Entäs sitten Venus?

Triton

Kun kumppanillani on Venus Skorpionissa, niin meinaakos se että meikäläisen pitäisi olla kovastikin salaperäinen ja kohtalokas koppelo...? ;)

7

1068

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • mars mars

      kumppanisi pitäisi olla hyviiiin intohimoinen. Jos sattuu niin hyvin että aurinko olisi vaa´assa ja venus sorpionissa niin silloin on kyllä menoa eikä meininkiä rakkausrintamalla.Ainakin näin "teoreettisesti". Teistä en tiedä, mutta sanotaan että erään ammattikunnan edustajilla on aurinko vaaka venus skorpioni yhdistelmä.
      Venus ilmaisee tavan jolla kyseisen merkin haltija suhtautuu naisiin, vastaavasti kuten mars suhteen miehiin riippumatt sukupuolesta. Mies on marsista ja nainen venuksesta. Joo salaperäinen pitää olla rakkaudessa, mutta ei salaileva. Kuka sitä sietäisi?

      • Poison

        "Teistä en tiedä, mutta sanotaan että erään ammattikunnan edustajilla on aurinko vaaka venus skorpioni yhdistelmä."

        Tuosta en oikein tiedä, vaaka on pitkäaikaisten suhteiden ystävä ja symboloi avioliittoa. Skorpioniin tosin taidetaan liittää kaikki hieman hämäräperäinen, joten tuo Venus skorpionissa saattaisikin olla kohtalaisen yleinen.

        Itselläni mokomat ovat alennuksessa, sekä aurinko että Venus. :(


      • mars mars
        Poison kirjoitti:

        "Teistä en tiedä, mutta sanotaan että erään ammattikunnan edustajilla on aurinko vaaka venus skorpioni yhdistelmä."

        Tuosta en oikein tiedä, vaaka on pitkäaikaisten suhteiden ystävä ja symboloi avioliittoa. Skorpioniin tosin taidetaan liittää kaikki hieman hämäräperäinen, joten tuo Venus skorpionissa saattaisikin olla kohtalaisen yleinen.

        Itselläni mokomat ovat alennuksessa, sekä aurinko että Venus. :(

        Venus ei suinkaan ole niin yksioikoinen kuin saatetaan luulla. Onhan se venus! Tähän liittyy paitsi valta rakkaudessa niin myös muussa omistamisessa. Rahakaan ei jää vieraaksi. Jos ei onnea rakkaudessa niin sitten rahassa! Omistushalun voi siirtää materiaan. Venus skorp haluaa tietää että kumppanisi ei voi elää ilman sinua. Hänellä on terävä kieli ja muut tuntevat itsensä alastomiksi seurassasi. Että sellainen venus. Salaperäinen ja aistillinen.


      • Triton
        mars mars kirjoitti:

        Venus ei suinkaan ole niin yksioikoinen kuin saatetaan luulla. Onhan se venus! Tähän liittyy paitsi valta rakkaudessa niin myös muussa omistamisessa. Rahakaan ei jää vieraaksi. Jos ei onnea rakkaudessa niin sitten rahassa! Omistushalun voi siirtää materiaan. Venus skorp haluaa tietää että kumppanisi ei voi elää ilman sinua. Hänellä on terävä kieli ja muut tuntevat itsensä alastomiksi seurassasi. Että sellainen venus. Salaperäinen ja aistillinen.

        Meillä äijä on nimenomaan au-Vaaka... Tiedäpä hänestä silleen onko tuo nyt kauhean intohimoinen. Mutta tuo omistaminen sinänsä kyllä tuntuisi häntä kiinnostavan. Aina on tohkeissaan kaikenmaailman hilavitkuttimista ja velkaakin pitää ottaa että saa jonkun kapistuksen ostettua. Ja aina sama virsi kun murhemieli sattuu: miksi hän on köyhä, byääh. :P


      • Mars mars
        Triton kirjoitti:

        Meillä äijä on nimenomaan au-Vaaka... Tiedäpä hänestä silleen onko tuo nyt kauhean intohimoinen. Mutta tuo omistaminen sinänsä kyllä tuntuisi häntä kiinnostavan. Aina on tohkeissaan kaikenmaailman hilavitkuttimista ja velkaakin pitää ottaa että saa jonkun kapistuksen ostettua. Ja aina sama virsi kun murhemieli sattuu: miksi hän on köyhä, byääh. :P

        Venus ei ole parhaimmillaan skorpionissa ja rakastelussa venus on konservatiivinen, mutta tietää mitä tahtoo. Tämä on paradoksi ja rakkaus onkin sitomista. Verrataan vaikka vaaka ja venus jousimiehessä, se tekee ihmisestä seksikkään. 1970 synt. vaaka ihmisillä on lisäksi jupiter skorpionissa ja tekee heistä magneettisen. Mutta raha ei ole vierasta venuksellekaan ja voi liittyä jopa pankkitoimintaan. Mutta venus ei ole kotonaan skorpionissa.


      • Mars mars kirjoitti:

        Venus ei ole parhaimmillaan skorpionissa ja rakastelussa venus on konservatiivinen, mutta tietää mitä tahtoo. Tämä on paradoksi ja rakkaus onkin sitomista. Verrataan vaikka vaaka ja venus jousimiehessä, se tekee ihmisestä seksikkään. 1970 synt. vaaka ihmisillä on lisäksi jupiter skorpionissa ja tekee heistä magneettisen. Mutta raha ei ole vierasta venuksellekaan ja voi liittyä jopa pankkitoimintaan. Mutta venus ei ole kotonaan skorpionissa.

        lisäksihän tulee ottaa huomioon nuo aspektit!Kannattaisi varmaankin käydä tuolla astro.comissa tekemässä tuo parisuhdeanalyysi kartoistanne!


    • Venus Skorpionissa :)

      Venus Skorpionissa painottaa kokemuksiin perustavaa arvomaailmaa. Rakkauteen liittyvät kokemukset ovat rajuja ja syvällisiä. Kumppanillesi rakkaus ei ole koskaan leikkiä vaan aina totisinta totta etsiessäsi jokaisesta ihmissuhteesta sielusi syvimpiä tunteita ja mahdollisimman täydellistä ja rajua seksuaalista tyydytystä.
      Niimpä venus skorpparissa päätyy joko todella syvällisiin ihmissuhteisiin tai todella hurjaan elämysmaailmaan. Kumppanisi pitää yrittää hillitä omistushaluaan ja mustasukkaisuuttaan. Harvalla puoliso ehdokkaalla on lopulta kykyä ja rohkeutta toteuttaa niin syvältä luottavaa ja henkistä kehitystä uudistavaa rakkauselämää kuin kumppanisi sisimmässään vaatii. Älä päästä parisuhdettanne pysähtymään sillä venus skorpionissa haluaan menevän ja räiskyvän suhteen. Jos nyt ymmärsit mitä tarkoitan... :) Avioliitolta puolisosi vaatii fyysistä tyydytystä ja aineellista turvallisuutta. Ellei niin käy hän luultavasti on valmis manipuloimaan sinut erotiikan ja kiintymyksen avulla ja käyttämään sinua hyväkseen. Toinenkin tapa on olemassa ja se on kerätä hyllyt täyteen kaikkea kaunista, mutta täysin tarpeetonta roinaa. Taiteellisuus voi kuulemma ilmetä ekspressionistisena tai jonain muuna nykyaikaisena rajoituksista vapaana ilmaisuna.

      Itse minulla on Venus Skorpionissa ja tuollaista minulle on kerrottu ja kohdallani se pitää paikkansa :)

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      120
      1301
    2. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      122
      1163
    3. Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta

      Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä
      Ruoka ja juoma
      48
      1133
    4. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      138
      1013
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      99
      853
    6. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      317
      802
    7. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      714
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      636
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      49
      619
    10. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      592
    Aihe