20 vuotta sitten talopaketti tilattiin tehtaalta ja valmiin talon hinnat olivat noin 100000mk eli noin 16 000 euroa. Nyt talopaketti ostetaan talomyyjältä ja valmiin talon hinta on noin 160 000 euroa.
Tästä voi päätellä, että talomyyjät ovat syyllisiä korkeisiin talojen hintoihin.
Vedä talomyyjä välistä, rakenna pitkästä!
talomyyjät syyllisiä korkeisiin
5
1273
Vastaukset
- rakentaja_
Miten saan sen pitkän tavaran diilaajan siitä välistä pois? Ärsyttää maksaa starkin finninaamasille myyjille jotka eivät tiedä mistään mitään, sama juttu Rauta-Otrallakin. Miten hitossa saan sen rahtarin penteleen palkan pois joka roudaa tipoittain mulle tavaraa tontille.
- naulankantaan
Yhdyn mielipiteeseesi täysin! Kaikki ei vaan tajuu!!!
- talomyyjiä
naulankantaan kirjoitti:
Yhdyn mielipiteeseesi täysin! Kaikki ei vaan tajuu!!!
Ajatelkaa: kerran itselleen rakentava joutuu toimimaan rautakauppiaiden kanssa vain kerran, mutta talomyyjät tekevät sitä työkseen! Päivästä toiseen, viikosta toiseen, kuukaudesta toiseen! Tilaavat nippelia ja nappelia, sisäovia, kipsilevyjä, puutavaraa.
Säälikää talomyyjiä! Heidän elämänsä on kovaa!
- 25 VUOTTA TALOMYYJÄNÄ
Aloitin talomyynnin 1981. Ei tehtaat silloinkaan myyneet suoraan taloja asiakaille, (tietysti joku poikkeus),eli tilanne oli silloin ihan sama.Ei talomyyjien palkkaus ole siitä noussut.Jos et usko,katso "juorukalenteria".Autot ym.maksoi silloin ihan samassa suhteessa,samoin palkat ym.Itse rakentaminen on nimittäin suhteessa palkkoihin ym.kustannuksiin edullisempaa,kuin silloin ennen hyvinä aikoina.
- Zabadak
KAIKKI maksoi 20 vuotta sitten sen ainoan oikean hinnan.
Nyt vaan riistetään ja ahnehditaan.
Mitäs jos pyytäisit työnantajaltasi sen oikean palkan,
saman kuin 20 vee sitten?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Olen päivä päivältä vain varmempi siitä että rakastan sinua
Onhan se tällä tuntemisen asteella jokseenkin outoa, mutta olen outo ja tunne on tunne. 😊931438Verovähennysten poisto syö veronkevennykset pieni- ja keskituloisilta
Kokoomuslaiset ja perussuomalaiset kansanedustajat jakavat kilvan postauksia, jossa kerrotaan miten kaikkien työssäkäyvi1841400Hei rakas mies. Olisi yksi kysymys, mielellään rehellinen vastaus edes täällä..
Mitä sinä minusta haluat?761175- 901125
- 81985
- 83979
- 39952
Kelloniemeltä harvinaisen lapsellista käytöstä valtuustossa
Olipa harvinaisen ala-arvoinen esitys kelloniemeltä valtuustossa. Alkoi Nivalaa oikein matkimalla matkimaan siteeratessa66905Satonen Kelaan, on paras mies ?
Kukaan ei ole tehnyt enemmän Kelalle asiakkaita kuin Satonen kokoomuksineen, näin ollen täyttänee paikan edellytykset v78888Korjaamo Kiesifix
Hei. Kävin viime viikolla tuolla korjaamolla, siistiä oli mutta yksi asia jäi mieleen!Joitakin jätkiä istui ja katseli/5841