asiassa tahtonut persettäkin, mutta minusta tuntui että se ei enää edellisen käytön jälkeen onnistuisi. Tästä täytyy sanoa, että ei välttämättä itseäni enää olisi kiinnostanut ja hänen orgasmiin pääseminenkin kesti melko kauan. Onneksi spermaa ei sitten enää tullut juuri lainkaan.

Tämän jälkeen hän antoi minulle sovitun summan rahaa ja sanoi että olisin vapaa lähtemään. Hän sanoi olevansa hyvin tyytyväinen palveluun ja ehdotti, että antaisin puhelinnumeroni, jotta voisi ehdottaa uutta tapaamista kun on taas kaupungissa. En kuitenkaan halunnut sitä antaa, vaan sanoin että varmaan voidaan nähdä samassa hotellin baarissa, kun käyn siellä tosi usein.

En sitten ole miestä tämän jälkeen tavannut, enkä hetkeen aikaa käynytkään kyseisessä baarissa lainkaan. Tapahtunutta olen kyllä paljon muistellut, ja aina joskus tuntuu että voisin sen toistaakin. Myöhemmin olen tuossa baarissakin sitten muutaman kerran käynyt, mutta mitään vastaavaa ei ole enää kohdalle sattunut.

4

8817

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Mies38

      Moikka,

      Hyvin kiihoittava tarina - tuonlainen alistuminen ajatuksena kiihoittaa minuakin.

      [email protected]

      • odottavan aika on pitkä

        mikset sä jo pyydä.


    • Jani500

      Oikein hyvä tarina. Lisää samanlaisia!

    • Anonyymi

      kyllä mää olisin puhelin numeron pyytänyt jos noin hyvä panija

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Melkein lähetin viestin.

      Onneksi tulin järkiini. Mukavaa kesää
      Ikävä
      129
      1787
    2. Sulla on nainen muuten näkyvät viiksikarvat naamassa jotka pitää poistaa

      Kannattaa katsoa peilistä lasien kanssa, ettet saa ihmisiltä ikäviä kommentteja.
      Ikävä
      76
      1637
    3. Ikävöimäsi henkilön ikä

      Minkä ikäinen kaipauksen kohteenne on? Onko tämä vain plus 50 palsta vai kaivataanko kolme-neljäkymppisiä? Oma kohde mie
      Ikävä
      56
      1303
    4. Liikenne onnettomuus

      Annas kun arvaan -Nuoriso -Ajokortti poikkeusluvalla -Ylinopeus
      Orimattila
      69
      1131
    5. Kuka jäi auton alle

      Kuka jöi kantatiellä auton alle eilen
      Kuortane
      2
      765
    6. Tiedätkö autereen?

      Se on vähän niinkuin sinä. Eräänä päivänä se hehkuttaa eteerisenä, laiskan hauen tavoin. Toisena se iskee kuin nälkäinen
      Tunteet
      8
      759
    7. Oli kyl kunnon reissu

      Jopa oli bileet hotellissa! Kunnon menot ja Kuhmon rytkyt liikenteessä. Onneksi ei ollu tuulipukua päällä! 😂👍🏻
      Kuhmo
      10
      749
    8. Muistatko ensimmäisen kahdenkeskisen hetken

      kaivattusi kanssa?
      Ikävä
      45
      747
    9. Vähän pelottaa

      Että ten suuren mokan. Tämä muuttaa nyt liikaa asioita.
      Ikävä
      41
      725
    10. Plösö ja synttäriruusut

      Joko Plösö sai hommattua ne 100 ruusua sankarille vai vieläkö sankarin odotus jatkuu?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      150
      702
    Aihe