Niin siis maksaako opetus sun muut amk:ssa? kirjat tietenkin maksaa, mut onko mitään lukuvuosi maksauja?
Jos joku vois valaista minua, kun en tiedä, enkä saa selville vaikka olen etsinyt..
Maksaako ammattikorkeakoulu opiskelu?
5
5757
Vastaukset
- vastauksia
En ole itse ainakaan vielä maksanut mitään. Ja valmistun ensi kuussa.
- buzzy
Kiitos vastauksista, nyt helpotti!!
- ainakaan Heliassa
Heliassa ei siis ainakaan maksa, enkä ole kuullut, että muuallakaan. Laureassa joutuu (tai joutui ainakin keväällä -03 avoimella puolella) käyttämään omia tulostuspapereita, vaikka muste olikin ilmaista. Heliassa koulu tarjoaa paperit, mutta opiskelijoilla on tulostuskiintiö, johon kuitenkin kuuluu muistaakseni about 1000 ellei enemmänkin ilmaisia tulostuksia.
- Nikkeman
Mielestäni Avoimessa Ammattikorkeakoulussa joutuu maksamaan kirjoista sun muista. Tämä ''perus'' ammattikorkeakoulu pitäisi olla maksutonta, jos on päätoimista.
- Kddk
Normaalissa AMK:ssa peritään lukukausimaksu vain EU:n ulkopuolelta tulevilta opiskelijoilta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomen kansa haluaa Antti Lindtmanista pääministerin
Lindtman on miltei tuplasti suositumpi kuin etunimikaimansa Kaikkonen. Näin kertoo porvarimedian teettämä kysely. http2174068Vain 21% kannattaa Lindtmania pääministeriksi
se on selvästi vähemmän kuin puolueen kannatus, mites nyt noin?1112573Miten löydän sinut
Ja saan sanottua kaiken mitä haluan sinulle kertoa? Ja kuinka kuuntelisit minua sen hetken? Kuinka voin ilmaista sen mit382295Yöllinen autolla kaahari Heinolan seudulla
Asukkaita häiriköivän nuoren herran autokaahaus keskustelu poistettu, onko jokin hyvävelijärjestelmä käytössä ?801390Vaikea tilanne
Hieman kolkuttaa omatuntoa, kun on osoittanut kiinnostusta väärää naista kohtaan. En ymmärrä miten toinen on voinut te861288- 481149
- 751027
- 59893
Emme koskaan keskustelleet kasvotusten syistä välirikollemme
Enkä voisi kertoa perimmäistä rehellistä syytä. Kerroin sinulle pintapuolisen ”paketin” ja otin tavallaan omalle vastuu58881- 45846