Kuinkahan sukupuolen voisi erottaa? Kaksi sateenkaarta muutti meille 250 litraiseen. Voisiko niiden kanssa ajatella mitään toista ahven lajia.
Vastaukset 6
- patu
Olisi kait syytä ohjata toisaalle .. http://www.faunatar.fi/fin/index.php?cmd=301 .. http://www.aqua-web.org/forum/viewforum.php?f=16
- patu
... osaan auttaa jos kerrot muun kalastosi?
- on nyt siis
8 mustatetraa 10 korutetraa 10 neontetraa kolme leväbarbia, parttistyttö ja nyt siis kaksi sateenkaariahventa
- Vaari-o
Varsinkin kun nuo vikkelät Levikset on tuolla sähläämässä "jatkuvasti" päädystä toiseen? Luulemma!
Kyllähän tuossa jo on komeasti silmän iloa ja hoitamisen aihetta.
En kyllä enää lähtisi kansoittamaan, katsele nyt mitä tuo kalasto saa aikaan. Ja sitten muutaman voden päästä lisää jos/kun jostain lajista aika jättää. tiedän tuon kihelmöinnin tunteen kun piräis saara toi ja toi kala akvaan mutta onneks järki antaa myöden, kun ei mahdu niin ei mahdu! - toksia vastauksesta
Vaari-o kirjoitti:
Varsinkin kun nuo vikkelät Levikset on tuolla sähläämässä "jatkuvasti" päädystä toiseen? Luulemma!
Kyllähän tuossa jo on komeasti silmän iloa ja hoitamisen aihetta.
En kyllä enää lähtisi kansoittamaan, katsele nyt mitä tuo kalasto saa aikaan. Ja sitten muutaman voden päästä lisää jos/kun jostain lajista aika jättää. tiedän tuon kihelmöinnin tunteen kun piräis saara toi ja toi kala akvaan mutta onneks järki antaa myöden, kun ei mahdu niin ei mahdu!mennään siis tällä kokoonpanolla. (juu tiedän noi levikset on liian pienestä, mut tuli pelastettua ne 60 litraisesta purkista (se kun on niin suosittú levän syöjä)) ehkäpä minunkin täytynee luovuttaa ne suurempaan
- jäljellä enää
toksia vastauksesta kirjoitti:
mennään siis tällä kokoonpanolla. (juu tiedän noi levikset on liian pienestä, mut tuli pelastettua ne 60 litraisesta purkista (se kun on niin suosittú levän syöjä)) ehkäpä minunkin täytynee luovuttaa ne suurempaan
ahvenet ja mustatetrat plus parttis... mitä uskallan ajatella lisää vai jätänkö näin.
Ilmeisesti ahventen tulo toi taudin..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1791672
Muistakaa pojat tämä.
Mies joka haluaa naisen, löytää keinon. Ei epäröi eikä hämmennä. Tekee kaiken eteenne.107859En ehkä onnistu siinä
Kovasti minä yritän näyttää kauniilta, vain sinua varten, mutta en taida onnistua siinä.58735Muhun rakastuu kaikki naiset, mut mä en rakastu niihin
Mun vaatimustaso on 10+ Mut mua tavottelee 7+ naiset207634- 133608
Mitä mieltä olet?
Miehestä jolla ei ole yhtään kaveria, ei facebookissa eikä livenä ja hän harrasta ja tekee kaiken yksin. Onko vähän outo89595- 48556
Pahoin pelkään nainen
että pidät minua epäempaattisena, itsekeskeisenä, narsistisena ja kylmänä ihmisenä. Oletko koskaan ajatellut, että minus50548- 37536
Viesti jonka haluaisit lähettää...
hänelle. Onko jokin pieni tunniste jonka vain te tiedätte. Onko naiselta miehelle tai toisinpäin, joku joku päivämäärä15510