jos on ms:n oireita niin kannattaa funtsia käyttääkö light-jomia ja aspartaamia.. lukekaas tää ja ottakaa neuvosta vaari..
http://keskustelu.suomi24.fi/show.fcgi?category=114&conference=4500000000000580&posting=22000000012592793
http://keskustelu.suomi24.fi/show.fcgi?category=114&conference=4500000000000580&posting=22000000012592793
Vastaukset 3
Vanhimmat
http://www.snopes.com/toxins/aspartame.asp
"Eräällä luennolla Betty Martini kirjoittaa kertoneensa: “Mikäli käytät aspartaamia (NutraSweet, Equal, Spoonful) ja kärsit fibromyalgia-oireista, kouristuksista, äkkinäisistä kivuista, jalkojen puutumisesta, krampeista, huimauksesta, päänsäryistä, tinnituksesta, nivelsäryistä, masennuksesta, ahdistuksesta, puhe- ja näköhäiriöistä tai muistikatkoista, sairastat todennäköisesti aspartaamitautia!” Bettyn mukaan yksi ja toinen yleisön joukosta hyppäsi pystyyn luennon aikana ja sanoi: “Minulla on juuri se! Voiko sen parantaa?”
- Se näytti olevan hyvin yleistä. "
On se yleistä, mutta se johtuu ihan muusta syystä...
http://ehp.niehs.nih.gov/press/111605.html
FOR IMMEDIATE RELEASE
November 17, 2005
CONTACT: Jim Tobin
919-653-2582
New Study Suggests Artificial Sweetener Causes Cancer in Rats at Levels Currently Approved for Humans
Report in Environmental Health Perspectives calls for reevaluation of acceptable limits of aspartame consumption
**
Lisää sivulla.