Kun kumppanillani on Venus Skorpionissa, niin meinaakos se että meikäläisen pitäisi olla kovastikin salaperäinen ja kohtalokas koppelo...? ;)
Entäs sitten Venus?
7
1068
Vastaukset
- mars mars
kumppanisi pitäisi olla hyviiiin intohimoinen. Jos sattuu niin hyvin että aurinko olisi vaa´assa ja venus sorpionissa niin silloin on kyllä menoa eikä meininkiä rakkausrintamalla.Ainakin näin "teoreettisesti". Teistä en tiedä, mutta sanotaan että erään ammattikunnan edustajilla on aurinko vaaka venus skorpioni yhdistelmä.
Venus ilmaisee tavan jolla kyseisen merkin haltija suhtautuu naisiin, vastaavasti kuten mars suhteen miehiin riippumatt sukupuolesta. Mies on marsista ja nainen venuksesta. Joo salaperäinen pitää olla rakkaudessa, mutta ei salaileva. Kuka sitä sietäisi?- Poison
"Teistä en tiedä, mutta sanotaan että erään ammattikunnan edustajilla on aurinko vaaka venus skorpioni yhdistelmä."
Tuosta en oikein tiedä, vaaka on pitkäaikaisten suhteiden ystävä ja symboloi avioliittoa. Skorpioniin tosin taidetaan liittää kaikki hieman hämäräperäinen, joten tuo Venus skorpionissa saattaisikin olla kohtalaisen yleinen.
Itselläni mokomat ovat alennuksessa, sekä aurinko että Venus. :( - mars mars
Poison kirjoitti:
"Teistä en tiedä, mutta sanotaan että erään ammattikunnan edustajilla on aurinko vaaka venus skorpioni yhdistelmä."
Tuosta en oikein tiedä, vaaka on pitkäaikaisten suhteiden ystävä ja symboloi avioliittoa. Skorpioniin tosin taidetaan liittää kaikki hieman hämäräperäinen, joten tuo Venus skorpionissa saattaisikin olla kohtalaisen yleinen.
Itselläni mokomat ovat alennuksessa, sekä aurinko että Venus. :(Venus ei suinkaan ole niin yksioikoinen kuin saatetaan luulla. Onhan se venus! Tähän liittyy paitsi valta rakkaudessa niin myös muussa omistamisessa. Rahakaan ei jää vieraaksi. Jos ei onnea rakkaudessa niin sitten rahassa! Omistushalun voi siirtää materiaan. Venus skorp haluaa tietää että kumppanisi ei voi elää ilman sinua. Hänellä on terävä kieli ja muut tuntevat itsensä alastomiksi seurassasi. Että sellainen venus. Salaperäinen ja aistillinen.
- Triton
mars mars kirjoitti:
Venus ei suinkaan ole niin yksioikoinen kuin saatetaan luulla. Onhan se venus! Tähän liittyy paitsi valta rakkaudessa niin myös muussa omistamisessa. Rahakaan ei jää vieraaksi. Jos ei onnea rakkaudessa niin sitten rahassa! Omistushalun voi siirtää materiaan. Venus skorp haluaa tietää että kumppanisi ei voi elää ilman sinua. Hänellä on terävä kieli ja muut tuntevat itsensä alastomiksi seurassasi. Että sellainen venus. Salaperäinen ja aistillinen.
Meillä äijä on nimenomaan au-Vaaka... Tiedäpä hänestä silleen onko tuo nyt kauhean intohimoinen. Mutta tuo omistaminen sinänsä kyllä tuntuisi häntä kiinnostavan. Aina on tohkeissaan kaikenmaailman hilavitkuttimista ja velkaakin pitää ottaa että saa jonkun kapistuksen ostettua. Ja aina sama virsi kun murhemieli sattuu: miksi hän on köyhä, byääh. :P
- Mars mars
Triton kirjoitti:
Meillä äijä on nimenomaan au-Vaaka... Tiedäpä hänestä silleen onko tuo nyt kauhean intohimoinen. Mutta tuo omistaminen sinänsä kyllä tuntuisi häntä kiinnostavan. Aina on tohkeissaan kaikenmaailman hilavitkuttimista ja velkaakin pitää ottaa että saa jonkun kapistuksen ostettua. Ja aina sama virsi kun murhemieli sattuu: miksi hän on köyhä, byääh. :P
Venus ei ole parhaimmillaan skorpionissa ja rakastelussa venus on konservatiivinen, mutta tietää mitä tahtoo. Tämä on paradoksi ja rakkaus onkin sitomista. Verrataan vaikka vaaka ja venus jousimiehessä, se tekee ihmisestä seksikkään. 1970 synt. vaaka ihmisillä on lisäksi jupiter skorpionissa ja tekee heistä magneettisen. Mutta raha ei ole vierasta venuksellekaan ja voi liittyä jopa pankkitoimintaan. Mutta venus ei ole kotonaan skorpionissa.
Mars mars kirjoitti:
Venus ei ole parhaimmillaan skorpionissa ja rakastelussa venus on konservatiivinen, mutta tietää mitä tahtoo. Tämä on paradoksi ja rakkaus onkin sitomista. Verrataan vaikka vaaka ja venus jousimiehessä, se tekee ihmisestä seksikkään. 1970 synt. vaaka ihmisillä on lisäksi jupiter skorpionissa ja tekee heistä magneettisen. Mutta raha ei ole vierasta venuksellekaan ja voi liittyä jopa pankkitoimintaan. Mutta venus ei ole kotonaan skorpionissa.
lisäksihän tulee ottaa huomioon nuo aspektit!Kannattaisi varmaankin käydä tuolla astro.comissa tekemässä tuo parisuhdeanalyysi kartoistanne!
- Venus Skorpionissa :)
Venus Skorpionissa painottaa kokemuksiin perustavaa arvomaailmaa. Rakkauteen liittyvät kokemukset ovat rajuja ja syvällisiä. Kumppanillesi rakkaus ei ole koskaan leikkiä vaan aina totisinta totta etsiessäsi jokaisesta ihmissuhteesta sielusi syvimpiä tunteita ja mahdollisimman täydellistä ja rajua seksuaalista tyydytystä.
Niimpä venus skorpparissa päätyy joko todella syvällisiin ihmissuhteisiin tai todella hurjaan elämysmaailmaan. Kumppanisi pitää yrittää hillitä omistushaluaan ja mustasukkaisuuttaan. Harvalla puoliso ehdokkaalla on lopulta kykyä ja rohkeutta toteuttaa niin syvältä luottavaa ja henkistä kehitystä uudistavaa rakkauselämää kuin kumppanisi sisimmässään vaatii. Älä päästä parisuhdettanne pysähtymään sillä venus skorpionissa haluaan menevän ja räiskyvän suhteen. Jos nyt ymmärsit mitä tarkoitan... :) Avioliitolta puolisosi vaatii fyysistä tyydytystä ja aineellista turvallisuutta. Ellei niin käy hän luultavasti on valmis manipuloimaan sinut erotiikan ja kiintymyksen avulla ja käyttämään sinua hyväkseen. Toinenkin tapa on olemassa ja se on kerätä hyllyt täyteen kaikkea kaunista, mutta täysin tarpeetonta roinaa. Taiteellisuus voi kuulemma ilmetä ekspressionistisena tai jonain muuna nykyaikaisena rajoituksista vapaana ilmaisuna.
Itse minulla on Venus Skorpionissa ja tuollaista minulle on kerrottu ja kohdallani se pitää paikkansa :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta
Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä551553- 1231334
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa1231228- 1401044
- 101897
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten337831Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82734Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54646Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist50643Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64602