Jos todella Sonja synt 94 niin hän on minun pojan ikäinen ja todella lapsi vasta ! Kuuluuko lasten kirjoitukset tänne ????
Vastaukset 5
- kaurisflikka
Jos kerran 11-vuotias saa nikinkin rekisteröityä niin ei kai tämä palsta ole "lapsilta kielletty". Se kyllä olisikin meidän ns. aikuisten syytä muistaa kun tänne kirjoittelemme.
Seksipalstoilla on 18 vuoden ikäraja. Mutta eihän palvelun ylläpitäjällä ole mitään mahdollisuutta selvittää minkäikäisiä lukijoita / kirjoittajia täällä yleensä on! Valitettavasti nyt on vastuu vanhemmilla eikä Enirolla, seriffeillä tai kellään muullakaan.
Elämä on. - sen nyt ottaa
itse olen vahvasti sitä mieltä että lastenkin on hyvä oppia tietämään todellinen mailma kunhan se ei tulee liika kovasti vasten kasvoja
- Yhäikä
Hei,
Eihän tuon ikäisten pitäisi pahemmin tänne kirjoitella, mutta ne tekee sitä, joko kotoa ja jos kotona kielletään, kirjastossa, koulussa, kavereiden luona. Meidän vanhempien tehtävä on vaan opastaa lapsia käyttäymään oikein netissä, ja käyttämään siellä asiallista kieltä jne.
Me emme ole kasvaneet tietokone maailmassa mutta lapsemme ovat, se on tosi asia, joka miedän pitää hyväksyä.
Mukavia joulun odotuksia kaikille:)Itse kiinnostuin astrologiasta/horoskoopeista joskus jo 11-vuotiaana.Tämän palstan löysin 15-16-vuotiaana antaa lapsen kirjoittaa!!voe voe..
- kaurisnainen
Leena kirjoitti:
Itse kiinnostuin astrologiasta/horoskoopeista joskus jo 11-vuotiaana.Tämän palstan löysin 15-16-vuotiaana antaa lapsen kirjoittaa!!voe voe..
tää mikään sensuroitu palsta ole, samanlailla, näitä voi lukea kirjoista, nykyään vaan nettiä käytetään enemmän.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 521060
Haluatko mies mennä naimisiin melko pian, ku ollaan kohdattu?
Mä haluaisin mennä mahdollisimman nopeesti....💍113994Martina Aitolehti veti kohtalokkaat hääkännit - Alttarilla ikävä temppu Esko Eerikäiselle
Ex-pariskunta Aitolehti ja Eerikäinen pitävät yhdessä Martina & Esko podcastia. He ovat kertoneet kansalle mm. hääaamust51982Vappu Pimiä lataa suorat sanat TTK-lähdöstään - Yksi asia elämässä muuttui pysyvästi
Vappu Pimiä astui pois Tanssii Tähtien Kanssa -juontajan pallilta viime syksynä. Pimiällä oli pitkät perinteet TTK:ssa,7874- 89816
Vain elämää: Silmiinpistävä muutos heti ekassa jaksossa - Onko tämä hulppeampi kuin entinen?
Vain elämää on totuttu näkemään Hirvensalmella sijaitseva Satulinna. Uudella kaudella kuvauspaikka muuttuu Calliolaksi.4684Sinulle jota kaipaan!
Tunnen sinua kohtaan jotain, mitä en enää osaa selittää pelkällä ihastumisella. Se on kiintymystä, kaipuuta, romanttista25637Onko naisten "ahdisteluhysterian" kulttuuria kritisoivat miehet itse ahdistelijoita?
Tällaisen kuvan saa, kun tästä aiheesta tekee aloituksia: aina luullaan, että "ahdisteluhysteriaa" kritisoiva mies on it190633- 73607
- 57603