Kauneimmat Biisit?

Mulqvist

Kertokaas mulle sonatan parhaimmat/kauneimmat biisit!?

31

5652

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • saga

      ...niiltä löytyy niin paljon hyviä biisejä. Ekana tulee mieleen sing in silence, tallulah ja black sheep...Silence ku oli eka niitten levy mikä tuli hommattua sillon joskus, ja se kolahti!
      Muita hyviä on don't say a word, wildfire (tulikohan nimi oikein..), the cage, my land, mary-lou...ne nyt tuli eka mieleen... :)

    • Tallulah

      Tallulah on ykkönen! The end of this chapter myös todella hyvä. Lähes kaikki Sonatan kappaleet on huippuja!!

      • taku

        shamandalie, the cage, wolf and raven ja vaikka luettelisen kaikki..


      • Tallulahin

        Vielä esittää Agnes niin voi että on kaunis kappale.


      • s-a
        Tallulahin kirjoitti:

        Vielä esittää Agnes niin voi että on kaunis kappale.

        Musta tää Agnieszka pilas koko Sonatan biisin...


    • -Weballergy-

      ..Last Drop Falls, parhaimmistoa mun mielestä. Silence muutenkin huippu albumi!

    • Cu Allaidh

      Täysillä kolahtivat The End of This Chapter, Tallulah, The Misery ja Victoria's Secret... kunhan saan vielä käsiini sen uusimman levyn...

      • Hensu

        Paljon mahtavia, mutta ainekin Tallulah, Shy, Last Drops falls, sing in silence, shamandalie ja the misery on tosi nättejä biisejä :)


    • pepe

      little angel ja in trust of no one on ihan jees...

      • jeejeejee

        little angel ja in trust of no one on ihan jees...

        ei noi oo mitään sonatan biisejä..


    • ...

      Rakastan Tallulahia, The Last Drop Falls:ia ja The Miseryä. Kertokaas lisää bändin vastaavia kauniita lauluja. Muhun ei iske niin hyvin tuplabasari, kuin nämä kauniit laulut.

    • hetkellä....

      Broken, ne sanat..

    • sonata-fani

      Sonatan kaikki biisit on LOISTAVIA!
      Mutta parhaimistoon kuuluu mm. Fullmoon, black sheep, sing in silence!

      • biisit on:

        End Of This Chapter, Last Drop Falls, Tallulah, The Power Of One, Gravenimage, The Misery, Draw Me ja Shamandalie..


    • winterhearts.guild

      Picturing the Past,Destruction Preventer,Sing in Silence,the Power of One,Broken,Victoria's Secret,the boy who wanted to be a real puyppet,Gravenimage,Shamandalie (Joulubiisi ;))...Kaikki! Tosi vaikee valita.

      • shakal69

        Misery ehdottomasti. mahtava biisi!


      • aaaeemm
        shakal69 kirjoitti:

        Misery ehdottomasti. mahtava biisi!

        My selene ja lähes kaikki paitsi wildfire,,,


      • duvie-westcott
        aaaeemm kirjoitti:

        My selene ja lähes kaikki paitsi wildfire,,,

        on wildfiressä?

        sE on yks parhaimmista.


      • winterhearts.guild

        The Rest of the Sun Belongs to Me! Mahtavaa olis kuulla toi livenä...Dream Thieves ja The Gun on kyllä tosi hyviä myös. Tietääkös kukaa miltä Peacemaker kuulostaa? Tai missä sen voisi kuunella?


    • Omb*Pie

      ehdottomasti kauneimmat biisit ovat Tallulah ja The Misery. Parhaimpia on sitten The End Of This Chapter,Ain't Your Fairytale... Melkeinpä kaikki biisit on sonatalta hyviä mutta annanpa tässä vinkin että jos tykkää sonatasta niin ei kannata missään nimessä sitten missata altariaa...

      • mighty00

        Kyllä tuo misery on loistava biisi. Äärettömän kaunis!!


    • Hearts of stone

      Kyllä tuo Draw me on paras kipale!

      • monista helmistä

        Mut yritetääs, oon vasta aloitteleva fani, joten tää on alustava mielipide :)
        Black Sheep, jossa mieletön kertsi!
        The Cage, on käsittääkseni joku hitti (?), taaskin kertsi jotai mestarillista!
        The Misery, kauneinta mitä on, ranteet auki, sanat kornit mutta koskettavat.
        False news travel fast, ei ehkä niin helmi kun edellä mainitut mut mainittavan hieno biisi kuitenkin.
        Silver Tongue, upea säkeistö, kertsi ei iske niin täysil kun nuo säkeistöt.
        Webgallery, jotenkin tulee mahtipontinen fiilis!
        Gravenimage, tarvineeko edes selittää :)

        Biisejä joista varmasti tulee suosikkeja jatkossa, kunhan kuuntelee lisää: Ehite pearl, black ocean. Shamandalie, nyt jo kaunis, melkein suosikki :)champagne bath, hienot säkeistöt, kertsii en ole vielä päässyt kiinni. Respect the wilderness, kuulostaa aikasta hyvältä jo nyt...

        Varmaan unohtui jotain, mainittakoon vielä Victoria's Secret, Don't say a word, Wolf & Raven...

        Liikaa huippuja, odotan innolla mitä biisit tuo tullessaan kun kuuntelen lisää... tosiaan alotteleva Sonata-fani olen :)


      • winterhearts.guild
        monista helmistä kirjoitti:

        Mut yritetääs, oon vasta aloitteleva fani, joten tää on alustava mielipide :)
        Black Sheep, jossa mieletön kertsi!
        The Cage, on käsittääkseni joku hitti (?), taaskin kertsi jotai mestarillista!
        The Misery, kauneinta mitä on, ranteet auki, sanat kornit mutta koskettavat.
        False news travel fast, ei ehkä niin helmi kun edellä mainitut mut mainittavan hieno biisi kuitenkin.
        Silver Tongue, upea säkeistö, kertsi ei iske niin täysil kun nuo säkeistöt.
        Webgallery, jotenkin tulee mahtipontinen fiilis!
        Gravenimage, tarvineeko edes selittää :)

        Biisejä joista varmasti tulee suosikkeja jatkossa, kunhan kuuntelee lisää: Ehite pearl, black ocean. Shamandalie, nyt jo kaunis, melkein suosikki :)champagne bath, hienot säkeistöt, kertsii en ole vielä päässyt kiinni. Respect the wilderness, kuulostaa aikasta hyvältä jo nyt...

        Varmaan unohtui jotain, mainittakoon vielä Victoria's Secret, Don't say a word, Wolf & Raven...

        Liikaa huippuja, odotan innolla mitä biisit tuo tullessaan kun kuuntelen lisää... tosiaan alotteleva Sonata-fani olen :)

        "The Misery, kauneinta mitä on, ranteet auki, sanat kornit mutta koskettavat."

        Samaa mieltä,kaunis biisi,mutta mä olen kuullut että se kertoo oikeasti kirjoittajan "luomisentuskasta",eli Tony laulaa sulkakynälle. Biisin nimen piti alunperin olla "Playwrite's misery".
        Siinähän sanotaan:
        "I am the Playwrite and you are my Crown, make me cry for your love,
        like you've done many times, so I know.
        I can't write these storylines without you, lady pain, make me strong,
        can't we be together without them forever..."


    • liz

      Mä tykkään ite jotenki näistä levyistä eniten ekasta,Eclipticasta. En tiiä sit miks. Yleensä kaikki ekat levyt on huonoimpia...

    • Mageling

      Valitettavan pitkään on siitä kun viimeksi kuuntelin Sonataa... Muistot ovat kauniita mutta kipeitä. :)
      Eli minusta parhaita kappaleita ovat ainakin Last Drop Falls, Draw Me, Sing in Silence, The Power of One, Gravenimage... Ja sitten jostain kumman syystä sellainen pari kuin Replica ja San Sebastian. Makunsa kai kullakin, kun kukaan muu ei niitä listaa. :D

    • sonata <3

      Mm. Don´t say a word, Shamandalie, Tallulah, Last drops fall, Gravenimage, The misery, Broken, Replica, The wind beneath my wings jne..

    • ja minä

      lisään vielä Mary-Loun.

    • Leaffi

      Broken on paras kipale!

    • Jallulah

      Last drop falls, vai miten se nyt kirjotetaankaan. mut paras biisi!

    • *Wild fire*

      en kyl osaa sanoo yhtä parasta biisiä ne on kaikki niin mielettömän hyviä mut yks parhaista on kyl end of this chapter...

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      91
      6510
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      25
      2624
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      32
      2200
    4. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      74
      1876
    5. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      12
      1661
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      6
      1447
    7. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      9
      1357
    8. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      14
      1341
    9. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      7
      1279
    10. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      14
      1233
    Aihe