Auto Kivitila myytiin

asko

niin siinä sitten kävi, kun nimitteli asiakasta mulkuksi.

20

11509

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ehkä hintakin

      Julkisuus lisää tunnettavuutta. Taisi nostaa myös kauppahintaa. Julkisuudessahan tärkeintä on, että nimi on kirjoitettu oikein, asialla ei ole niin väliä.

      • Automaan valomainos

        katolle!


    • Hoppavoorti

      näet siis asiassa hauskan puolen!Loistavaa huumoria!?!Ilmeisesti ei bisnes ole sinulle tuttua?

      • pösömies

        Nimittäin nyt ford-ikeen alla painiskeleville tarjoutuu mahdollisuus ostaa siitä vanhasta tutusta mulkkupaikasta ihan oikeita autoja.


      • kasvaa rajusti
        pösömies kirjoitti:

        Nimittäin nyt ford-ikeen alla painiskeleville tarjoutuu mahdollisuus ostaa siitä vanhasta tutusta mulkkupaikasta ihan oikeita autoja.

        Pirkanmaalla ja muuallakin tuon kaupan myötä.
        Eikä se kasvu ole pelkästään Pösöltä pois.
        Nyt kun S ryhmälästen ei ole pakko ostaa PÖSILÖITÄ osa ostaa Fordin jne.
        Eikös Pösöjä oo alle 50% ford kannasta vaikka
        surkeena pidetty myyjä on markkinointia koittanut hoitaa.Mieti sitä.


      • Auto Stockmann
        kasvaa rajusti kirjoitti:

        Pirkanmaalla ja muuallakin tuon kaupan myötä.
        Eikä se kasvu ole pelkästään Pösöltä pois.
        Nyt kun S ryhmälästen ei ole pakko ostaa PÖSILÖITÄ osa ostaa Fordin jne.
        Eikös Pösöjä oo alle 50% ford kannasta vaikka
        surkeena pidetty myyjä on markkinointia koittanut hoitaa.Mieti sitä.

        kilpailu kiristyy?


    • tehtaalta

      Lieköhän Fordin tehtaalta tullut vähän noottia tuosta nimittely-tempusta ja sitä kautta olisivat oikeudet lähteneet. Suututti itseänikin sen verran tuo tapahtuma, että laitoin siitä Fordin kyselyyn suorasukaisen kertomuksen tehtaan konttoriin, vaikken lähelläkään Tamperetta asu. Olin juuri tullut uuden ja ensimmäisen Fordini omistajaksi ja tämmöisen tempun teki heti Tampereen kuuluisa munafirma. Ajattelin tuolloin, että saa olla ensimmäinen ja viimeinen Fordini, kun on tuollainen huolto-organisaatio, että arvostelee asiakkaat kuin lehmät lehmänäyttelyissä. Kaipa siellä tehtaan johtoportaassa on järkeä löytynyt enemmän kuin AutoKivitilalla. Onneksi oikeudenmukaisuus voitti tässä asiassa ja vääryyden tekijät joutuvat nuolemaan näppejään. Tämä on kaikille Fordin asiakkaille hyödyksi.

      • kuullut

        omistajien myyneen yrityksensä. Ehkä tämänkin yrityksen omistajapariskunta katsoi firmasta tarjotun summan riittäväksi ja teki kaupat. Jos vaikka nauttivat tästä eteenpäin elostaan vapaaherroina tai tekevät jotain muuta bisnestä.


      • eivät
        kuullut kirjoitti:

        omistajien myyneen yrityksensä. Ehkä tämänkin yrityksen omistajapariskunta katsoi firmasta tarjotun summan riittäväksi ja teki kaupat. Jos vaikka nauttivat tästä eteenpäin elostaan vapaaherroina tai tekevät jotain muuta bisnestä.

        käyttäydy kuin pariskunta. Taitavat olla nimittäin isä ja tytär. Isä vielä puolustelikin sitä mulkuttelijaa.


      • viisata puhetta ???

        Mitäpä luutet asiasta oikeasti tietäväsi,et näemmä yhtään mitään.Mulkku on mulkku ja bisnes on bisnes.Olikos ne omistajat jotka kutsuivat
        häntä nimellään.Kärpäsparvellahan on tunnetusti
        hyvä maku ja kova pörinä.


      • pääteltävä
        viisata puhetta ??? kirjoitti:

        Mitäpä luutet asiasta oikeasti tietäväsi,et näemmä yhtään mitään.Mulkku on mulkku ja bisnes on bisnes.Olikos ne omistajat jotka kutsuivat
        häntä nimellään.Kärpäsparvellahan on tunnetusti
        hyvä maku ja kova pörinä.

        että asiakas ne rahat sinne autoliikkeeseen kantaa eikä ole syytä haukkua rahantuojaa. Niinhän se on työntekijälläkin, että kenen leipää syöt, sen lauluja laulat, samoin se koskee myös firmoja ja bisnesten tekijöitä. Nykymaailmassa ei vaan yksin pysty menestymään, vaan brändi pitää olla täysin puhdas kaikilta osa-alueilta.

        ässä tapauksessa oli hassua, että se sattui juuri Fordin liikkeessä, joka niin paljon oli satsannut tuohon ystävälliseen palveluun- mainoskampanjaan. Joskus se on surullisen kuuluisaa, että mainoskampanjat kääntyvät täysin firmaa vastaan. Näin siinä kävi ainakin tällä kertaa. Yksi kun mokaa, niin muut kärsivät. Kansainväliset firmat eikä suuret työnantajat katsele noita töppäyksiä kovin hyvällä. Heillä on varaa tehdä kovia ratkaisuja ja heti.


      • ??????
        pääteltävä kirjoitti:

        että asiakas ne rahat sinne autoliikkeeseen kantaa eikä ole syytä haukkua rahantuojaa. Niinhän se on työntekijälläkin, että kenen leipää syöt, sen lauluja laulat, samoin se koskee myös firmoja ja bisnesten tekijöitä. Nykymaailmassa ei vaan yksin pysty menestymään, vaan brändi pitää olla täysin puhdas kaikilta osa-alueilta.

        ässä tapauksessa oli hassua, että se sattui juuri Fordin liikkeessä, joka niin paljon oli satsannut tuohon ystävälliseen palveluun- mainoskampanjaan. Joskus se on surullisen kuuluisaa, että mainoskampanjat kääntyvät täysin firmaa vastaan. Näin siinä kävi ainakin tällä kertaa. Yksi kun mokaa, niin muut kärsivät. Kansainväliset firmat eikä suuret työnantajat katsele noita töppäyksiä kovin hyvällä. Heillä on varaa tehdä kovia ratkaisuja ja heti.

        Mitä ratkaisuja on siis tehty


      • näin se menee
        eivät kirjoitti:

        käyttäydy kuin pariskunta. Taitavat olla nimittäin isä ja tytär. Isä vielä puolustelikin sitä mulkuttelijaa.

        Kysehän nimenomaan on pariskunnasta, Riitta ja Elias Kivitila. Ritita, omaa sukuaan Turtonen otti liikkeen nimiinsä vissiin -85 isältään, joka puulaakin oli ostanut -73. Elias tuli sotkemaan asioita vasta myöhemmin...


      • ratkaisu number uno
        ?????? kirjoitti:

        Mitä ratkaisuja on siis tehty

        Ovat myyneet fiksummalle yrittäjälle, josta me asiakkaat olemme erittäin iloisia. Ei kai se vuoden vaihtuminen voisi mukavampaa olla, kun ...


      • Pejii
        ratkaisu number uno kirjoitti:

        Ovat myyneet fiksummalle yrittäjälle, josta me asiakkaat olemme erittäin iloisia. Ei kai se vuoden vaihtuminen voisi mukavampaa olla, kun ...

        Auto-Kivitila Tampereella oli niin fiksu firma, että huollon jälkeen vielä soittelivat parin viikon päästä perään, olisiko jotain valittamista ja kuinka foordi tuli kuntoon. Aika mukavaa tällainen huolenpito. Olen aika tyytyväinen huolto- ja korjauspalveluihin, hinnatkin lienevät sentään aika kohtuulliset. Toivottavasti jatkuu näin, sillä foordi on hiukan vika-altis auto.


      • toisille
        Pejii kirjoitti:

        Auto-Kivitila Tampereella oli niin fiksu firma, että huollon jälkeen vielä soittelivat parin viikon päästä perään, olisiko jotain valittamista ja kuinka foordi tuli kuntoon. Aika mukavaa tällainen huolenpito. Olen aika tyytyväinen huolto- ja korjauspalveluihin, hinnatkin lienevät sentään aika kohtuulliset. Toivottavasti jatkuu näin, sillä foordi on hiukan vika-altis auto.

        naamansa ja kumarsivat, mutta toisille käänsivät selkänsä ja pyllistivät. Muuhun johtopäätökseen en voi tulla, kun suolasen kitkerää arvostelua asiakkaista harrastivat peräti tietokoneille asti. Eivät siinä firmassa ymmärtäneet, että se jossakin vaiheessa paljastuu kuitenkin. Oppia ikä kaikki, sano pässi, kun päätä leikattiin.


      • "Asiakas"
        toisille kirjoitti:

        naamansa ja kumarsivat, mutta toisille käänsivät selkänsä ja pyllistivät. Muuhun johtopäätökseen en voi tulla, kun suolasen kitkerää arvostelua asiakkaista harrastivat peräti tietokoneille asti. Eivät siinä firmassa ymmärtäneet, että se jossakin vaiheessa paljastuu kuitenkin. Oppia ikä kaikki, sano pässi, kun päätä leikattiin.

        Ompa teidän tietäjien juttuja hauska lukea, suurin osa kirjoitaa kännipäissään potaskaa asioista joista ei tiedä mitään. Miettikää nyt vähän, kuinka monessa firmassa huonosti käyttäytyvät asiakkaat on leimattu ko. henkilöiksi? No itsekin olen saanut sitä itseään niskani, mutta kun olen asiaa ajatellut olen sen ansainnut. Mitähän nimen saanut henkilö onkaan sanonut tai tehnyt asioidessan ko. Ford liikkeessä ? Ei varmaan ole ollut mieluinen käytöstavat osaava henkilö...


      • toisille
        "Asiakas" kirjoitti:

        Ompa teidän tietäjien juttuja hauska lukea, suurin osa kirjoitaa kännipäissään potaskaa asioista joista ei tiedä mitään. Miettikää nyt vähän, kuinka monessa firmassa huonosti käyttäytyvät asiakkaat on leimattu ko. henkilöiksi? No itsekin olen saanut sitä itseään niskani, mutta kun olen asiaa ajatellut olen sen ansainnut. Mitähän nimen saanut henkilö onkaan sanonut tai tehnyt asioidessan ko. Ford liikkeessä ? Ei varmaan ole ollut mieluinen käytöstavat osaava henkilö...

        Näillä vuosikymmenillä ei kirjoiteta enää kännissä (kohta kuusikymppinen ukko), on muuten sen verran elämänkokemusta tullut, etten hyväksy tuollaista käytöstä, mitä Kivitilalta tuli asiakkaalle. En tiedä millainen pojankloppi olet ollut elämäsi aikana, kun olet itsekin tuollaista käytöstä saanut, itse en ole saanut vielä tähän päivään mennessä, mutta jos saisin, niin en tulisi enää siinä liikkeessä asioimaan.

        Sen verran olen puolustamassa nuorempiakin ja pienemmällä elämänkokemuksella olevia ihmisiä, ettei törkeää käytöstä pidä saada kenenkään. Vaikka nykynuoret miehet (20-30 v.) ronskia puheissaan ovatkin, pitää heiltäkin vaatia sivistystä. Yhteiskunta on heille ainakin peruskoulutuksen antanut ja luulisi heidän oppineen alkeellisimmat sivistystasot. Ainakin työpaikoilla pitäisi olla esimies/-miehet, jotka myös valvovat, että homma toimii ohjeiden mukaan. En millään voi uskoa, että autoala olisi tyhmempää kuin muutkaan palvelualan yritykset. Itsekin olen ollut jo 32 vuotta samassa palvelualan yrityksessä ja omana aikanani on meidänkin suuressa yrityksessä tehty paljon asiakaspalvelun suhteen. Joskus 80-luvulla olisi meidänkin yrityksessä voinut tällaista sattua, muttei enää 2000-luvulla tulisi kuuloonkaan, saisi se henkilö (olisi päällikkö tmv.) etsiä töitä sen jälkeen kilometritehtaalta. Ilmeisesti pienet tulee todella jälkijunassa.

        En millään voi käsittää tuollaista töppöä käytöstä mitä Kivila on harrastanut. Sehän on selvää, ettei tuo ainut tapaus, kun on vielä tulostettu kylmän viileästi asiakkaalle itselleen nimityspaperi. Sanonpa vaan, että olivat varmaan fiksuja auton korjauksessa, mutta sivistystaso oli siinä firmassa täysin nollatasolla. Kyllä on mennyt yhteiskunnan antama koulutus heidän korvien ohi ja täysin hukkaan eli korvien väliin ei ole jäänyt kuin tekninen osaaminen.

        Ilmeisesti naisen hokema totuus, että mies ei osaa tehdä kahta asiaa samalla kertaa, pätee.

        Kyllä siinä firmassa olisi ollut syytä panostaa yleissivistykseen ja viedä henkilökunta vähäksi aikaa kauaksi rasvamontun äärestä, että olisivat huomanneet, että elämää on muuallakin kuin siellä palvelutiskin/ rasvamontun ääressä.

        Tuskinpa tällainen episodi oli Fordin maineelle hyväksi. Ihmettelen, etten koskaan saanut huonoa palvelua esim. Konelan huolloista, vaikka olisi luullut, että Ladan korjaajat ne oikein kyrsiintyneitä elämäänsä olisivat olleet. Ei päinvastoin, vaikka vikoja vanhoissa Ladoissa oli, niin palvelu oli aina asiantuntevaa ja asiallista. Kyllähän siellä asiakkaat purnasivat, mutta henkilökunta teki voitavansa ja aina ystävällisesti. He tekivät työn työnä, eivätkä ottaneet moitteita henkilökohtaisesti. Olivatko he parempia ja sivistyneimpiä ihmisiä kuin Kivitilan? Sitä voi pohtia.


    • ...

      ...

      • upea nero, viisas

        hieno kommentti kahdeksan vuotta vanhaan juttuun, kolme pistettä näytöllä, onnea neroudellesi.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Hyvää syntymäpäivää Sanna 40 vee!!!!

      ᕼᗩᑭᑭY ᗷIᖇTᕼᗞᗩY Sister ❣️🥰 🎉🎂✨🍰🥳 🥳🎂🥂 🎉🎊🎁🎈🎂
      Maailman menoa
      126
      5626
    2. Suomen kaksikielisyys - täyttä huuhaata

      Eivätkö muuten yksilöt pysty arvioimaan mitä kieliä he tarvitsevat? Ulkomaalaiselle osaajalle riittää Suomessa kielitai
      Maailman menoa
      96
      4853
    3. Työeläkeloisinta 27,5 mrd. per vuosi

      Tuo kaikki on pois palkansaajien ostovoimasta. Ja sitten puupäät ihmettelee miksei Suomen talous kasva. No eihän se kas
      Maailman menoa
      140
      4804
    4. Mikä on vaikeinta siinä, että menetti yhteyden kaivattuun, jota vielä ajattelee?

      Mikä jäi kaihertamaan? Jos jokin olisi voinut mennä toisin, mitä se olisi ollut? Mitä olisit toivonut vielä ehtiväsi san
      Ikävä
      391
      2359
    5. Kerro kaivattusi etunimi

      Miehille..
      Ikävä
      130
      2266
    6. Persut rahoittavat velkarahalla rikkaiden ökyelämää

      Minkä vuoksi persut eivät leikkaa rikkailta, joilla on maksukykyä? Tuskinpa tuo persujen käytös saa Suomen kansalta hyv
      Maailman menoa
      1
      1996
    7. 109
      1876
    8. Sulla on mies

      Aivan liikaa naisia.
      Ikävä
      256
      1607
    9. 382
      1363
    10. Pääsit koskettamaan

      Sellaista osaa minussa jota kukaan ei ole ennen koskettanut. Siksi on hyvin vaikea unohtaa sinut kokonaan.
      Ikävä
      60
      1203
    Aihe