Nyt hei..allaolevat 5 viestiä pois !!!

Äiti*

Jos todella Sonja synt 94 niin hän on minun pojan ikäinen ja todella lapsi vasta ! Kuuluuko lasten kirjoitukset tänne ????

5

555

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kaurisflikka

Jos kerran 11-vuotias saa nikinkin rekisteröityä niin ei kai tämä palsta ole "lapsilta kielletty". Se kyllä olisikin meidän ns. aikuisten syytä muistaa kun tänne kirjoittelemme.

Seksipalstoilla on 18 vuoden ikäraja. Mutta eihän palvelun ylläpitäjällä ole mitään mahdollisuutta selvittää minkäikäisiä lukijoita / kirjoittajia täällä yleensä on! Valitettavasti nyt on vastuu vanhemmilla eikä Enirolla, seriffeillä tai kellään muullakaan.

Elämä on.

• sen nyt ottaa

itse olen vahvasti sitä mieltä että lastenkin on hyvä oppia tietämään todellinen mailma kunhan se ei tulee liika kovasti vasten kasvoja

• Yhäikä

Hei,

Eihän tuon ikäisten pitäisi pahemmin tänne kirjoitella, mutta ne tekee sitä, joko kotoa ja jos kotona kielletään, kirjastossa, koulussa, kavereiden luona. Meidän vanhempien tehtävä on vaan opastaa lapsia käyttäymään oikein netissä, ja käyttämään siellä asiallista kieltä jne.
      Me emme ole kasvaneet tietokone maailmassa mutta lapsemme ovat, se on tosi asia, joka miedän pitää hyväksyä.
      Mukavia joulun odotuksia kaikille:)

• Itse kiinnostuin astrologiasta/horoskoopeista joskus jo 11-vuotiaana.Tämän palstan löysin 15-16-vuotiaana antaa lapsen kirjoittaa!!voe voe..

• kaurisnainen
        Leena kirjoitti:

Itse kiinnostuin astrologiasta/horoskoopeista joskus jo 11-vuotiaana.Tämän palstan löysin 15-16-vuotiaana antaa lapsen kirjoittaa!!voe voe..

tää mikään sensuroitu palsta ole, samanlailla, näitä voi lukea kirjoista, nykyään vaan nettiä käytetään enemmän.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nainen kokki autossa kammottavan kuoleman sähköauto-Teslan syttyessä tuleen.

https://www.is.fi/autot/art-2000011652873.html Näin vaarallisia sähköautopalot voivat olla.
      Maailman menoa
      85
      5412
    2. Persuja ei aluevaltuustoissa näy

Ei tunnu persuja paljon paikalliset asiat kiinnostavan, vaan ainoastaan ulkomaalaiset, joku Israel ja Trumpin fanitus.
      Maailman menoa
      42
      3591
    3. Päivän Riikka: Uudenkaupungin autotehdas hiljeni

Näin ne 100 000 uutta pysyvää ei-tempputyötä yksityiselle sektorille tämän hallituksen ansiosta syntyy. Työntekijöille j
      Maailman menoa
      61
      2965
    4. Riikka vie Suomen kohta ykköseksi työttömyyskisassa

Espanja: 10,5 % Suomi: 10,3 % Ruotsi: 9,3 % Kisa on tiukkaa, mutta Riikalla hyvä draivi päällä. Vasemmistolaisen päämin
      Maailman menoa
      46
      2181
    5. Kerro kaivattusi nimi tai nimikirjaimet

🌠 Tähdenlento! Kirjoittamalla kaivattusi nimen tai nimikirjaimet tähän, saattaa toiveesi toteutua.
      Ikävä
      61
      1936
    6. Alkuvuodesta poistuu työttömyyskorvaus kaikilta joilla on säästössä rahaa

Tippuu korvaukselta iso määrä työttömiä.
      Maailman menoa
      292
      1769
    7. Miksi pitäisit enemmän

Minusta kuin siitä toisesta?
      Ikävä
      47
      1606
    8. Mitä meidän välillä

Tulee tapahtumaan vai tuleeko mitään?
      Ikävä
      95
      1427
    9. Tämmönen höpsö

Höpönassu mä olen. En mikään erikoinen…hölötän välillä ihan levottomia. Tykkäisit varmasti jos olisin siellä sun vieress
      Suhteet
      44
      1376
    10. Mikä ihme teitä savolaisia tuossa

p*rs*reiässä niin kiinnostelee? Että siitä pitää päntönnään huutaa.
      Tuusniemi
      8
      1322
    Aihe