peräsuolentarkastus on jäänyt läpäisemättä. Kaverillani oli neljä laudaturia yo-kokeissa ja halusi RUK:hon tai AUK:hon, mutta ei päässyt koska oli rektoskopian aikana vempassa. Toki tarkastus tehtiin hänelle ennen alokkaiden valatilaisuutta.
Alikessuksi ei pääse jos
2
1188
Vastaukset
- mmmmmmm
Kerrohan ystävällisesti milloin nämä rektoskooppiset tarkastukset on otettu käytäntöön. Minun persereikääni ei kukaan ronkkinut ja aukkiin mentiin ilman anaaliaiheisia kysymyksiäkin.
- Repesidentti
...Ehkäpä ketjun aloittajalla on anaalivaihe vielä kesken. Varmin tapa saada selville sen tila, kehitysaste ja vakavuus on juuri tuo armeijassa suoritettava tähystys. Peräsuolen seinämässä näkyy helposti havaittavia tunnusmerkkejä kesken olevasta anaalivaiheesta. Sellaisia valkoisia pylpyröitä. Voivat erittää visvaa
Siviilissä anaalivaiheen erottaa kyllä ilman tähystystäkin. Takuuvarma tunnusmerkki on lähes pakkomielteenomainen anaalijuttujen levittely (etenkin foorumeilla jotka eivät vaadi rekisteröitymistä. Oireita ovat usein myös muunlaisten idioottimaisten ketjujen aloitus, esimerkkinä KISS-rumpalin ylistysketjut), silmien harotus, liiallinen syljeneritys, nytkäykset & prötke, ja virtsanerityksen siirtyminen päähän munuaisten sijaan. Kehittyneemmistä aivotoiminnoista huolehtivat osat etuaivolohkossa erikoistuvat virtsantuotantoon. Tästä seuraa munuaisten surkastuminen tarpeettomina parissa kuukaudessa. Juuri tämän takia eritepäisyys on pysyvä vaiva, sekä henkilölle itselleen että muille.
Tilan hoitoon WTO suosittelee joko laaja-alaista lobotomiaa tai kaulan yläpuolisten ongelma-alueiden kirurgista poistoa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 702952
- 462564
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4322225- 792128
- 951956
- 321702
- 121526
Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan171487Mitä nämä palautteet palstalla ovat?
Joku uusi toimintatapa rohkaista kirjoittajia vai mistä on kyse?271302Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil191175