Suksiboksin nostosysteemi kattoon??

Boksi vailla paikkaa

Eli autotallin kattoon olisi tarkoitus saada suksiboksi ja kattotelineet kokonaisena kompleksina.
Osaisko kukaan viisaampi kertoa miten olisi tehtävissä.Tallipaikka on reunapaikka eli seinä on käytettävissä? Väkipyörä ja köysisysteemiä olen ajatellut, mutta ajattelin että joku on varmaan keksinyt systeemin jo.

6

9493

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Oulu2

Mulla on systeemi jossa:
      - katossa neljä rullarissaa (naru rullaa kevyesti läpi)
      - seinässä venetalja, sellainen kampikäyttöinen siis
      - naruna 8 mm nailon

maksaa n. 30-50 euroa riippuen mistä ostaa.
      ollut mulla jo 8 vuotta ja toimii oikein hyvin ja helposti. Boxin saa yksin katolle ja pois noin 10 minuutissa.

Oulu

• ein stein

Tuollaisia nostosysteemejä saa ihan valmiina. En nyt just muista merkkejä ja malleja, mutta luulisin että suksiboksien lisävarusteina niitä on olemassa ja ehkä jostain motonetbiltemastakin saa.

• Boxi

tekee ja valmiina löytyy,,,

• kepu

Tollanen vinssisysteemi on ihan hyvä mutta muista kaksi asiaa...

Kun lasket boksi/kattoteline-komplettia alas niin varmista kolme kertaa että osuu kohdalleen... Mulla oli ongelmia ton kohdistamisen kanssa, kun toisella kädellä vinssasi alas ja toisella olis pitävy vääntää komplettia kohdalleen. Ei onnistunu vinoon meni ja aina... Ja sitten pelkäs koko ajan että kun menee vinoon niin tulee narmuja.

Nyt ei oo vinssisydeemi enää käytössä ja boksi kulkee koko talven katolla siitäkin huolimatta että bensaa kuluu enemmän.

• Oulu2

Mulla oli tuohon kohdistusongelmaan sellainen ratkaisu että tallin lattiassa pituus ja sivusuunnassa ohjaimet (puusta), auto putoaa tavallaan kuoppaan eli taatusti oikeaan paikkaan.

Ongelma ettei ne enää täsmänneet kuin vaihdoin autoa enkä jaksanut sitten enää siirtää niitä uusiin kohtiin.

Oulu2

• Esko

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitään järkeä?

Että ollaan erillään? Kummankin pää on kovilla.
      Ikävä
      127
      1944
    2. Noniin rakas

Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi
      Ikävä
      100
      1690
    3. Lasten hyväksikäyttö netissä - Joka 3. nuori on saanut seksuaalisen yhteydenoton pedofiililtä

Järkyttävää! Lapsiin kohdistuva seksuaalinen hyväksikäyttö verkossa on yhä pahempi ongelma. Ulkolinja: Lasten hyväksikäy
      Maailman menoa
      56
      1306
    4. Kumpi vetoaa enemmän sinuun

Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?
      Ikävä
      73
      1265
    5. Multa sulle

Pyörit 24/7 mielessä, kuljet mun mukana, mielessä kyselen sun mielipiteitä, vitsailen sulle, olen sydän auki, aitona. M
      Ikävä
      31
      1008
    6. Mies, eihän sulla ole vaimoa tai naisystävää?

Minusta tuntuu jotenkin, että olisit eronnut joskus, vaikka en edes tiedä onko se totta. Jos oletkin oikeasti edelleen s
      Ikävä
      47
      916
    7. Nainen, olen tutkinut sinua paljon

Salaisuutesi ei ole minulle salaisuus. Ehkä teimme jonkinlaista vaihtokauppaa kun tutkisimme toisiamme. Meillä oli kumm
      Ikävä
      51
      913
    8. Onko sulla empatiakykyä?

Etkö tajua yhtään miltä tämä tuntuu minusta? Minä ainakin yritän ymmärtää miltä sinusta voisi tuntua. En usko, että olet
      Ikävä
      44
      872
    9. Tavoitteeni onkin ärsyttää

Sua niin turhaudut ja unohdat koko homman
      Ikävä
      108
      830
    10. Olet myös vähän ärsyttävä

Tuntuu, että olet tahallaan nuin vaikeasti tavoiteltava. En tiedä kauanko jaksan tätä näin.
      Ikävä
      37
      830
    Aihe