Miksi Vanhanen ei mainitse CV:ssään, että hän oli innokas Suomi-Neuvostoliitto seuran jäsen?
Nuori opiskelijapoliitikko Matti Vanhanen lisäksi esitti, että säädettäisiin laki neuvostovastaisen propagandan kriminalisoinnista.
Että sillee...
Vanhanen Suomi-Neuvostoliitto seuran
3
103
Vastaukset
- ja neuvostoSUomi
ovat kaukana toisistaan..
Hyvien tapojen mukaista on pitää hyvät välit naapuriin.
Mutta kyllä Halosen esitys 1976 vappuna Suomen muuttamisesta NeuvostoSuomeksi oli todella maanpetoksellista toimintaa.
Vai mitä ??
Haluatko sinä Suomesta NeuvostoSuomen ??
Sitä kai Halonen tahtoo tänäkin päivänä, vaikkei uskalla enää ääneen sanoa..
Voisi muuten kuulua SETA-piireistä paljastavaa kritiikkiä presidentin suuntautumisen suhteen..
Eikä ex kestänyt enää seksuaalista suuntautumista vaan lähti heterojen pariin...??- hih-hih-hih
Näyttää käyvän kepuanteroiseen aikas kipiästi tuo ehdokas Vanhasen kompurointi...
Käypä ostamassa vaikka pullo venäläistä votkaa. Sillähän kepulainen perinteisesti stressin hoitaa...
Hyvä juttu, että tämäkin tuodaan esille. KEPU ja kommunistithan ne innokkaimpia Neuvostoliiton nuoleskelijoita olivat, vaikka kaikissa puolueissa oli toki näitä kollaboraattoreita.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 664500
- 1053505
ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj373208Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️262628- 472523
Alavuden sairaala
Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan52139- 222014
- 1971913
Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut
Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh3951552Huomenta kulta
En mä halunnut sulle ilkeillä,päinvastoin. Miks mä niin tekisin ku rakastan sua ❤️ mut anteeksi jos ilmaisin itseäni huo91418