Eli autotallin kattoon olisi tarkoitus saada suksiboksi ja kattotelineet kokonaisena kompleksina.
Osaisko kukaan viisaampi kertoa miten olisi tehtävissä.Tallipaikka on reunapaikka eli seinä on käytettävissä? Väkipyörä ja köysisysteemiä olen ajatellut, mutta ajattelin että joku on varmaan keksinyt systeemin jo.
Suksiboksin nostosysteemi kattoon??
6
9493
Vastaukset
- Oulu2
Mulla on systeemi jossa:
- katossa neljä rullarissaa (naru rullaa kevyesti läpi)
- seinässä venetalja, sellainen kampikäyttöinen siis
- naruna 8 mm nailon
maksaa n. 30-50 euroa riippuen mistä ostaa.
ollut mulla jo 8 vuotta ja toimii oikein hyvin ja helposti. Boxin saa yksin katolle ja pois noin 10 minuutissa.
Oulu - ein stein
Tuollaisia nostosysteemejä saa ihan valmiina. En nyt just muista merkkejä ja malleja, mutta luulisin että suksiboksien lisävarusteina niitä on olemassa ja ehkä jostain motonetbiltemastakin saa.
- Boxi
tekee ja valmiina löytyy,,,
- kepu
Tollanen vinssisysteemi on ihan hyvä mutta muista kaksi asiaa...
Kun lasket boksi/kattoteline-komplettia alas niin varmista kolme kertaa että osuu kohdalleen... Mulla oli ongelmia ton kohdistamisen kanssa, kun toisella kädellä vinssasi alas ja toisella olis pitävy vääntää komplettia kohdalleen. Ei onnistunu vinoon meni ja aina... Ja sitten pelkäs koko ajan että kun menee vinoon niin tulee narmuja.
Nyt ei oo vinssisydeemi enää käytössä ja boksi kulkee koko talven katolla siitäkin huolimatta että bensaa kuluu enemmän.- Oulu2
Mulla oli tuohon kohdistusongelmaan sellainen ratkaisu että tallin lattiassa pituus ja sivusuunnassa ohjaimet (puusta), auto putoaa tavallaan kuoppaan eli taatusti oikeaan paikkaan.
Ongelma ettei ne enää täsmänneet kuin vaihdoin autoa enkä jaksanut sitten enää siirtää niitä uusiin kohtiin.
Oulu2
- Esko
Tuolla olisi ainakin valmis vinssi myynnissä:
http://www.hessumobiili.fi/tuotteet4.php?ryhma=3&alakategoria=65&tuote=5155
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1271944
Noniin rakas
Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi1001690Lasten hyväksikäyttö netissä - Joka 3. nuori on saanut seksuaalisen yhteydenoton pedofiililtä
Järkyttävää! Lapsiin kohdistuva seksuaalinen hyväksikäyttö verkossa on yhä pahempi ongelma. Ulkolinja: Lasten hyväksikäy561306Kumpi vetoaa enemmän sinuun
Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?731265Multa sulle
Pyörit 24/7 mielessä, kuljet mun mukana, mielessä kyselen sun mielipiteitä, vitsailen sulle, olen sydän auki, aitona. M311008Mies, eihän sulla ole vaimoa tai naisystävää?
Minusta tuntuu jotenkin, että olisit eronnut joskus, vaikka en edes tiedä onko se totta. Jos oletkin oikeasti edelleen s47916Nainen, olen tutkinut sinua paljon
Salaisuutesi ei ole minulle salaisuus. Ehkä teimme jonkinlaista vaihtokauppaa kun tutkisimme toisiamme. Meillä oli kumm51913Onko sulla empatiakykyä?
Etkö tajua yhtään miltä tämä tuntuu minusta? Minä ainakin yritän ymmärtää miltä sinusta voisi tuntua. En usko, että olet44872- 108830
Olet myös vähän ärsyttävä
Tuntuu, että olet tahallaan nuin vaikeasti tavoiteltava. En tiedä kauanko jaksan tätä näin.37830