Termostaatin vaihto

Kallista on

Jääkaapin termostaatti meni rikki.Tilattiin huoltomies paikalle. Korjaus kesti 10 min.Yhtä työkalua siinä tarvittiin (ristipää ruuvimeisseli).Asia tuli kuntoon.Sitten lasku::::
Termostaatin hinta 27,50,huoltotyö 60,00,matka-aika 30,00, pientarvikeveloitus 4,00, kilometrikorvaus 10,00, arvonlisävero 28,93. yhteensä lasku teki 160,43€.Sain kyllä pyytämättä alennusta 0,43€.
Tuntuu aika kohtuuttomalta,koska koko homma matkoineen kesti noin tunnin.

11

7373

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Jocu_

Olen jo kertonutkin, että vaihdatan yli 20-vuotiaan Huurre-kylmiöni jäähdytysjärjestelmän uudeksi. 750 euroa tuo maksaa. Sillä rahalla saisi uusiakin kylmäkoneita.

Tilan tuovan mukavuuden takin työn teetän. Kyllä näin joulunalla iso kylmiö on mukava peli.

Mukavuus maksaa. Eivät kylmäkoneet suinkaan ole ikuisia.

• kallista

Elämä on kallista mutta kysy ensi kerralla hinta arvio asiasta.Voi vaihdella eri liikkeissäkin.

• huolto

meillä termostaatin vaihto kaupunkialueella(alle 10 km keskustasta) maksaa:
      termostaatti(tavallinen) 33e
      työ 40e
      auto 16e (sis.autossa asentajan viettämän ajan, siksi yli 10 km laskutetaan 1,06/km )
      mahd. laskutuslisä 4,5

yhteensä 93,5

kaikki hinnat sisältävät alv:n

• ilmasta oli

Vaihdoin ite, eikä maksanu mitään.

• Kylmäliisa

Mistä sait uuden termostaatin? Kylmähuoneen sisään asennettavan. Vanha 40 vuotta vanha Danfoss ei toimi, niin on vaihdettava uuteen.

• huolto oli...

meillä termarin vaihto maksaa 80€ - 90€ riippuen matkasta. Terv. toinen huoltoliike

• huoltoliike x

Meillä 110,- lähellä ja kauas ei lähdetä, kun lähelläkin on töitä ;)

• Itse tein

Itse vaihdoin huoltoliikkeestä ostamani termostaatin. Maksoi noin 30 €, eli hirveästi. Oman autoni käyttö hakuun aiheutti kulua n. 5 €. Oma työni on erityisen kallista vapaa-aikana, noin 500 €/tunti, aikaa hakureissuun ja vaihtotyöhön meni yhteensä noin tunti. Veroa en saamastani hyödystä maksanut.

• Ilmi Anto

Kyllä aiheettomasta hyödystä pitäisi maksaa veroa !

• Anonyymi

Huurre ja Porkka kylmiöt korjaa pääkkaupunkiseudulla Risto Erikivi. P:0400445129
      saat puhelimessa kiinteän kustannusarvion koko hommalle.

• Anonyymi

Itse olen aina vaihtanut, ja osia saa useammista huoltoliikkeistä ja nettikaupoista.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Näin lähellä

Se on näin 🤏 lähellä että heitän hanskat tiskiin sun kanssasi.
      Ikävä
      76
      3418
    2. Kerro jotakin hauskaa. :)

Kirjoita jotakin mukavaa vaikka kaivatustasi. :) Ei törkytekstejä kiitos. :)
      Ikävä
      75
      3137
    3. Mä sanon tän suoraan.

Se on sun käytös mikä ajaa pois. Et välitä muitten tunteista kun omistasi.
      Ikävä
      68
      3012
    4. On olemassa tiettyjä sääntöjä!

Ja jos aiot pärjätä mun kanssa niin teet vain niinkuin mä sanon. Mieheltä Naiselle
      Ikävä
      66
      2671
    5. Oliko pakko olla taas tyly?

Miksi oot niin tyly mua kohtaan nykyään? Ei edes tunneta kunnolla. Katseita vaihdettu ja varmasti tunteet molemmin puoli
      Ikävä
      44
      2182
    6. Olen niin yksinäinen...

... puhukaa mulle jotain kivaa 🥺
      Ikävä
      61
      1739
    7. Huomenna heitän järjen

romukoppaan ja annan tunteen viedä. Kerran tässä kuitenkin vain eletään. Muistan myös jonkun minua viisaamman sanoneen,
      Ikävä
      25
      1707
    8. Lähtisitkö nainen

🚐Reissuun matkailuautolla🤔 👋😎❤️
      Ikävä
      35
      1705
    9. Hyvää huomenta

Hyvää huomenta ja alkavaa viikonloppua ihanalle naiselle! Mitä ikinä teetkään, niin täälä sua yksi miekkonen ajattelee.
      Ikävä
      18
      1689
    10. Perjantai-ilta ootko nainen menos

Bilettää löytyyks jäbii? Tai jotain muita
      Ikävä
      60
      1628
    Aihe