Täällä monet ylistää hamppua jopa täysin vaarattomaksi päihteeksi. Minä en niin tee vaikka olenkin hampun laillistamisen kannalla. Ja varsinkin nuorille voisi kertoa jotain niistä määristä mitä kannattaisi polttaa jos välttämättä haluaa polttaa. Tässä mun täysi tosi tarina noin 6 vuotta sitten tapahtunut ja ainoastaan siitä syystä ettei minulla oikeasti ollut mitään tietoa koko aineesta. Ihan pikkasen huumoria väliin heitin, mutta jokainen kokemus ja ajatus on aivan tosi!!!
Olin juuri ostanut kympin hatsia ja polttelin kaverini kanssa. Hän oli paljon minua kokeneempi. Poltin ehkä kymmenettä kertaa kun taas hän oli polttanut monta kuukautta putkeen. Minulla ei ollut mitään ymmärrystä rajoista. Ei koulussa opetettu paljon ensikertalaisten piti polttaa kerralla. Olisikin niin olisin välttynyt tältä.
Polttelimme kahteen mieheen 1,5 grammaa yhdellä pesällisellä. Tämän jälkeen vajosin sängylle. Puhelimeeni oli tullut viesti. En ymmärtänyt sen sanomaa, tai ehkä ymmärsin, mutten nyt viinapäissäni sitä muista. Mutta muistan sen että minun sormeni eivät toimineet lainkaan, jotta olisin voinut lähettää viestin takaisin.
Kaverini touhusi jotain omaa. Ehkä hän pelasi pleikkaria, siltä se vaikutti.
Stereot pauhasivat, mutta en tiennyt mitä siellä soi. Toinen kaiutin pyöri silmissäni ja se vähän väliä läheni minua.
En pystynyt enää istumaan, vaan vajosin lähes makuuasentoon. Päässäni pyöri kaikki. Sanat heittelehtivät päässäni, mutta en tiennyt kenen sanoja ne olivat, vai olivatko ne omia ajatuksiani?
Pian ymmärsin mitä oli tapahtunut. Olin polttanut liikaa! Helvetti kuinka paha olo voi ihmisellä ollakaan. Silloin vajosin täydelliseen makuuasentoon. Kuinka ihmisellä voikaan olla näin paha olo, ajattelin. Halusin että se loppuisi, mutta oloni vain paheni entisestään.
Ajoin pyörällä kotiin koulusta. Kaikki näytti normaalilta, ehkäpä liian punaiselta, mutta ei mitenkään epänormaalilta. Reppuni oli jossain, vai oliko se reppuni sisällä, ajattelin. Miten voi ihminen ajautua tämmöiseen tilaan ettei tiedä onko reppu repun sisällä.
Olin tunnelissa kunnes tapahtui jotain omituista. Joku yhtäkkiä nosti minua ylöspäin. Nauroin hetken kunnes huomasin ettei kukaan pudottanutkaan minua alas.
Pääni kolahti tunnelin kattoon ja minua sattui, mutta kuin ihmeen kautta pääni meni betonin läpi.
Nousin yhä ylöspäin taivaalle. Maa näytti kauniilta, jopa liiankin kauniilta. Näin taloni, missä varmasti äitini kohta odotti minua huolissaan kotiin. Miten voisin selittää kaiken tämän hänelle. ”Kiltti äiti. En voinut tulla ajoissa kotiin, koska joku tuntematon olento nosti minut taivaalle.”
Nousin yhä ylöspäin ja pian minua alkoi pelottamaan. Katselin alas ja maa näytti jo pieneltä pallolta.
Katsoin taaksepäin ja suunta näytti johtavan suoraan kuuhun. Yritin rimpuillen vaihtaa suuntaa, mutta kuten kaikki tietävät avaruudessa ei ole kitkaa, joten rimpuiluni oli toivotonta.
Törmäsin kuuhun ja luulin jo että se olisi loppuni, mutta jostain syystä kuu muuttui atomeiksi ja lensinkin suoraan siitä läpi.
Ajattelin jo että ehkäpä elänkin vielä muutaman minuutin kauemmin. Avaruudessahan ei saa happea ja en minäkään saanut, mutta jostain syystä minulle ei tullut happivajetta. Rentouduin hetkeksi ja katselin kaunista universumiamme. Totutusti sehän on myös meidän ihmisten omistuksessa. Kuinka kauniilta voi näyttää musta tausta jossa on pieniä valkoisia pisteitä ja auringon valoa.
Aurinko!!! Helvetti!!! Suuntani osoitti suoraan auringon keskustaan. Toisaalta keskustahan on pintaa kuumempi, ajattelin hauskuuttaa itseäni. Ainakaan siellä ei tulisi kylmä.
Huumorin tajuni lakkasi täysin kun tajusin että suuntani todellakin oli aurinkoon. En tiedä tulisinko kuolemaan, mutta ainakaan siellä ei olisi kivaa, ajattelin.
Jos selvisin kuusta niin miksi en auringosta, ajattelin. Meinasin kääntää sätkän, mutta huomasin että vaatteeni eivät olleet päälläni. Mitä vittua! Helvetti! Avaruudessa ilman tupakkaa. (En ehkä noin ajatellut, mutta helvetti avaruudessa ilman tupakkaa.)
Suuntani oli todellakin aurinkoon ja se läheni uhkaavasti. Kuumat säteen kihelmöivät jo ihoani ja minulla ei ollut edes aurinkorasvaa. Hikoilin säteistä. En ole koskaan pitänyt kuumasta ja se on nykyäänkin ainoa syy miksi haluan asua Suomessa. Ja se että monessa muussa maassa on vaikea nähdä mäkihyppyä ja jääkiekkoa ja vielä kaiken lisäksi matkani oli aurinkoon ja vielä ilman omaa halua.
Mitä tälle maailmalle on tapahtumassa, ajattelin. 16 vuotiaita siepataan ilman heidän lupaa aurinkoon. Kaiken lisäksi vanhempani eivät tulisi koskaan tietämään mitä minulle on tapahtunut. Olivatko alienit kaiken takana? Halusivatko he nähdä miten ihminen pikkuhiljaa kärveltyy lähentyessään aurinkoa?
En tiennyt enkä halunnutkaan tietää. Halusin vain päästä kotiin syömään välipalaa ja katsomaan televisiosta jotain turhaa ohjelmaa, mutta se taisi olla vain utopiaa.
Minulla ei ollut mitään mahdollisuutta, joten ajattelin vain ottaa rennosti vastaan se mitä oli tuleman. Aurinko oli jo hyvin lähellä, mutta jostain syystä kihelmöintini ei ollut muuttunut mitenkään sietämättömäksi. Ainoa asia mikä oli sietämätöntä oli se että pyörin helvetin moista vauhtia ympäriinsä.
Suljin silmäni ja kuulin hirvittävän räjähdyksen. Se oli aurinko ja sekin oli räjähtänyt atomeiksi. Selvisin siis edelleenkin hengissä. Olin jo selvinnyt kuuhun törmäyksen ja lähes aurinkoon osumisen.
Vauhtini pysähtyi ja jäin vain pyörimään ympäriinsä niin lujaa että pääni meinasi räjähtää. En ole koskaan pitänyt huvipuistoista. Ainoat laitteet minne uskalsin oli maailman pyörä ja autorata. Minua oksetti ja taisin oksentaakkin, koska lähelläni oli huvittavan näköisiä pieniä pisteitä.
Jotain uskomatonta tapahtui. Joku veti minut maailmankaikkeuden keskustaan. Mikä se on? En tiennyt, mutta olin varma että olin siellä.
Planeettoja ja kokonaisia aurinkokuntia tuhoutui lähettyvilläni. Mitä oli tapahtumassa? Pelastiko jumala ainoastaan minut tuhoutumiselta? Oliko minussa jotain erikoista? Olinko kenties Jeesus, joka oli lähetetty uudestaan pelastamaan maailman, koska hän ei siinä aikaisemmin onnistunut? Vai olinko jumala itse joka oli lähettänyt osan mielestään katsomaan mitä oli vialla maailmassa ja päättänyt sitten tuhota kaiken koska oli epäonnistunut tehtävässään?
Mikä oli jumalan tehtävä? Olinko minä joutumassa kadotukseen, koska en ollut uskonut jumalaan vaikka olin jumala itse? Mitä oli tapahtumassa?
Pyörin entistä lujempaa ympäri maailman kaikkeutta. Räjähtäneet aurinkokunnat osuivat minuun. Ensimmäiseen osumaan vastasin vain naurulla, mutta pian osumia tuli enemmän. Jokainen osuma tuntui siltä kuin joku olisi heittänyt kiehuvaa rasvaa päälleni. Yritin vielä nauraa, mutta jokaisella osumalla oli tuhoava vaikutus minuun.
Pian sätkin osumien vaikutuksesta. Pääni tuntui välillä pyörivän ruumiini ympäri ja välillä vain leijaillevan avaruudessa.
Katselin hetken ruumistani kauempaa. Kuinka hullua se olikaan nähdä aurinkokunnan räjäyttävän ruumiini kappaleiksi ja hetken päästä palautuvan entiselleen.
Aurinkokuntia tuhoutui entistä kiivaampaa vauhtia ja jokainen osui ruumiiseeni. Vaikka pääni oli muualla tunsin silti jokaisen osuman vaikutuksen. Se oli kuin tuhat atomipommia räjähtäisi ihmisen vieressä tappamatta tätä.
Pääni palautui ruumiiseeni, mutta aurinkokuntia tuhoutui edelleenkin. Pyörin, sätkin, itkin ja huusin entistä kovempaa. Olin helvetissä tai kiirastulessa siitä olin varma tai… Sitten olin jumala joka otti maailmankaikkeuden tuhoutuessa kaiken ihmiskunnan pahuuden itseensä… Tai sitten olin vain yksinkertaisesti koko maailmankaikkeuden keskusta johon minun pienet jälkeläiset, aurinkokunnat, palasivat odottamaan vain uutta alkuräjähdystä, koska varsinkin jos ihmiskuntaa tarkastelee niin senhän oli jo aikakin tuhoutua. Tosin onhan se hyvä muistaa kuinka merkityksetön bakteerikanta ihmiskunta on jos ajattelee koko universumia tai ihmisten merkitystä siihen.
Sen minäkin muistin sillä hetkellä, mutta nyt halusin vain tietää kuka olin, miksi olin tässä ja kuinka voisin tappaa itseni jotta tämä tuska loppuisi? Vai voisiko puhua minusta? Olinko joku yhteinen voima joka sitoi kaikki kappaleet yhteen? Olinko heikentynyt kenties hampun polton seurauksena, jotta universumi ei enää toiminutkaan.
Mutta hetkinen, ajattelin. Eikö siitä ollut jo kulunut pari kymmentä minuuttia kun olin polttanut. Pikku hiljaa vaikutuksen pitäisi heiketä elimistössäni. Valitettavasti sillä ei taitanut olla enää merkitystä, koska lähes koko maailmankaikkeus oli tuhoutunut.
Avaruus oli muuttunut. Se oli enää täynnä mitättömiä pisteitä. Pisteistä muodostui käsi, joka kosketti minua tai niin minä ainakin luulin. Kuulin sen sanovan jotain, mutta luulin että se oli vain jotain harhaluuloa. Sätkin hetken entistä voimakkaammin vaikka jo koko universumi olikin tuhoutunut, mutta sitten tapahtui jotain vielä omituisempaa… Omituisempaa mitä olin viimeisen 20 minuutin aikana tuntenut…
Avaruus vaihtui kuvaan. Näin pöydän ja kaverini tuijottavan minua. Kuvan keskelle tuli katkoviivoja. Aivan kuin video kasettia olisi kelattu välillä taakse -, ja välillä eteenpäin. En kyennyt edes ajattelemaan. Vaistomaisesti kaivoin taskustani valmiiksi käännetyn sätkän, mutta pudotin sen sängylle.
”Mene vessaan oksentamaan” kaverini sanoi
En ymmärtänyt mitä hän tarkoitti. Miksi maailman kaikkeuden keskipisteen pitäisi oksentaa? Voisinhan vaikka oksentaa ja sitten poistaa oksennuksen tästä maailmankaikkeudesta? Ei se olisi vaikeaa, vaikka en tietäisikään miten se tapahtuisi.
Avasin suuni aivan kuin puhuakseni, mutta puheen sijasta oksensin suoraan lattialle. Lähes välittömästi tämän jälkeen kuvan päälle palautui avaruus. Näin siis avaruus ja reaaliaikainen kuva näkyi silmissäni samaan aikaan ja samalla huomasin oloni heikentyvän potenssissa.
Kömmin vessaan jossa viivyin seuraavan kaksi tuntia kaverini välillä tuoden minulle vettä koska en pystynyt nousemaan hanalle.
Se että monet tällä palstalla sanovat että ei hampusta voi mennä saman tapaisin sekaisin kuin viinasta on aivan naurettavaa. Tietysti kaikki oppii kantapään kautta, mutta en minä todellakaan ole ainoa hatsistä överit vetänyt. Kaveri sanoikin myöhemmin että luuli että minusta tulisi se ensimmäinen joka kuolisi thc:n yliannostukseen. Tuntuu hyvin hassulta että 2 kg puhdasta thc:tä vaaditaan ennenkuin ihminen kuolee tuon kokemuksen jälkeen. Millainen kuolema siitä tulisikaan? :D Tai millainen olotila esim. kilosta thc:tä. Voisi hiukan flipata.
Niin ja se pitää vielä sanoa että kaverini sanoi minun sätkineen sen koko n.15 minuutin ajan kun olin koomassa hänen sängyllään.
Hasis överit
132
53261
Vastaukset
- Minä, ID
Tuosta noin 20 kertaisia annoksia toleranssittomana ottaneena en ole ollut moisessa olotilassa tai edes lähelläkään...
... Ootko IHAN varma ettei hatsien seassa ollut muutakin? Tietyt tyypit tekee "jekkukukkia" kavereilleen välillä. Esim crack kannabis on aika villi yhdisteölmä.- Kossua?
Jos se olikin kossun tuottama harharetki?
- Sekakäyttäjä
Vedit överit kannaa. Se juomasi viina vielä sotki tilaasi lisää. Olen itsekin vetänyt övereitä pelkällä pilvellä, se ei tosiaan ole kiva tila vaikka näin jälkeenpäin aina naurattaakin sen koomisuus. Olet ihan oikeassa määristä kannattaisi aloittelijoille puhua. Itse en niin ole ollut tarkka omassa käytössä, kun itse kasvatan niin lataan noin summassa jonkun määrän jointtiin. Sitten polttelen hissukseen ja tunnustelen miten nousee, tumppaan sitten kun olen saanut tarpeekseni. joskus heitan lopun jointin pois joskus säästän sen.
- Raul_Duke
En ollut juonut yhtään viinaa. En edes yhtä olutta.
- juusto1123434
Raul_Duke kirjoitti:
En ollut juonut yhtään viinaa. En edes yhtä olutta.
Olisit polttanu pelkää kukkaa, noi ulkomailta tuodut hasikset sisältävät kyllä aina kaikkea arvaamatonta. Kokemusta on kyllä, itselläni kävi kerran niin että velipoika toi hasista ja polteltiin elämämme ensimmäiset kerrat... Ensin tuntui että olisin ollut metsässä joka oli kuin taru sormusten herrasta, sitten painovoima muuttui niin että maan vetovoima oli sivulla, piti kävelä juuri oikeassa tahdissa tai jalat lähtivät joko liian lujaa karkuun tai jäivät taakse.
Pari kertaa myöhemminkin on ollut samankaltaisia hallusiinatioita kun on sattunu tujua ulkomaista hasista. Kukkaa taas kun on myöhemmin kokeillut niin ei vastaavia kokekemuksia ole ollut, aina on mennyt ihanan rennoksi sohvalle ja vaipunut mitä ihanimpiin ajatuksiin.
Myös seksiin kukka on todella hyvä lisä, aine kun on omiaan lisäämään halukkuutta, tuntoherkkyyttä ah... ei voi edes kuvailla. Kunpa tämä stuffi joskus suomessakin laillistettais ettei tarvi salaa poltella.
- Pelkkää etanoolia
Matkasi oli likipitäen identtinen kuin minun. Tämä tapahtui vuonna 1987. Kävin tuolloin tapaamassa serkkuani Floridassa ja vetelin puolikkaan sätkän ruohoa. Alla oli ehkä kolme bisseä. Kaverit katteli silmät pyöreinä, kun juoksentelin pitkin pihamaata ja yritin hypätä taivaaseen. Parissa tunnissa ehti tapahtua pääkopassa tarinaa yhteen romaaniin. Sen jälkeen olen pysytellyt käymis- ja tisletuotteissa.
- Ghost1
Olis hienoa tietää kuinka suuri kenkälankkipitoisuus hasiksessasi oli.
Ei sillä olen kerran vetänyt itsekin lähes yhtä pahat öykyt. Tosin en liikkunut mihinkään paiksta jossa olin (lähimetsä) mutta muistan kuinka terävästi näin muurahaisten kävelevän ohitseni vaikka silmäni olivat kiinni. Päästyäni myöhemmin kotiin putosin lattialle ja seuraavat puolituntia keräilin siinä ja mietin että miten pääsen kotiin. - sdfsdf
Tuollainen on täysin mahdollista kokemattomalle myssyttelijälle, varsinkin jos hasis on ollut hyvälaatuista ja poltit sitä n. 0,8g. Hyvästä hasiksesta 0,2 tai jopa 0,1 saa pitkäaikaiskäyttäjä jo hyvän "pilven" joten en ihmette että olet ollut vähän "matkoilla" :;D
Jos olet kympin poistanut niin kavererisi ei liene mikään aloittelija niin kuin kerroitkin, joten huonoa levyä tuo ei tod. näköisesti ole ollut..
Huomatkaa ihmiset, jos ette polta tupakkaa säännölisesti kyhätkää mafialätkänne vähäiseen tupakkamäärään, ja mieluiten light tai superlight tupakkaan!!!
Nikotiiniöverit on todella paskat ja olo sanoinkuvaamattoman huono. Sitä huonoa oloa buustaa varmasti vielä pilvi joka aihettaa siinä samassa sitten pelkotiloja paskasta kunnosta jne ;D
SAatanan valtio kun pakottaa ihmiset polttamaan tupakkaa joka on erittäin vahvan riippuvuuden aiheuttavaa..- jup jup
Näin sivullinen valistaja kirjoittelee näitä hauskoja satuvastauksia omiin viesteihinsä, jotka nekin ovat satua.
Psykoosissa ei pysytä toden rajojen sisäpuolella, psykoosissa voi keksiä mitä juttuja vaan, esim. pelotteluvalistusjuttuja kannabiksesta.
- kan
Olen poltellut muutaman vuoden melko satunnaisesti. Vuosi sitten vedin yhdet(!) henkäykset kaverin bongista. Olin juonut yhden oluen. Polvet notkahti. Ruumiini muuttui painavaksi ja metrin päässä olevalle sohvalle kävelyyn piti keskittyä. Minua hävetti tilani ja koitin esittää skarppia. Aloin kuitenkin vajota sohvaan ja se vähän pelotti. Ajattelin että keuhkoihin mennyt savu painaa liikaa eikä sohva kestä sitä. Yritin istua varovasti ettei sohva hajoa, mutten pystynyt ryhdistäytymään, koska joku magneetti piti minut alhaalla. Kaverit katsoivat jotenkin naureskellen, yritin itsekin naurahtaa, mutta hirnuin outo virne naamallani. tuntui että hirnuin sietämättämän kauan. Yritin keskittyä tv-ohjelmaan, mutta televisio aaltoili ylösalas, tuijotin sitä silti viileästi. Aloin täristä kummallisesti. En muista miten lähdettiin pois mutta muistan että luulin talosta pääsemisen lopettavan tilan. Huojennuin ulkona ja totesin kaverilleni että olen käynyt täällä ennenkin. Mielestäni se oli järkevä toteamus, sillä paikka näytti tutulta. Olen käynyt kyseisessä talossa kyseisen kaverin kanssa kymmeniä kertoja aiemmin. Matka tuntui pitkältä enkä oikein tiennyt minne olimme menossa. Vastaan tuli ala-aste, oletin että olemme menossa kirjastoon. mietin mitä kirjoja olen palauttamassa. Tulin siihen tulokseen että palautan sarjakuvan avaruusoravista. Kehuin kirjaa kaverilleni. (tällaista kirjaa ei siis ole olemassa,mutta luulin sen olevan laukussani) kaverini teki ystävällisen huomautuksen ja kertoi rakennuksen olevan koulu ja kellon olevan yksi yöllä. Menimme siis ohi. Huomasin edelleen keskustelevani avaruusoravista. Paitsi en pysynyt juonessa kiinni ja en kuullut omaa puhettani, koska ajatukset olivat liian kovalla. Suu kävi silti. Kaverini naureskeli jutuilleni, joten päätin olla loppumatkan hiljaa. Suuni ei kuitenkaan totellut ja "keskustelin" jälleen. En tiedä vastasiko kaverini vai minä. Matka tuntui ikuiselta suoralta ja olin huolissani sen loppumattomuudesta. Totesin että joku laittaa eteemme televisioruutuja joihin vahingossa kävelemme sisään. Tarkkailin maassa olevia ruutujen rajoja ja varoittelin kaveria, ettei matka taas pitene. (katu on n. 100 metriä pitkä) Menimme kaverin luo. Kuulin tekstiviestiäänen ja päätin avata ikkunan jotta viestintuojalokki pääsee sisään. Tarkemmin en enää muista illasta, kuin että pohdin onko minulla sisaruksia. Luulin erästä ystävääni siskokseni ja närkästyin, koska hän ei koskaan tee kotitöitä.
Olin muutaman viikon melko vainoharhainen ja pelkäsin kuvittelevani kaiken. Koitin todistella välillä itselleni olevani hereillä.
Kokemus oli pelottava ja sen jälkeen olen ollut todella varoivainen polttelussa ja vähentänyt n. kertaan kahdessa kuukaudessa.- Christianiassa.
Olin tullut kööpenhaminaan, aikomus oli ajaa vielä illaksi itärannikolle. Suunnistin tutulle alueelle. Ostin pari jointtia ja päätinkin etsiä hostellin kaupungista ja viettää yön siellä.
Menin kuppilaan ,otin oluen ja sytytin jointin. Parhaimmillaan kristianiassa saa hyvää roinaa. Pää kolahti niin pihalle, ettei ikinä. Skitsahdin aivan täysin. Pöydässä istui äijiä polttamassa ja juomassa. Välillä yksi äijä jakeli neljänneskilon möykkyjä kojujen kauppiaille. Matkustin yksin. Alkoi olla ilta ja olin hämärällä seudulla aivan hirveän pihalla. Oli aivan hirveät skitsot. Vähitellen olo tasoittui bändi soitti ja paikalle kerääntyi enemmän väkeä.
Lopulta pääsinkin rannikolle ja mieluumin kyllä poltankin rojua yksin, metsissä, puistoissa tai rannoilla kävellen. Itse muutun aivan skitsoksi, jos polttelen tuntemattomien kanssa.
- Ei-Hajuakaan
On sitä välillä oltu mielenkiintoisessa kunnossa. Tuota pöntönhalailuakin on tullut harrastettua. Siitä sen oppii, ettei kannata ottaa liikaa - mitään.
Vaan mistä nuo unet sait? Mitä siellä oli seassa? Pelkällä kannabiksella en ole tuollaisia juttuja saanut, mutta mitkä tuli vaikutukseltaan mieleen, ja aikakin huomioonottaen, eli sen 15 minuuttia, niin ehkä:
Salvia?
5-MEO-DMT?
...
Oopium olisi vähän pidempikestoinen, kun 15 minuuttia. PCP:tä en tiedä polttaneeni, enkä ketään, joka olisi, joten en tiedä sen vaikutuksia sen tarkemmin.- Raul_Duke
Ei oikeesti ollu mitään seassa.
Ensinnäkin ostin sen kympin kerralla. Hänellä oli hekta josta fiktasi minulle kympin.
Poltimme monen kaverin kanssa sitä samaa lämyä myöhemmin, eikä kenestäkään tuntunut mitenkään omituiselta. - natural thing
Raul_Duke kirjoitti:
Ei oikeesti ollu mitään seassa.
Ensinnäkin ostin sen kympin kerralla. Hänellä oli hekta josta fiktasi minulle kympin.
Poltimme monen kaverin kanssa sitä samaa lämyä myöhemmin, eikä kenestäkään tuntunut mitenkään omituiselta.Hohhoijjaa.. lueppa hieman miten intiaanit/shamaanit käyttivät hamppua.. ne söi sitä satoja krammoja ja teki sitten ennustuksia muutaman päivän flippailemalla.. itse olen kerran 2 päivän aikana nauttinut 40 grammaa ja oloni oli aivan mainio. Ja toinen pointti, unet on sitten eriasia, kaikki niitä näkee ja hatsihan saattaa hiukka unettaa..
- Ristosson
jäbällä on kyl kieltämättä mielikuvitusta vaikka novellien kirjoittamiseen, mut nyt on vaan käynyt niin että on tainnut faktan ja fiktion raja unohtua pahemman kerran =)mietippäs juttuas...hehe...överit voi kyl ottaa mut siitä ny korkeintaan oksentaa ja vähän maailma pyörii, mut siihen se jääkin...sorry =) keep it real man and smoke two joints
- RFOLOLPLIISEILOLEIVITTUSAATANA
EI VITTU MITÄ PASKAAAAAAAAA..... tämmösten kusipäiden takia kannabis on laitonta ku keksitää tämmöstä skeidaa .. ei PLIIIIIIIIIIZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZ
- tarzan
ajatelkaa niin halpaa ja niin hauskaa
- tohtoripilvi
nii eli tekstissa lukee että viina päissäs ja sit muuten väitit olevas ihan selvä? tosta tajuu jo et oot tarpeeks sekasin tai joku vastaava vastustaja joka koittaa vähentää hatsin alottelijoita tällä "laillistamisen kannalla mutta..." saa kuulostamaan uskottavalta mutta täyttä sontaa sitten koko teksti.
- Hmphhh..
Etkö huomannut NYT-sanaa?
Se tarkoittaa, että kirjoitti viestinsä viinapäissään.
- thc25
(hassis överit) ja blah . oma kokemukseni "övereistä" sattui myös minulle mutta yrjösin ja maailma pyöri thats it noi sun överit on ku jostain propakanda läpsystä poliisiaseman höpölöpö lehdykästä ja eihän stadissa edes oo ollu mitää poltettavaa melkeen vuoteen mut täytyy kertoo kavereille et nauretaa yhessä edes vitseille T:DR.Gonzo
- aloittelia
en ole poltellu kuin ehkä 5 kertaa, eli olen ihan noviisi näis jutuissa, mut viime kerralla kaveri tarjos budaa ja se toimi, olin ihan vitun jumissa, mut en kyl noussu mihinkään ilmaan jne, et luulen kans et tossa on jotain mielikuvitusta mukanan! olin kyl tosi pihalla ja jumittelin ja sain naurukohtauksia.. olen ollu koko ikäni kaikkea huumeita vastaa, mut nyt kun olen poltellu, niin ajatukseni on muuttunu! ei polttelussa ole mitään pahaa, ja itse asiassa nyt tekee mieli ihan VITUSTI mut en saa mistää ja se VITUTTAA!!!
- budha pää
aloittelia kirjoitti:
en ole poltellu kuin ehkä 5 kertaa, eli olen ihan noviisi näis jutuissa, mut viime kerralla kaveri tarjos budaa ja se toimi, olin ihan vitun jumissa, mut en kyl noussu mihinkään ilmaan jne, et luulen kans et tossa on jotain mielikuvitusta mukanan! olin kyl tosi pihalla ja jumittelin ja sain naurukohtauksia.. olen ollu koko ikäni kaikkea huumeita vastaa, mut nyt kun olen poltellu, niin ajatukseni on muuttunu! ei polttelussa ole mitään pahaa, ja itse asiassa nyt tekee mieli ihan VITUSTI mut en saa mistää ja se VITUTTAA!!!
heitä sun numeros mä voin käydä hakee sulle jotai jos haluut.. mis päin asut? mä asun hesas..
- windima
Todella hyvin voin kuvitella ton alotusviestissä tapahtuneen. Itelle tuli budista aivan hirveet olot, en varsinaisesti halluja nähnyt paitsi että olin hetken aikaa (tuntui 5 tunnilta) jossakin punaisessa paikassa makuultaa enkä päässyt ylös ja luulin että kuolen . Sen lisäksi hirveitä kouristuksia koko kehoon varsinkin rinnan alueelle ja koko pään alueella tuntui puristusta. Raajoista lähti tunto aivan täysin ja muuta mukavaa. Tämä kuitenkin laski muutamassa tunnissa ja lopussa oli ihan mukavaakin. Diagnosoin itselleni paniikkihäiriökohtauksen myös tähän tilanteeseen, aiemmin semmoisia ei ole ollut. Mietin vaan, että uskaltaakohan sitä enää.
- Opettele
aloittelia kirjoitti:
hatsislangi uudestaan tai kerro ainakin mitä on "buda" ("kaveri tarjos budaa")?
Väsyttää ettei ihmisillä ole parempaa tekemistä. - asiaan perehtynyt
windima kirjoitti:
Todella hyvin voin kuvitella ton alotusviestissä tapahtuneen. Itelle tuli budista aivan hirveet olot, en varsinaisesti halluja nähnyt paitsi että olin hetken aikaa (tuntui 5 tunnilta) jossakin punaisessa paikassa makuultaa enkä päässyt ylös ja luulin että kuolen . Sen lisäksi hirveitä kouristuksia koko kehoon varsinkin rinnan alueelle ja koko pään alueella tuntui puristusta. Raajoista lähti tunto aivan täysin ja muuta mukavaa. Tämä kuitenkin laski muutamassa tunnissa ja lopussa oli ihan mukavaakin. Diagnosoin itselleni paniikkihäiriökohtauksen myös tähän tilanteeseen, aiemmin semmoisia ei ole ollut. Mietin vaan, että uskaltaakohan sitä enää.
tää sun kuvailemas punainen huone ja että raajat meni tunnotomaksi nii kuulostaa ihan salvian vaikutuksilta ja jos et ollu siinä ku hetken ja aika tuntu todella pitkältä. tässä linkki aiheesta:
http://trippi.info/psyvault/viewtopic.php?f=46&t=26&hilit=salvia
ja tässä toinen (sama paikka sama kasvi):
http://trippi.info/psyvault/viewtopic.php?f=46&t=91&hilit=salvia - Hatsi_pää
aloittelia kirjoitti:
kyllä se riippuvuus siihen kannabikseenkin tulee, voin sanoa 2 vuoden suhkot tiheällä polttelemisella.
psyykkinen riippuvuus voi joskus olla aika pahankin luokkainen - paskaaluukkuu
budha pää kirjoitti:
heitä sun numeros mä voin käydä hakee sulle jotai jos haluut.. mis päin asut? mä asun hesas..
hei vasikka se ON STADIS EI HESAS
- Skuikku
Jooh eli itel samat
- tmo
on paskanen loppu,siitäs sait !!
- herbman19
joo salee jannu tuhos ufojen kaa koko universumin hahah, täytyy muistaa toi stoori illemmal =) koska meitsi haluu samallaisii fiilareihin ku jäbä.
tosin tos kyl oli aikamoisii juttuui kyl mäki oon jutellu mp3:sen kanssa ja nauranu mut toi meni jo kyl tosi hyvist bajautuksista. - amm
paskaa kamaa uitettu pcp:ssä ihan yleistä kun myydään huonoa hasista
- aaaahahhaha a:D
en iha noi pahoja övereitä oo kyllä koskaa vetäny :D mut kerra poltin kunnon kukkaa ainoostaan 0.2 jointin ja täytyy myöntää että rupes mullaki raajat sätkimään iha vitu ärsyttävästi, mut sillon ei kyllä toleranssiikaan varmasti ollut ainakaan yhtä paljoo kun mitä nytte :p mut tollasesta "matkailusta" en oo kyllä hetkeen kuullu!! :D
- täyspää
Itse olin tossa oulussa kerran kaverin siskolla, olin nauttinu siinä jo pari lonkeroa ja alkoi jo nousukännit kolkuttelemaan. No siskohan se sitten väläytti että poltetaan oikein kunnon paukut. Itse sai annostella bongiin ja koska en ole mikään jokapäiväinen polttelia latasin tietenkin bongin täyteen kukkasavuja. 10 sek savujen jälkeen alkoi silmiä kirvellä ja suuta kuivata. Sohvalla istuessani matto alkoi näyttää hauskalta koska se välkkyi. Ihmettelin siinä hetken ja sen jälkeen huomasin olevani vessassa vaikken edes muista miten sinne olin joutunut. Kyllä burjo lensi komeassa kaaressa. Näin jotain ihan ihme valveunia
luulin että kaverini olisivat ryöstäneet lompakkoni, olin tietenkin sitten huutanu että lompakko on minulla että he eivät saa sitä. Sammuminen tapahtui 2 aikaa yöllä, heräsin kuitenkin vielä 3 aikaa ja olin vieläkin ihan hukassa, siinä juoksentelin kissoja karkuun kun luulin niiden paskantavan takilleni :D
Hyvät naurut sai aamulla t. ripetski - ennen kuin
täyspää kirjoitti:
Itse olin tossa oulussa kerran kaverin siskolla, olin nauttinu siinä jo pari lonkeroa ja alkoi jo nousukännit kolkuttelemaan. No siskohan se sitten väläytti että poltetaan oikein kunnon paukut. Itse sai annostella bongiin ja koska en ole mikään jokapäiväinen polttelia latasin tietenkin bongin täyteen kukkasavuja. 10 sek savujen jälkeen alkoi silmiä kirvellä ja suuta kuivata. Sohvalla istuessani matto alkoi näyttää hauskalta koska se välkkyi. Ihmettelin siinä hetken ja sen jälkeen huomasin olevani vessassa vaikken edes muista miten sinne olin joutunut. Kyllä burjo lensi komeassa kaaressa. Näin jotain ihan ihme valveunia
luulin että kaverini olisivat ryöstäneet lompakkoni, olin tietenkin sitten huutanu että lompakko on minulla että he eivät saa sitä. Sammuminen tapahtui 2 aikaa yöllä, heräsin kuitenkin vielä 3 aikaa ja olin vieläkin ihan hukassa, siinä juoksentelin kissoja karkuun kun luulin niiden paskantavan takilleni :D
Hyvät naurut sai aamulla t. ripetskipilaatte elämänne. Monet ovat aloittaneet kannabiksella, ja hautakivi on pään päällä liian aikaisin. Ja jotkut vielä ovat kannabiksen laillistamisen puolesta !
- ...,..--.-.-.-..
ennen kuin kirjoitti:
pilaatte elämänne. Monet ovat aloittaneet kannabiksella, ja hautakivi on pään päällä liian aikaisin. Ja jotkut vielä ovat kannabiksen laillistamisen puolesta !
Eiköhän ne kuule kaikki kovien huumeiden käyttäjät oo alotellu sille suomalaisten ihannoimalla alkoholilla. Kyllä tilastot näyttää sen että kannabiksesta (ensin tietysti alkoholi) on jonkun verran siirtyny vahvempiin(kiitos kieltolain) , mutta miten se kannabiksen vika olisi? Mutta entä minne on listattu ne, jotka ovat pysyneet siinä pilven poltossa? tämmöstä tutkimustakun ei ole tehty/haluttu julkaista.
"hautakivi on pään päällä liian aikaisin"
Joillain on liikenteen, järvien ja jopa juhannuksen takia hautakivi liian aikaisin pään päällä. Pitäisikö ne sitten kieltää lailla?
Ja mikä ongelma siitä sulle koituu jos kannabiksen käyttljät saisivat jatkossa rauhassa poltella alkoholilla läträämisen sijaan, niin ettei tarvitse pelätä mahdollisia seuraamuksia, jotka epäonnistunut kieltolaki tuo. - pappip
joo mulla oli sama eka kertaa kokeillessa, kolmestaan poltettiin jointti (olin juonu yhen oluen), kikatukset ym tuntemukset tuli mutta vahan ajan kuluttua kaikki raajat satki, ja "kouristeli", tuntu et on jotain on mun raajojen "sisalla", mika pitaa ravistaa pois, enka pystyny olee paikoillaan yhtaan vaan nytkaahtelin ympariinsa (kaverit tottakai nauro hulluna...).
Jossain vaiheessa paa tuntu aivan selvalta jo mutta tota nytkintaa jatku pari tuntia. Ja oli siis ihan hyva olo psyykkisesti, ei tuntunu liian epamiellyttavalta (pelkasin vahan etta jos se ei koskaan lopu ja satkin lopun ikaani tollein... : D). sen jalkeen oon polttanu vahemman ja heikompaa niin on ollu ihan hyvat fiilikset : ) - kannabis
...,..--.-.-.-.. kirjoitti:
Eiköhän ne kuule kaikki kovien huumeiden käyttäjät oo alotellu sille suomalaisten ihannoimalla alkoholilla. Kyllä tilastot näyttää sen että kannabiksesta (ensin tietysti alkoholi) on jonkun verran siirtyny vahvempiin(kiitos kieltolain) , mutta miten se kannabiksen vika olisi? Mutta entä minne on listattu ne, jotka ovat pysyneet siinä pilven poltossa? tämmöstä tutkimustakun ei ole tehty/haluttu julkaista.
Joillain on liikenteen, järvien ja jopa juhannuksen takia hautakivi liian aikaisin pään päällä. Pitäisikö ne sitten kieltää lailla?
Ja mikä ongelma siitä sulle koituu jos kannabiksen käyttljät saisivat jatkossa rauhassa poltella alkoholilla läträämisen sijaan, niin ettei tarvitse pelätä mahdollisia seuraamuksia, jotka epäonnistunut kieltolaki tuo.toimii porttihuumeena ainoastaan sen laittomuuden takia. Pakotetaan pilveä haluavat ostamaan sitä rikollisjärjestöiltä, joilta luonnollisesti löytyy myös tykimmät aineet....siksi kasvatankin itse omani.
- jussitussu
...,..--.-.-.-.. kirjoitti:
Ja mikä ongelma siitä sulle koituu jos kannabiksen käyttljät saisivat jatkossa rauhassa poltella alkoholilla läträämisen sijaan, niin ettei tarvitse pelätä mahdollisia seuraamuksia, jotka epäonnistunut kieltolaki tuo.Mää aloitin alkoholilla ja siitä oli pieni kynnys kannabikseen.
- hampputyttö20
Mulla oli ihan sama juttu ku poltin ekoja kertoja budia, että tuli sellaista omituista "nykimistä". Hyvä tietää et sitä on muillakin ku ajattelin jo että oon jotenkin epänormaali :)
- en tiiä
itellä oo tullu ees strongista annoksesta aya huoschaa noin utopista, vaikka on tosin kyllä ehkä, mut ite en usko että pilvi voi vetästä tollaseen tilaan oi kun voisikin.
- on sinulla
No oot se sama valehtelija, joka on jäänyt tuohon anti-kannabisuskontoon kii.
Oot tosi sairas ja kirjoitat tosi monella nimimerkillä ympäri foorumeita. Sinne vaan hamppuforumiin lukeen sellaista osioo kuin överikertomukset suurin piirtein kaikki saman tyypin käsialaa, sairas mikä sairas. - eihajuakaan
Lupaavat vaan psykedeelistä kannabista, mutta eivät sitten suostu kertomaan mistä semmosta saa. En usko noihin tommosiin tarinoihin enää. Niin monta kertaa noi anti-kannabis heebot on luvannu mulle kannabista josta saa hallusinaatioita, mutta ei vielä kertaakaan oo löytyny. :'(
- ei-trolli
noista mafiahasiksista ei koskaan tiedä mitä ne sisältää.
joten parempi on kasvattaa omat hamput, niin ei tarvii olla tekemisissä kriminaalien kanssa.
harvoin toi suomessa kaupattava hasa edes toimii kuten kannabiksen kuuluu toimia.
mun mielestä on aika törkeää edes kutsua tähän maahan roudattavaa hasista kannabikseksi, se kun on yleensä helvetin kaukana oikeasta tavarasta ja sen vaikutuksesta. - koko jutun
ensimmäistä kertaa huolella ja tulipahan vaan mieleen, että jos oikeasti olit noin sekaisin niin ihmeenpä hyvin muistit kaikki kertomuksen horror-efektiä tukevat jutut. Oletko harkinnut kirjailijan uraa? Siis lukion jälkeen...
- nniiin tuli
Ite oon sillä kannalla että kannabis tulisi laillistaa, mutta silti en itse enään ikinä polta. Viime viikonloppuna polttelin taas pitkästä aikaa (Joku-horror-joku lajike tai jottai, en tiiä ku en oo asian tuntija) tuli niin hirviät överit tai jokku olot että ei mitään järkiä. Tapahtumat kulki taaksepäin näky timanteista tehtyjä ympyröitä, 4 jätkää sai pidätellä mua että pyssyin paikallaa, eikä sekkään auttanu, oli voimat kuulemma ku härällä, pelkäsin että kuolen, sydän hakkas omasta mielestä ihan vitusti ja rintaa puristi ja sitten luulin yhessä välissä että kuolin mutta taistelin itteni jotenki takasi. kärsin muutenki paniikki ja ahdistuneisuushäiriöistä, niin luulen että se pahensi asiaa. En tiiä miten sitte ku syön myös sepramia mikä on mielialalääke tuon kans vaikuttaa. Joo muttta sen hokasin nyt että mulle se ei sovi, muut saa ihan vappaasti polttaa. Joillekki se on hyvä, mutta ei mulle. Mutta todellakin kannabis täytyis laaillistaa, jotta esim sen hankkiminen ei tarvisi tapahtu rikollista kautta. Kieltolaki on perseestä, eihän se toiminu alkoholin kanssakaan, pahensi vaan.
- oli..
...paljon samanlaisia oireita kun vedin liikaa hassista. Omat oireeni eivät poistuneet yhtä nopeaan, vaan jouduin olemaan kuusi viikkoa mielisairaalassa. On todella tyhmää vähätellä hasiksen vaaroja, riskit on olemassa, että vetää niin pahasti yli, ettei pääse enää koskaan pois mielisairaalasta.
- Kivennuolijatrolliainen
Nyt taitaa taas trollin huumesatukone arpoa uusia "huumeongelmatapauksia".
On se erittäin surullista, että keksityillä tarinoilla on pakko mennä eteenpäin. Toisaalta, tämänkaltainen selkeästi keksittyjen huumekauhu- ja psykoositarinoiden virta herättää monet kysymään, miksi valheilla on pakko valistaa, ja miksi kuulijoita/lukijoita pidetään selkeästi tyhminä.
Siksi on pakko valistaa valheilla, kun ei paljon muutakaan ole. Ja jos jotain onkin, se ei ole kuin kärpäsen paska siinä suunnattomassa ulostevuoressa, jonka alkoholi tähän maahan päästelee joka ikinen päivä.
Siinä vastaus.
PS: Ei kannata käyttää itämafian hasista. Se ei ole usein kannabista nähnytkään, koska on vain rikollisuuden kasaan kyhäämä jätesuttu, joka ratsastaa kannabiksen nimellä ja kuuluisuudella. That's it, and that's shit. - Itämafiasta
Kivennuolijatrolliainen kirjoitti:
On se erittäin surullista, että keksityillä tarinoilla on pakko mennä eteenpäin. Toisaalta, tämänkaltainen selkeästi keksittyjen huumekauhu- ja psykoositarinoiden virta herättää monet kysymään, miksi valheilla on pakko valistaa, ja miksi kuulijoita/lukijoita pidetään selkeästi tyhminä.
Siksi on pakko valistaa valheilla, kun ei paljon muutakaan ole. Ja jos jotain onkin, se ei ole kuin kärpäsen paska siinä suunnattomassa ulostevuoressa, jonka alkoholi tähän maahan päästelee joka ikinen päivä.
Siinä vastaus.
PS: Ei kannata käyttää itämafian hasista. Se ei ole usein kannabista nähnytkään, koska on vain rikollisuuden kasaan kyhäämä jätesuttu, joka ratsastaa kannabiksen nimellä ja kuuluisuudella. That's it, and that's shit."Ei kannata käyttää itämafian hasista"
Jos ei halua psykoosissa mielisairaalaan, niin ei kannata käyttää mitään HASSISTA, EIKÄ MARIHUONAA!! - xdddd
Kivennuolijatrolliainen kirjoitti:
Siinä vastaus.
PS: Ei kannata käyttää itämafian hasista. Se ei ole usein kannabista nähnytkään, koska on vain rikollisuuden kasaan kyhäämä jätesuttu, joka ratsastaa kannabiksen nimellä ja kuuluisuudella. That's it, and that's shit.Vittu että mua vituttaa tämmönen ku te pilvipäät kiellätte kaikki kannabiksen vaarat. Mullakin tuli budista överit ja sain siitä paniikkihäiriön vainoharhaisuutta muita kivoja oireita pitkäksi aikaa sen jälkeen. Mielisairaalaan ei sentään oo vielä tie käynyt, mutta rauhottavia määrätty yms. Kannabis vaikuttaa eri tavoilla eri ihmisiin, joillekkin se ei sovi ja tulee epämiellyttäviä vaikutuksia. Sitten tuomitaan "trolleiksi" täällä kun kertoo rehellisesti omista kokemuksista (tai no myönnän että alotusviesti on aika utopistinen). Huhhuh, kenellähän tässä flippaa jos keksitte jotakin kannabiksen vastustajien operoimia salaliittoja teitä vastaan? :D
- Virastoihminen
Itämafiasta kirjoitti:
"Ei kannata käyttää itämafian hasista"
Jos ei halua psykoosissa mielisairaalaan, niin ei kannata käyttää mitään HASSISTA, EIKÄ MARIHUONAA!!Eikä ainakaan juoda alkoholia. Sen aiheuttamat mielenterveysriskit kun ovat kannabiksen nähden monikertaiset. Kaikilla päihteillä on haittansa, ja tärkeää on valita päihde, joka on käyttäjälleen ja hänen läheisilleen vähähaittainen.
Alkoholin ja mielenterveysongelmien yhteys on erittäin yleinen. Vuosittain maassamme pääsee melkoinen ryhmä ihmisiä eläkkeelle alkoholin aiheuttamien mielenterveysongelmien johdosta. Ja onhan itse humalakin jo monille melkoinen mielisairaus, mikä selvästi maassa näkyy joka päivä. Lehdet täynnä tappoja, pahoinpitelyitä ja ajoneuvojen kuljettamisia humalassa. Jopa ammattiautoilijat ovat viime aikoina kunnostautuneet tässä lajissa todella hyvin, mikä kertoo siitä, että kansassa hitaasti kasvanut alkoholiongelma on jo erittäin suuri. - kattelin kanssa
xdddd kirjoitti:
Vittu että mua vituttaa tämmönen ku te pilvipäät kiellätte kaikki kannabiksen vaarat. Mullakin tuli budista överit ja sain siitä paniikkihäiriön vainoharhaisuutta muita kivoja oireita pitkäksi aikaa sen jälkeen. Mielisairaalaan ei sentään oo vielä tie käynyt, mutta rauhottavia määrätty yms. Kannabis vaikuttaa eri tavoilla eri ihmisiin, joillekkin se ei sovi ja tulee epämiellyttäviä vaikutuksia. Sitten tuomitaan "trolleiksi" täällä kun kertoo rehellisesti omista kokemuksista (tai no myönnän että alotusviesti on aika utopistinen). Huhhuh, kenellähän tässä flippaa jos keksitte jotakin kannabiksen vastustajien operoimia salaliittoja teitä vastaan? :D
ruumistani, olin varma että olin kuollu, olin kuulemma nähny taivaan ja jeesuksen. olisin soittanu ambulanssin itelleni mutta en psytyny. olin irtautunu ruumistani. myöhemmin luulin että olin halvaantunu. se kaikki kesti n. tunnin ja olin varma että siinä meni monta päivää. kauheinta mitä oon ikinä "tuntenu".
- täällä mennään taas luja
kattelin kanssa kirjoitti:
ruumistani, olin varma että olin kuollu, olin kuulemma nähny taivaan ja jeesuksen. olisin soittanu ambulanssin itelleni mutta en psytyny. olin irtautunu ruumistani. myöhemmin luulin että olin halvaantunu. se kaikki kesti n. tunnin ja olin varma että siinä meni monta päivää. kauheinta mitä oon ikinä "tuntenu".
Tuollakin kalorimäärällä olisi voinut tehdä jotain hyödyllisempää, ku kirjoittaa satuja.
Mielestäni ihan kaiken riettauden huippu, että skitsofreenikko kirjoittelee keksittyjä pelottelujuttuja kannabiksesta. Jutut ovat täysin hulluja ja sitten vielä painottaa, että ei ole ikinä käyttänyt huumehia :)
Toimis paremmin pelottelujuttuina, jos julistaisi käyttäneensä kannabista :)) ja kertois ihan omia näkemyksiään maailmasta.
Tarkoitan tämänkin kirjoituksen takana olevaa kannabiksen vastustajat uskonlahkon perustajajäsentä. - ketkä ei
täällä mennään taas luja kirjoitti:
Tuollakin kalorimäärällä olisi voinut tehdä jotain hyödyllisempää, ku kirjoittaa satuja.
Mielestäni ihan kaiken riettauden huippu, että skitsofreenikko kirjoittelee keksittyjä pelottelujuttuja kannabiksesta. Jutut ovat täysin hulluja ja sitten vielä painottaa, että ei ole ikinä käyttänyt huumehia :)
Toimis paremmin pelottelujuttuina, jos julistaisi käyttäneensä kannabista :)) ja kertois ihan omia näkemyksiään maailmasta.
Tarkoitan tämänkin kirjoituksen takana olevaa kannabiksen vastustajat uskonlahkon perustajajäsentä.näitä usko, ei oo kannabista koskaan nähnykkään. Psykoosin rajamailla on tullu oltua, eikä ollu mikään leikin asia. Kyllä siinä mielenterveys pahasti kärsii..
- höpöheinää
ketkä ei kirjoitti:
näitä usko, ei oo kannabista koskaan nähnykkään. Psykoosin rajamailla on tullu oltua, eikä ollu mikään leikin asia. Kyllä siinä mielenterveys pahasti kärsii..
Joo varmasti mielenterveydessä ongelmia, jos kokee psykoosin. Nuo jutut nyt vaan jokainen pystyy päättelemään trolleiksi.
Jollakin olis varmaan oikeakin juttu ja voisi joskus avautua, ellei joku suoltaisi näitä paskajuttuja tänne. - jokupa
joka on edelleen mielisairaalassa ja on ollut siellä noin 35 vuotta..huumeiden takia..pää nypi meni sekaisin ja skitsofrenia tuli..ei koskaan palannut ennalleen..ei pysty huolehtimaan itsestään ja ei tunnu tajuan mistään mitään vaikka ei olu käyttänyt mitään vuosikymmeniin...surullista..
- oletpas vitsikäs
Nauroin ääneen 10/10 ! :D
- ..
Ite poltan satunnaisesti. Kerran poltin överit, olot oli aika paskat, oksennus lenteli ja olin melkolailla pihalla, kaikki pyöri silmissä ja toivoin vain että se loppuisi.
Sain siitä kyllä irtikkin jotain koska tajusin kokoajan että olot johtuvat övereistä. Ei mitään pitäisi ottaa jos ei ole valmistautunut siihen mitä voi tapahtua övereissä.
Ei aloitusviestin juttuja voi mitenkään kokea kannabiksella, joku vahva annos Salviaa kenties? Tai sitten niitä hUUuUUUUuuUuuUUumeeeetONpahastaTarinoita.. - jokuvain5
"oireita" tuli hasiksesta. olin tosi vainoharhainen, näin ilmassa paahtoleipiä joissa oli mustia tikkukirjaimia. en pystynyt puhumaan kunnolla, jankkasin vain samoja sanoja kokoajan. puhelimessa oleva kamu luuli et mikä mul o, ja oli tosi huolestunu ku en ollu yhtään oma itteni. alkoi pelottaa, tärisytti, sätkin, aika meni ihan vitun hitaasti. 5 sekunttia tuntuin joltain 10 minuutilta. odotin että yksi leffa alkaa, jonka piti alkaa 15 minuutin päästä, kuvittelin et se alkaa jo vaikka todellisuudessa oli mennyt vain 2 minuuttia.. tuli pahaolo, mutta laatta ei lentänyt. ajattelin että tämä ei koskaan lopu. kävelemiseen piti keskittyä. jos nauratti nauroin tosi typerästi, tunsin itseni hulluksi, mielisairaaksi tai skitsofreenikoksi. eleet ja mitä ruumiinosaa liikutuinkaan, tein se tosi oudolla tavalla. jos olin samassa asennossa esim sohvalla, liikan kauan alkoi paikat turtua. kuulo meni oudoksi, se mitä piti kuulla, en älynnyt sitä ja piti keskittyä siihen todella paljon että ymmärsin. en osannut vastata mihinkään järjevästi ja normaalisti. näin vaaleanpunaisena, vaalean keltaisena tai vaalean vihreänä kaikki valkoiset kohdat vaatteissa, seinässä, tv-ohjelmassa. eniten sitä näkyi jos oli mustavalkoisia juttuja, niin ne valkoiset kohdat oikein hohti..
erittäin kauhea kokemus...ainut hyvä juttu ehkä kun polttaa kannabista on se et näkyy puna.kelta.vihreetä väriä mutta muuten ei ja hasis tekee mielisairaaksi..en suosittele..hirveää..- jokuvain5
ai niin se vielä että seuraavat 5 päivää olin todella outo vaikka tuo pahin vaihe olikin ohi. en muistanut mitään, lähimuisti oli aivan paska..5 päivän päästä alkoi vähän tuntua normaalilta mutta tuli hikoilukohtauksia ym..
ehkäpä noin 2-3 viikon päästä olin palautunut kokonaan ennalleen..et ei kannata kokeilla jos haluaa olla seuraavina päivinä hyvässä kuosissa ja kunnossa..
ehkä minulla oli överit vaikka en kyllä mielestäni edes paljoa pössytellyt sitä hasista..
ai niin ja vielä se että aivoni tuntuivat jäätyvän ja kädet ja jalat meni ihan jääkylmiksi, tuntui kun veri olisi lakannut virtaamasti niihin kohtiin..erittäin outo tunne...en suosittele..
kiitos ja kumarrus jos joku jaksoi lukea..
saa kommentoida ja kertoa onko kellekkään kuulle tullut myös tällaisia "oireita" vai eikö ole tapahtunut mitään.. - jokuvain5
ai niin se vielä että seuraavat 5 päivää olin todella outo vaikka tuo pahin vaihe olikin ohi. en muistanut mitään, lähimuisti oli aivan paska..5 päivän päästä alkoi vähän tuntua normaalilta mutta tuli hikoilukohtauksia ym..
ehkäpä noin 2-3 viikon päästä olin palautunut kokonaan ennalleen..et ei kannata kokeilla jos haluaa olla seuraavina päivinä hyvässä kuosissa ja kunnossa..
ehkä minulla oli överit vaikka en kyllä mielestäni edes paljoa pössytellyt sitä hasista..
ai niin ja vielä se että aivoni tuntuivat jäätyvän ja kädet ja jalat meni ihan jääkylmiksi, tuntui kun veri olisi lakannut virtaamasti niihin kohtiin..erittäin outo tunne...en suosittele..
kiitos ja kumarrus jos joku jaksoi lukea..
saa kommentoida ja kertoa onko kellekkään kuulle tullut myös tällaisia "oireita" vai eikö ole tapahtunut mitään.. - ddwadwads
Sen siitä saa ku hitsaa liikaa.
Ihan normaali överit on kyseessä.
Kuka käski polttaa niin paljon kerralla.
Älä nyt kokonaan sitä yrttiä tuon takia ainakaa hylkää. Tietysti sit jos elämäntilanteesi sen vaatii hylkäämään. - koukkuun
ddwadwads kirjoitti:
Sen siitä saa ku hitsaa liikaa.
Ihan normaali överit on kyseessä.
Kuka käski polttaa niin paljon kerralla.
Älä nyt kokonaan sitä yrttiä tuon takia ainakaa hylkää. Tietysti sit jos elämäntilanteesi sen vaatii hylkäämään."Älä nyt kokonaan sitä yrttiä tuon takia ainakaa hylkää "
Miksi sanot noin? Miksi yrttiä ei saisi hylätä?
Puhut soopaa. Mikä on motiivisi? - ddwadwads
koukkuun kirjoitti:
"Älä nyt kokonaan sitä yrttiä tuon takia ainakaa hylkää "
Miksi sanot noin? Miksi yrttiä ei saisi hylätä?
Puhut soopaa. Mikä on motiivisi?Sanoin aivan selvällä suomenkielellä että jos elämäntilanne sitä vaatii niin yrtti kannattaa hylätä.
Jos taas ei, niin yhden huonon kokemuksen perusteella sitä ei kannata heti hylätä. Periaatteessa aivan sama mitä aiot tehdä. Tuo oli vain minun mielipiteeni.
Ja periaatteessa tämä koko postaus on aivan turha. - jokuvain5
ddwadwads kirjoitti:
Sanoin aivan selvällä suomenkielellä että jos elämäntilanne sitä vaatii niin yrtti kannattaa hylätä.
Jos taas ei, niin yhden huonon kokemuksen perusteella sitä ei kannata heti hylätä. Periaatteessa aivan sama mitä aiot tehdä. Tuo oli vain minun mielipiteeni.
Ja periaatteessa tämä koko postaus on aivan turha...en aijokkaan kokonaan hylätä tai alkaa tuomita..noista övereistä on aikaa noin 4 kuukautta niin sen jälkeen en ihan tuollaisia ole vetänyt :D
- ddwadwads
jokuvain5 kirjoitti:
..en aijokkaan kokonaan hylätä tai alkaa tuomita..noista övereistä on aikaa noin 4 kuukautta niin sen jälkeen en ihan tuollaisia ole vetänyt :D
Chillimmin vaan jatkossa :)
Kyllä yllättävän nopeasti alkaa respectiä yrtille heruumaan tuollaisten kokemusten jälkeen. Tujuja "avaamisia" tuollaiset.
T: Kokemuksen syvä rintaääni ;) - ahomansikka2
ddwadwads kirjoitti:
Chillimmin vaan jatkossa :)
Kyllä yllättävän nopeasti alkaa respectiä yrtille heruumaan tuollaisten kokemusten jälkeen. Tujuja "avaamisia" tuollaiset.
T: Kokemuksen syvä rintaääni ;)Olen muutamia kertoja polttanut 10 vuoden sisällä, ikinä ei ole tuntunut missään. Olen ollut tyhmä ja uhmaamalla olen halunnut myös maistaa (en pidä huumeista)
Mutta eilen sitten toimi. Olin juonut muutaman lasillisen punaviiniä, kävi päähän kun olin niin hyvällä tuulella. Poltettiin sitten savut, aika monta kertaa vetäsin savut. meni muutama minuutti kun olin kerennyt sisälle. Rupesi kaula/niska menemään tunnottomaksi, sitten tuntui kuin kasvot (vasen puoli)halvaantuisi,suu roikkui ja puhuminen oli vaikeaa. Sitten pahoinvointi, oksetti. ja kylmänhiki otsalla. Sitten nousi päähän tuli, kuin kuuma vanne olisi ollut päässä. Juuri juuri pääsin sänkyyn, pelotti. sängyssä kuulin ulkonta auton ääniä ja tunsin kuin vajoavan sängyn kanssa maantasalle. Hirveä väsymys, painon tunne ja kuumottelut pitkin roppaa kesti kaiketi 15 min. Sitten ilta pilalla, kun hirveä väsymys. En tarvitse tommoista kamaa, hirveetä oli - Kogeilija
ahomansikka2 kirjoitti:
Olen muutamia kertoja polttanut 10 vuoden sisällä, ikinä ei ole tuntunut missään. Olen ollut tyhmä ja uhmaamalla olen halunnut myös maistaa (en pidä huumeista)
Mutta eilen sitten toimi. Olin juonut muutaman lasillisen punaviiniä, kävi päähän kun olin niin hyvällä tuulella. Poltettiin sitten savut, aika monta kertaa vetäsin savut. meni muutama minuutti kun olin kerennyt sisälle. Rupesi kaula/niska menemään tunnottomaksi, sitten tuntui kuin kasvot (vasen puoli)halvaantuisi,suu roikkui ja puhuminen oli vaikeaa. Sitten pahoinvointi, oksetti. ja kylmänhiki otsalla. Sitten nousi päähän tuli, kuin kuuma vanne olisi ollut päässä. Juuri juuri pääsin sänkyyn, pelotti. sängyssä kuulin ulkonta auton ääniä ja tunsin kuin vajoavan sängyn kanssa maantasalle. Hirveä väsymys, painon tunne ja kuumottelut pitkin roppaa kesti kaiketi 15 min. Sitten ilta pilalla, kun hirveä väsymys. En tarvitse tommoista kamaa, hirveetä oliKannattaa aina ottaa yliannos eka kerralla ja viinaa ensin alle. Näin saa aina ne halutut vaikutukset, jos siis yliannostus on se mitä haet ensimmäiseltä kokeilukerralta. Jos haet jotain muuta, vaikka kannabiksen haluttuja vaikutuksia, niin ei kannata ottaa yliannosta, eikä ainakaan viinan kanssa.
Omasta typeryydestä on turha syyttää ainetta itseään, mutta onneksi kannabisöveri ei tapa. Vaan ei se kyllä kivakaan ole. Tsemppiä vaan.
Oliko se muuten hasista? Vaiko ihan oikeaa kannabista? - vesuri-ville
Kogeilija kirjoitti:
Kannattaa aina ottaa yliannos eka kerralla ja viinaa ensin alle. Näin saa aina ne halutut vaikutukset, jos siis yliannostus on se mitä haet ensimmäiseltä kokeilukerralta. Jos haet jotain muuta, vaikka kannabiksen haluttuja vaikutuksia, niin ei kannata ottaa yliannosta, eikä ainakaan viinan kanssa.
Omasta typeryydestä on turha syyttää ainetta itseään, mutta onneksi kannabisöveri ei tapa. Vaan ei se kyllä kivakaan ole. Tsemppiä vaan.
Oliko se muuten hasista? Vaiko ihan oikeaa kannabista?1.5g pesällinen kahteen pekkaan on aloittelijoille valtava yliannostus. Hyvä hasis niin 0.5g ja allekkin on liikaa. Kaverin kanssa (molemmat sauhuttelee säännöllisen epäsäännöllisesti) poltettiin 0.3-0.4g pesällinen puoliksi ja minä joka otin vähän enemmän (kaveri röökää ja ei pysty ottamaan yhtä paljon kerralla) menin aika övereihin. Lekurit ja aloittelijat kutsuisivat sitä psykoosiksi. Ekalla kerralla kun ei tiedä miten pilvi vaikuttaa, voi tulla todella ahdistava ja pelottava olotila yliannostuksella. Itse kummiskin tiedän että kyse on ohimenevästä tilasta ja rauhottaudun tiedolla, että olen ensimäinen joka kannabikseen kuolee. Eihän kovaa känniäkään kutsuta deliriumiksi, niin miksi sitten vahvaa "pilvihumalaa" nimitetään psykoosiksi? Olen myös kokenut lievän alkoholi psykoosin krapulassa (join 16 illan aikana) ja voin sanoa että se vasta pelottaakin. Myöskään pilvihumala ei aiheuta väkivaltaisuutta, tai itsetuhoisuutta niin kuin vakava alkoholi delirium.
- vesuri-ville
vesuri-ville kirjoitti:
1.5g pesällinen kahteen pekkaan on aloittelijoille valtava yliannostus. Hyvä hasis niin 0.5g ja allekkin on liikaa. Kaverin kanssa (molemmat sauhuttelee säännöllisen epäsäännöllisesti) poltettiin 0.3-0.4g pesällinen puoliksi ja minä joka otin vähän enemmän (kaveri röökää ja ei pysty ottamaan yhtä paljon kerralla) menin aika övereihin. Lekurit ja aloittelijat kutsuisivat sitä psykoosiksi. Ekalla kerralla kun ei tiedä miten pilvi vaikuttaa, voi tulla todella ahdistava ja pelottava olotila yliannostuksella. Itse kummiskin tiedän että kyse on ohimenevästä tilasta ja rauhottaudun tiedolla, että olen ensimäinen joka kannabikseen kuolee. Eihän kovaa känniäkään kutsuta deliriumiksi, niin miksi sitten vahvaa "pilvihumalaa" nimitetään psykoosiksi? Olen myös kokenut lievän alkoholi psykoosin krapulassa (join 16 illan aikana) ja voin sanoa että se vasta pelottaakin. Myöskään pilvihumala ei aiheuta väkivaltaisuutta, tai itsetuhoisuutta niin kuin vakava alkoholi delirium.
Joo luin loppuun ja selvä trollihan se. Ei pilvestä saa mitenkään tollaisia hallusinaatioita ja harhoja aikaan. Överit tuntuu että on mahdoton pitää ajatuksia kasassa ja vainoharhaisuutta. Mitään kuuhun törmäämisiä ja lentämisiä ei tuu korkeintaan kuin unissaan.
- Way Of Life
vesuri-ville kirjoitti:
1.5g pesällinen kahteen pekkaan on aloittelijoille valtava yliannostus. Hyvä hasis niin 0.5g ja allekkin on liikaa. Kaverin kanssa (molemmat sauhuttelee säännöllisen epäsäännöllisesti) poltettiin 0.3-0.4g pesällinen puoliksi ja minä joka otin vähän enemmän (kaveri röökää ja ei pysty ottamaan yhtä paljon kerralla) menin aika övereihin. Lekurit ja aloittelijat kutsuisivat sitä psykoosiksi. Ekalla kerralla kun ei tiedä miten pilvi vaikuttaa, voi tulla todella ahdistava ja pelottava olotila yliannostuksella. Itse kummiskin tiedän että kyse on ohimenevästä tilasta ja rauhottaudun tiedolla, että olen ensimäinen joka kannabikseen kuolee. Eihän kovaa känniäkään kutsuta deliriumiksi, niin miksi sitten vahvaa "pilvihumalaa" nimitetään psykoosiksi? Olen myös kokenut lievän alkoholi psykoosin krapulassa (join 16 illan aikana) ja voin sanoa että se vasta pelottaakin. Myöskään pilvihumala ei aiheuta väkivaltaisuutta, tai itsetuhoisuutta niin kuin vakava alkoholi delirium.
"VÄHÄN" yliliioteltua tuo on en ole ikinä tuollaisia aistinharhoja kokenut enkä usko että tulen kokemaankaan
Itsekin poltin kavereiden kanssa bongista 1,5 grammaa Ja olin ihan övereissä. Olimme metsässä ja rupesi kuumottamaan ihan vitusti maailma vain pyöri ympärilläni. Sitten sanoin kaverilleni että päästää irti koska halusin pois metsästä, mutta huomasinkin että pidin kiinni puusta enkä päässyt liikkumaan:D Lähdimme skedeparkille ja kun pääsimme sinne lysähdin läheiselle sohvalle. Olo oli ihan vitun paska maailma vain pyöri ja pyöri. Kunnes ajattelin että kyllä se loppuu ja et pitää vaa rentoutuu olin 10min paikallani yhtäkkiä oloni oli mahtava ei enään pahaa oloa. Katselin kanssa pilviä ja näin että pilvistä olisi muodostunut kaikenlaisia härveleitä Esim. Avaruusalus, Kirves, Tornado, Kotka, ja muuta jännää:D
Sen jälkeen kun olen polttanut mietin aina että vittu tää loppuu kohta enkä kuumoile yhtään.
ensikertalaisilla on se paska ku ne rupee aina miettii et mitä jos joku tulee tai jos tää tila ei lopukkaa ja ne rupee kuumoilee iha vitusti.
Eli Yrittäkää Ottaa Chillisti!!!!! :D
- LinPie
huhhu mitä paskaa... sä oot kyl ollu jossain hapois... nähny jotain vähä omaaa.. kyl ehkä naurattaa voi, mut tällä huumeella noi sun himo hallut ei oo mahollista...
- kannabinisti
mahollista. LinPie tainnu poltella vaan Suomessa myytävää mietoo paskaa? Hyvät tripit saa kannabiksestakin, kunhan sitä osaa kasvattaa ja syödä tarpeeksi.
- ketata
kannabinisti kirjoitti:
mahollista. LinPie tainnu poltella vaan Suomessa myytävää mietoo paskaa? Hyvät tripit saa kannabiksestakin, kunhan sitä osaa kasvattaa ja syödä tarpeeksi.
vitsi et sain kyl hyvät naurut näist kirjotelmistanne.!
ittelleni on kans sattunu vähän tollasii överi juttuja.sen oon kyl tajunnu ettei pössyttely sovi mulle yhtään,aikasemmin pystyin polttelemaan ihan hyvin eikä tullu mitään ongelmaa.nyt on alkanu tulee se,että väsyttää niin paljon et taju lähtee hetkeks,ja koko kropan läpi menee sellanen omituinen olo.enkä pysyt tekemään yhtään mitään,en varsinkaan puhumaan koska kieli niin solmussa et suust tulee vaan aakkosia tiuhaan tahtiin ..oudossa järhestyksessä.mut ittelläni ei kyl oo sitä mitään vastaan ja musta o n naurettavaa et se on kielletty suomessa.ei tä muutenkaan oo mikään hyvin vointi valtio,ni jos pari sätkää annettais ihmisil kerran päiväs ni ei siihen ketää kuolla kupsahda. - meeeeeeeeeeeee
ketata kirjoitti:
vitsi et sain kyl hyvät naurut näist kirjotelmistanne.!
ittelleni on kans sattunu vähän tollasii överi juttuja.sen oon kyl tajunnu ettei pössyttely sovi mulle yhtään,aikasemmin pystyin polttelemaan ihan hyvin eikä tullu mitään ongelmaa.nyt on alkanu tulee se,että väsyttää niin paljon et taju lähtee hetkeks,ja koko kropan läpi menee sellanen omituinen olo.enkä pysyt tekemään yhtään mitään,en varsinkaan puhumaan koska kieli niin solmussa et suust tulee vaan aakkosia tiuhaan tahtiin ..oudossa järhestyksessä.mut ittelläni ei kyl oo sitä mitään vastaan ja musta o n naurettavaa et se on kielletty suomessa.ei tä muutenkaan oo mikään hyvin vointi valtio,ni jos pari sätkää annettais ihmisil kerran päiväs ni ei siihen ketää kuolla kupsahda.Ite ku poltin ekan kerran ni vedin pikkaset överit. Ensin tärisin hirveesti, sit mun kädet ja jalat puutu ja jossain vaihees en tuntenu mun sormia ja jalkoja yhtään. Sit olin paniikissa. Luulin että kytät tulee ja kuulosti että joku ois ollu ovella pitkään. Kuulosti myös että takapihalla ois kolattu lumia ja että naapurit ois tehny jotain remonttia ja että auton ovia ois paiskottu hirveesti. Oudoin oli ehkä se, että kuulosti ku yläkerrassa ois juostu ja meluttu hirveesti, mut talo on rivitalo, eikä oo yläkertaa...
Muut kerrat ku oon poltellu on ollu hyvii ja övereitä ei oo tullu vedettyä.
Kaveri kyl on vetäny överit ja oksentanu pari kertaa.
- hitsit
saisimpa mäki tollaset ölskyt :D ku ei löydy ikinä sellasta hittii josta tulis kunnon öykyt.ollaa monta kertaa yritetty raivottaa älyy ja kaikkee mut ei onnaa.
- AP
Ei ole toki yleistä, mutta onhan näitä tapauksia missä ihan tavallisen pilven poltto saa aikaa tuollaisen "happoretken". Yleensä kyseessä kuitenkin on aloittelija / ensikertalainen ja vahvaa budia.
Se on pieni vähemmistö ihmisiä, joilla alitajunta avautuu paljon normaalia herkemmin ja alkaa trippaamaan pelkästä pilven poltostakin. - 17v rose
AP kirjoitti:
Ei ole toki yleistä, mutta onhan näitä tapauksia missä ihan tavallisen pilven poltto saa aikaa tuollaisen "happoretken". Yleensä kyseessä kuitenkin on aloittelija / ensikertalainen ja vahvaa budia.
Se on pieni vähemmistö ihmisiä, joilla alitajunta avautuu paljon normaalia herkemmin ja alkaa trippaamaan pelkästä pilven poltostakin.Tajuntani on laajentunut, mutta kyllä tuo mielikuvitustarina oli ihan huippu.
Oliskin jotain tuollaista tavaraa.
Sieniä ja salviaa, niin voisi muutama kymmenen sekuntia muistuttaa tuollaista menoa.
Ei kuitenkaan kukaan "normaali" ihminen varmaan pilvestä menisi tarinan satuilemaan kuosiin, hih. - eihajuakaan
AP kirjoitti:
Se on pieni vähemmistö ihmisiä, joilla alitajunta avautuu paljon normaalia herkemmin ja alkaa trippaamaan pelkästä pilven poltostakin.Frendillä meinas joskus taannoin käydä hassusti hasiksen kanssa. Sai snadin nipin itsetehtyä hasista joka oli melkein öljyä. Pisti sen bongiin ja imas. Naamsta näki, että nyt ei ollu kaikki kunnossa.
Unothu pestä bongi, josta oli viimeeksi poltettu DMT:tä.
Ooops. - NimiMerkki on jo var
eihajuakaan kirjoitti:
Frendillä meinas joskus taannoin käydä hassusti hasiksen kanssa. Sai snadin nipin itsetehtyä hasista joka oli melkein öljyä. Pisti sen bongiin ja imas. Naamsta näki, että nyt ei ollu kaikki kunnossa.
Unothu pestä bongi, josta oli viimeeksi poltettu DMT:tä.
Ooops.Kyllähän näitä ihmisiä on moneen lähtöön, millähän sen sydämen jyskytyksen sais laantumaan?
Vahva mieli auttaa hyvin tajuamaan että mitään ei ole vialla, ainoa huono puoli on hurja paukutus rinnassa ja siitä tuleva adrenaliini, tuskin kukaan voi olla selvinpäinkään rentona jos on pelästynyt jotain ja sydän hakkaa miljoonaa vaikka itse tajuaakin pelästyneensä turhaan :p
Tähän riittää itsellä siis n. 0,1g? en ole mittaillut mutta VÄHÄN.. Tosiaan kerran kaverit vedätti mulle överit jotain omaa lätkäänsä, eikä siitä tullut lähellekään niin kova "pilvi" niskat tuntu jumiintuvan ja hetken oksetti, muuten ihan ok.. - rudelis
NimiMerkki on jo var kirjoitti:
Kyllähän näitä ihmisiä on moneen lähtöön, millähän sen sydämen jyskytyksen sais laantumaan?
Vahva mieli auttaa hyvin tajuamaan että mitään ei ole vialla, ainoa huono puoli on hurja paukutus rinnassa ja siitä tuleva adrenaliini, tuskin kukaan voi olla selvinpäinkään rentona jos on pelästynyt jotain ja sydän hakkaa miljoonaa vaikka itse tajuaakin pelästyneensä turhaan :p
Tähän riittää itsellä siis n. 0,1g? en ole mittaillut mutta VÄHÄN.. Tosiaan kerran kaverit vedätti mulle överit jotain omaa lätkäänsä, eikä siitä tullut lähellekään niin kova "pilvi" niskat tuntu jumiintuvan ja hetken oksetti, muuten ihan ok..JOO heipparallaa,,, toivottavasti nämä vanhat texstit wiell luetaan,,?? PAKKO sanoa ets LOISTAVAA luettavaa tää selonteko gannabiineistä,,, :DD tosissaan tekis mieli vastailla kaikkiin viesteihin oma näkemys asiasta,,, mut toi 5000 kirjainta ei oikein riitä;; :DD MUT noi hallut gannabiinistä on kyll valitettavasti TOTTA,,!!!! esimm,, omat risteytykset ( taka-pihan ) puskat on sen todistanut,,, parempikin sauhuttelia on ruvennut näppäilemään omia genitaali alueitaan,,, tottakai thc:n tms aineiden vaikutus on aina yksilöllistä,,! mut muun muassa itse meinasin männäpäivinä soittaa ampulanssin himaan,kun luulin munieni syttyvän tuleen,,ja kipukin vaikutti aidolta,,? tunnin kannattelin nyyttejä ja huuhtelin vedellä,, silloin ei naurattanu,,!! mut kyllä nytten,,!! tietenkin tsili harrastajana tietää mitä naga-morich tekee,,,,, elimistölle,, :DDD ,, saati sitten monen vuoden risteytys-gannabiini hirviö,,, kasveista saa rakennettua justiinsa semmosen mitä haluaa,,!! jos vain hiaman opiskelee ja näkee vaivaa,,!! ,,mut jos vaivaa pitää nähdä,,, niin kannattaa pysytellä lääkinnällisessä vahvuudessa,,! se on LOPPUJEN LOPUKSI kaikista paras pilvi,,!! ei mikään UFO-RETKI NEPTUNUKSEEN,,!! sitä varten on LSD,, eiköhän pilvi ole rentoutumiseen,, ja tressin hoitoon omiaan,,? :))))),,,,, näin sauhuttelun uran uurtajana,,,,, tietenkin laillisessa mielessä,, ;DD ITSE jos haluan olla TOSI SEKASIN juon VIINAA,,,,, eli siis EN todellakaan,,!! sillä paskempaa huumetta saa hakea,,,,
- meois fiksuiez
HEI RAUL DUKE! OLET PASKAA MAISKUTTAVA VITUN PALLI JOKA IMEE NEEKERIN KYRPÄÄ IHAN KIIMASSA. KOSKAET SAA PERSETTÄ SINUN PITÄÄ SYÖDÄ PASKAA JA JUODA KUSTA KOSKA OLET SELLAINEN HASISTA VETÄVÄ PASKAKYRPÄ J0NKA PITÄISI KUOLLA!
H415T4 V1TTU S3NK1N P3N15!- paskaaa
pellet...
- sievaa
paskaaa kirjoitti:
pellet...
ime SIE vaa
- sievai?
sievaa kirjoitti:
ime SIE vaa
ai sie?
- nosiepähyvinkii
sievai? kirjoitti:
ai sie?
Aivan oikein, sie.
- olisimpa ministeri
tuota idänihmettä ei ookkaa tainnu pyöriäkkään hetkeen suomessa pahemmi mistä noi matkoille lähtee. ite on tullu hiisailtua jo melkein 10 vuotta joten monien väitteet ja teoriat kannabiksen vaaroista on voinu ainaki omassa mielessä kumota. ei näille tietämättömille tietysti näin laajasta gaalasta kannata alkaa puhumaan tai suuttua, eihän apinakaan tiedä autoista mitään mutta kuuntele ja hymyile ni jää molemmille osapuolille hyvä mieli =) mutta kyllä tuollasen tripin voin uskoo koska samallaisen tai muutamankin lätkä matkailun oon ite kokenu ja nimenomaan lätkä. mutta siitäki on jo vuosia, koska nykyään en moiseen ryssäkorjaamon takapihan tuotteisiin tai kamelin paskaan rahoja laita enkä mielellään muuhunkaan minkä alkuperästä ei oo tietoo. alalla kun ei ole tyytyväisyystakuuta eikä palautusoikeutta.
kieltolaista on kumminki annettava mielipide n.10 vuoden kokemuksella. se on täysin epäonnistunu laki joka on vaan lisänny ja mahdollistanu rikollista toimintaa, kieltolaki on portti porttiteoriaan. itse olen satunnainen hiisari ja nautiskelen pienessä porukassa korttia lätkien kun muut riehuu samaan aikaan kapakassa näin en vielä ole lainkouriin joutunut, mutta kaveriporukassa on ihmisiä jolla asiat on lähteny raiteilta ei sen takia että vaatekaapissa rehotti ja sitä sit rennosti keuhkoihi imassu vaan ongelmat alko sitten ku koppalakki tuli ja teki vain työtään. kaverilta lähti asunto alta (paloturvallisuus ym.) tiedot vuokranantajalle, työnantaja oli myös valistettu jo ala-asteella joten työpaikka lähti. H-merkki rekisteriin vaikeuttaan työnsaantia jatkossa. miksi?
rikokseen ei kumminkaan sisältyny väkivaltaa, ei taloudellista hyötyä, ei vaaraa muille eikä muutakaan omaisuus rikosta, rattijuopumusta jne... raiskarit, pahoinpitelijät, pedofiilit, talousrikolliset ja kaikki vakavan asteen rikolliset ei joudu kärsimään niinku joku tavallinen kansalainen joka liuotinaineiden sijaan nauttiikin ganjaa jos haluaa rentoutua ja ottaa irti arjesta.. kieltolaki on se joka saa ihmiset kuumottuun ja flippaileen, se myös passivoi ihmistä koska saatavuus on niin hankalaa ja siihen joutuu niin paljon panostaa. epäloogisin ja hyödyttömin laki kautta-aikojen!!- jeijjj
Kannabiksesta voi todellakin saada ihan hirveät olot jos päästää kuumotukset valloilleen, ite kuumottelin kaikkia outoja tuntemuksia pilvessä ja sitten oli menoa ja paskin olo ikinä seurauksena noin tunnin ajan, minkä jälkeen tuli hyvä olo. Mietin vaan ku tuli nähtyä noissa oloissa vissiinkin kunnon hallu kun käveltiin ulkona, näin jonkun naisen autossa ja se osoitti käsimerkein ja pystyin lukemaan huulilta, että tämä kyseinen nainen tiesi meidän olevan pilvessä. Nauroi mielipuolisesti myös auton ratissa. En ole tuota jaksanut sen enempää kuumotella, mutta siis eikö övereissä hirveissä kuumotuksissa ole mahdollista nähdä tämmöisiä juttuja? XD Tuo on ollut tähän mennessä ainoa hallu mitä olen nähnyt ja toivottavasti viimeinen :D polttoa en lopeta mutta jatkan kyny-paukuilla, minkä olen todennut jo hyväksi :)
- Sukupuu
jeijjj kirjoitti:
Kannabiksesta voi todellakin saada ihan hirveät olot jos päästää kuumotukset valloilleen, ite kuumottelin kaikkia outoja tuntemuksia pilvessä ja sitten oli menoa ja paskin olo ikinä seurauksena noin tunnin ajan, minkä jälkeen tuli hyvä olo. Mietin vaan ku tuli nähtyä noissa oloissa vissiinkin kunnon hallu kun käveltiin ulkona, näin jonkun naisen autossa ja se osoitti käsimerkein ja pystyin lukemaan huulilta, että tämä kyseinen nainen tiesi meidän olevan pilvessä. Nauroi mielipuolisesti myös auton ratissa. En ole tuota jaksanut sen enempää kuumotella, mutta siis eikö övereissä hirveissä kuumotuksissa ole mahdollista nähdä tämmöisiä juttuja? XD Tuo on ollut tähän mennessä ainoa hallu mitä olen nähnyt ja toivottavasti viimeinen :D polttoa en lopeta mutta jatkan kyny-paukuilla, minkä olen todennut jo hyväksi :)
Ei vittu mitä itkua, se o rauhan yrtti eikä mikään vitun "HUUME". Tyhmät edes kokeilette sitä jos jo ennakkoon tuntuu ettei kaikki inkkarit oo kanootissa! pitäis vähä älytä siellä omien korvien välissä.
- kushkush
Sinut tarvitaan eduskuntaan, nyt ja heti!
p.s äänestän!
- Skindredsmoke
Niin tuossa alussa sanot että olet hampun laillistamisen kannalla mutta sehän on jo laillista. Se josta valmistetaan kaikkea biopolttoaineista laivan mastoihin...
- H
Huh huh mitä skeidaa. Kaikkihan tietää että, jauhat sontaa
- kpokopk
Itse olen polttanut monet överit mutta en todellakaan voi edes kuvitella noin sekavaa tilaa pajarista...
Mulla ne överit on semmosia että päässä pyörii ja ahdistaa,seinä heiluu ja pitää tuijottaa yhteen kohtaan.Vaan kun se menee ohi on todella rento olo.Pilvessä 8) - varo psykoosia lapsi
kiitä luojaa pikkupoika ettet menny psykoosii.. ei salee hymyilyttäis.. bitch
- Lailliseks
joo ite olin tossa noin 2 kuukautta sitten ostanut 0.5g hyvää hasaa ja polteltiin neljän porukassa piipusta. Ite yskin siinä kun otin liian pitkiä hatseja mutta sittenhän tulee paremmin. Noo olin sit kävelemäs pois siitä paikalta ja sitten pysähdyin, äänet alko tuntua päässä ja tuulen ääni voimistui (ollu melkee joka polttelulla mulla) ja käännyin ja näin sen porukan jonka kanssa olin poltellut ja näitty että tausta jossa oli puita ja vähän rakennuksia oli vain maalattu seinä ja kaikki mikä liikku ei ollut seinää. Sitten iski pakollinen hymy ja naurukohtauksia ja lähdin jäähalliin jossa oli paljon frendejä kattomassa otteluu. sitten jouduin hyppäämään penkin yli ja päätin sitten kaatua siihen ja joku kuulema soitti poliisit ja niinpä sit lähdin pois paikalta. sitten kaveri soitti jonka piti pitää huolta musta ja se kuulosti ihan kuin jostain leffasta. Kaveri kuulosti joltain sotajohtajalta ja sanoi puhelimessa että käänny ja sitten käännyin ja hän ei ollut siellä ja sitten sanoi että toinen suusta ja käännyin ja sitten en nähnyt vieläkään häntä sitten hän sanoi että tulee luokseni ja sitten lähdimme kävelemään muualle. Ja se kävelyreissu tuntui IHAN kuin olisi ollut jossain elokuvassa ja eläydyin sitten sen mukaan. Nauroin sitten kokoajan yhdelle kaverilleni ja hän oli vaan että lyö mua kohta ellen lopeta ja enhän voinut lopettaa. noo ajan kuluttua sitten vaikutus katosi. Kyllähän siinä oltiin joku 4-6 tuntia ihan sekaisin vaikka ei ne kyllä överit ollu. P.S se on todella perseest ku toinen on paukuissa ja muut rupee tekee sormilla jotai randomii silmille. ja sit se et sanoo esim. "näätkö ton vihreen elefantin" tai jtn. koska kun on hasiksen vaikutuksessa niin ei oikeest näe mitää sellasii.. Siitä sitten tietää ettei oo ikin vetäny mitää jos kysyy tollast.
- toosappi
haahahhahah ei vittu tää tarina kirvoittaa vedet silmiin joka kerta ku luen sen :DDDD LISÄÄ NÄITÄ Raul_Duke! XDD
- Erittäin Huolestunut
Voi että näitä nykyajan nuoria kaiken maailman narkomaaneja tuolla kaduilla juoksee höyrypäissään ei ennen tollasta ollut minun aikanani, silloin tyydyttiin leikkimään vielä käpylehmillä. Varsinkin vihaan noita kannabiksen piikittelijöitä jotka juoksentelevat ympäriinsä hasishöyryissään ja sotkevat paikkoja aggressiivisessa huumetilassansa. Milloin kaupunkimme vie nämä nuorisorikolliset hoitoon.
PS. Erittäin Huolestunut - jarno trolli
Minäkin piikittelen itseeni useasti kannabista päivässä, sekä juoksentelen kirveen kanssa kujalla. On mulla paukkurulla vyöllä jos en pärjää kirveellä.
- kuivasuu420
LSD: luultavasti vaikutuksiltaan voimakkain päihde tällä planeetalla... ettet olisi missään vaiheessa iltaa imeskellyt postimerkkejä?
- kyuf
Ensimmäisellä kerralla ei kannattaisi kokeilla kuin 0.5 korkeintaan jos yksin vedät, muuten saattaa flipata ihan kunnolla. Kukasta tai hasiksesta/nyplystä(puhdas hasis) saattaa tulla liikaa vedettynä todella huono olo. Voi tulla juuri jopa niin huono olo että taju ympärilläsi olevista asioista häviää täysin ja alat kuvitella asioita ympärillesi.
Huono olo ei kuitenkaan koskaan tarkoita sitä, että kuolemanvaarallinen yliannostuksen määrä olisi lähelläkään, mutta tottakai sitä siinä olotilassa voi joutua auton alle tai kokea jonkun muun tapaturman
Tarinasi kuulostaa todella väritetyltä ja liioitellulta uskoen, että kyseessä olisi ollut pelkkä kannabis. Tottakai on selvä fakta että, kannabis vaikuttaa erilailla eri ihmisiin ja kaikille se ei sovi, mutta yleensä tämä totuus myös pysyy hyvän maun rajoissa. Kannabista saa vetää siis TOODELLA paljon pelkästään, että voisi alkaa nähdä asioita ympärillään noin voimakkaasti.
Jos puhut totta etkä ollut juonut sinä iltana, niin asian on pakko olla niin että kasvin seassa on ollut jotain muutakin kahvia vahvempaa.. - keke12312
cool story bro
- 1+1=420
Joopa joo :/
Kuullostaa liian hyvältä ollakseen totta.
Alottaja vaa yrittää pelotella amatöörejä,vittu ku jouduin hasiksesta tripille
Antakaa tännekki semmost hasista mist pääsee tollasille tripeille.
P A S K A PUHETTA!
LSD:tä kään ei pääse tommosille tripeille ku korkeintaa silmät kiinni,tai jos pääsee niin se on moro.
- DaKinGG
loppujen lopuks se on vaa siitä ihmisestä kii millast tulee ja millonki joten lopettakaa toi bullshit PEACEEEE
- Flowerium
Mulle tuli joskus monta vuotta sitten semmonen kokemus että jakauduin tavallaan kolmeksi eri persoonaksi pääni sisällä. Yksi oli hyvä, toinen paha ja kolmas ihan normi minä... Istuin yksin sängynlaidalla keskellä yötä ja kävin siis vuoropuhelua itseni kanssa samalla sitä erillisenä seuraten.
Fiilis paheni pahenemistaan ja tuntui että jokaisen eri minän puhe muuttui tosi voimakkaiksi mielikuviksi, ikäänkuin elokuvakatkelmiksi silmien editse.
Tuntui kuin olisin tipahdellut persoonasta toiseen ja aina siinä kolmannen minän kohdalla tajunnut koko tilanteen järjettömyyden. Vaikka kuinka yritin skarpata ja lopettaa koko hullun ajatusjatkumon, en kuitenkaan enää hetken kuluttua kyennyt pysyttelemään tietoisena itsestäni kuin hetken, ennenkuin taas humpsahdin seuraavaan "minään"...
Lopulta jouduin melkein telkeämään itseni ulos ilman avaimia, varmistuakseni siitä etten olisi tehnyt mitään pahaa talossa nukkuville ihmisille. Sain skarpattua, enkä lähtenyt pihalle, mutta kyllä se oli niin lähellä sekin... Ehkä pelottavin kokemukseni ikinä.
Oli muuten ensimmäinen päänsisäinen "jakautumiskokemus" ja viimeinen, en nimittäin ikinä ole päässyt yli siitä mitä ajattelin ja teoriassa melkein olisin voinut tehdäkkin. Siihen loppui viherpiiperrys mun osalta, meni kyllä täysin luotto siihen kaveriin, joka mulle...
En koskaan saanut tietää tehtiinkö mulle jonkinlainen "jippo", luulen että tehtiin, koska ei noin voi kukaan flipata yht'äkkiä. - ...
se voi myös olla täysin kemiallisesti tehtyä budia ja siitä todellakin tulee semmoset hallut että voisit vaikka tappaa ihtes kun ne ahistaa niin paljon!
- jep jep
No huh huh!!! Ite ainakin nautin jokaisista ns ''övereistä'', koska harvoin enää nykyää on niin laadukasta että edes pääsee haluttuun olotilaan. (overeihin)
- kkkkkkkkk
överit ei ole olotia, johon kukaan haluaa. nimensä mukaisesti sillon kaikki menee överiksi eikä kellään ole kivaa
- halkosikakkkaa
ei vittu
- överit Amsterdamissa
Mua häiritsee se, kuinka kauhean moni kirjoittaa hasiksesta ja kannabiksesta niin kuin ne olisi sama asia; joo, hasista saadaan hampusta, mutta yleensä siihen sekoitetaan vaikka mitä paskaa (siis siihen mitä tänne meidän maahan raijataan). Mitä tulee alkoholiin ja tupakkaan; ne on luokiteltu vaarallisemmiksi päihteiksi kuin kannabis...mutta eihän sellaisia tuloksia voi antaa julkisuuteen, koska se tekisi kannabiksen laittomuuden tekopyhyyden huipentumaksi. Alkoholistit ovat vallanneet Suomen, hakkaavat lapsiaan ja tuntemattomia, ja silti pilvipäät ovat niin kovin paha juttu, kun rentoutuvat ja viettävät aikaa päänsisäisillä kukkakedoillaan, muita häiritsemättä. Mitä tulee hallusinaatioihin, niin kannabiksen käytön yhteydessä jos sellaisia kokee, niin tietää niiden johtuvan käytöstä. Itse olen hyppinyt ajassa ja siirtynyt paikasta toiseen sekunnissa, minuutti on tuntunut 4 tunnilta ja tuntoaistini on herkistynyt, jolloin auringossa palanut ihoni kohta tuntui syttyvän tuleen. Koko aika tiesin, että kokemani ei ole todellista ja odotin, koska vaikutus lakkaa.
- Tuhmaaon on
Kyllä minäkin näin kaikenlaista kun piikitin marijuanaa.
Riehuttiin kavereiden kanssa ja oltiin äkäisiä. Ei kannata ei - doc420fin
Oikein järkiveikon juttuja taas. "Poltin kännissä pilvee ja menin huonoon kuntoon,kyllä kannabis on vaarallista".Kuka käski juoda viinaa?
- YouAreHighAsFuck
Cool story bro (Y) =D
- kummajuttu__
Nuo kuvailemasi oireet kuulostavat ihan jonkun psykedeelisen/hallusinogeenisen aineen vaikutuksilta. Kannabis ei aiheuta kovinkaan kummoisia aistiharhoja isoillakaan annoksilla. Toisekseen en usko että siinä kunnossa olisit voinut ajella pyörää, jos olisit kannabiksen takia noin sekaisin. Olisit nimittäin oksentamassa sisuksiasi ulos aamunkoittoon (tämä ei ole vaarallista, mutta epämiellyttävää). Punaisuus viittaa LSD:hen tai sieniin. Onkohan joku tehny sulle jekun?
olihan tuo ihan hauska liisa ihmemaassa kokemus... tietääkseni hasis on pelkästä kukanhartsista valmistettua massaa (siis oikeasti) pl tai peltsi (peruslätkä) on ihan eri asia! miten kannabista voi piikittää se on öljy liukoinen? ja kyllä kunnon övereistä voi nauttia varsinkin kannabis "överit" on oikein hauskoja kunnon kuoleman pelkoa ei voita mikään :D palataampa alkuperäseen juttuun oot ollu kunnon psykoosissa, siis sulla on taipumusta skitsahtaa...
- EiEnääViinaa
Join kerran viinaa ja ajatukseni räjähti ja maailman kaikki mustat aukot syöksyivät kohti toisiaan ja sitten se tapahtui: Uusi big bang! Maailmankaikkeus syöksyi inflatoorisesti kiihdytettyä valonnopeutta yhä kauemmas äärettömiin kunnes pysähtyi ja räjähti tulipalloksi. Kaikki aine jäähtyi nopeasti, muodosti valtavia aurinkoja jotka räjähtivät taas ja niin muodostuivat nykyiset tähtemme. Sitten jumala lepäsi ja minä heräsin. Olin joutunut suljetulle osastolle. Viina on kauhea myrkky.
- valoja nyt...
tuli tuossa vklp juotua aika paljon,polttelin tupakkaa kokoajan ja olin autotallissa josta ei omat,eikä kavereiden savut poistunut....sit tuli frendit käymään savuilla ja hakemassa kaverit pois ja viemmäään ne kaupunkiin,pääsin kyytiin kanssa ja ajeltiin sitten yötä myöten ja kitattiin kaljaa...aamuyöstä menin kaverille laskuhumalassa,polttelin siellä piipusta hasaa ja tupakkia sekasin,hyvä olo tuli,muttei mennyt,välillä kävin oksentamassa ja tulin takaisin lattialle makaamaan ja pyörintä jatkui taas kaikk ivalot läöhenivät ja olo oli kaikesta huolimatta ihana...tämä toistui njoin 5 kertaaa,aamulla(ilallalla) ku heräsin 15 tunnin yö unilta oli olo mitä mainioin...joten lakatkaa jauhamasta nyt jo sitä paskaa ja laillistakaa kannabis,ja eläkää elämäänne,ei teijän tartte sauhupäitä kadullakattella,tehtäis vaikka semmonen laki et vaikka tietyllä alueilla7tiloissa saisi poltella....ja tohon stooriin semmonen vielä että olen 16 vuotta vanha jääkiekkoilija joka urheillut sen 12 vuotta,hyvästä perheestä ja niin edelleen ja liikun hyvissä porukoissa joten en ole mikään piripää...lisäksi oli suomalaista hasaa,noin 1-3 viikko asitten prässättyä...
- cvvvvvv
Mitä vikaa on sauhupäissä kävelemässä kadulla? Ei semmoiset rauhalliset ihmiset joilla silmät vähän punoittaa voi olla kenenkään mielestä sopimattomia kävelemään yhteisillä kaduilla.
- hamppu=psykoosix3
mää kerran näin ku mun vieressä poltettiin kannabista !! haistoin sen hajun ja yhtäkkiä olin psykoosissa näin agentteja jokapuolella ja mun sukat pyöri jalassa ku biisonit laitumilla. Olin ihan paskana. Psykoosi kesti vuoden ja mun äiti pesi mun pyllyn se koko ajan. Ens kerralla ku nään et joku polttaa kannabista alan huutaa poliisii ja jos poliisia ei näy teen kansalaispidätyksen
- dfafas
Jos oikeasti flippaa, niin elkää saatana polttako! Totta kai hampullaki on pieni potentiaali aiheuttaa mielenterveydellisiä häiriöitä, mutta sitä ei pidä vähätellä. Myöskin jo aiemmin mainittu turvotuskeinot voi vaikuttaa asiaan.
Itse olen hiisaillut useamman vuoden ja kertaakaan en ole saanut poltettua övereitä. Harvoin niitä toki hakemalla hakee, mutta kyllähän se jokaisen pajauttelijan pitää joskus ne kokea. - ei stn
Te ootte kyl iha saatanan tyhmiä kaikki, jotka käytätte ties mitä mömmöi.! MITÄ VI**UA TE HYÖDYTTE..???? mikä järki, ei ymmärrä... itse en ainakaan haluaisi pilata elämääni moisella..
- gndfghgfd
No mitä sinä hyödyt siitä että kidutat itseäsi selvinpäin ja sit vedät persekännit jossain räkäisessä teinibaarissa ja koet järkyttävän krapulan ja morkkiksen. Mieti sitä. Ihmiset haluavat jonkun fiksumman tavan käyttää päihteitä kun juoda hemmetin kallista viinaa paskassa baarissa.
- jjjss
saatiin kerran kukkaa mihin oli sekotettu myös jehovaa eli synteettistä kannabista poltettiin kaverin kanssa L jointti raakana puoliksi, sen jälkeen alko huimaamaan ja oksettamaan.. kävin vessassa oksentamassa ja sen jälkeen tipahdin sohvalle, nukuin ehkä 2tuntia ja heräsin niin oli olo parempi :D
- JepaJee_45
Tuossapa yksi syy miksi kannabiksen pitäisi olla laillista. Paskaa kukka-lehtisekoitusta voidaan tehostaa synteettisillä myrkyillä. Liikkeellä on myös ns. lakkabudia joka on haitallista keuhkoille ja terveydelle ylipäätään. Kun aine on laillista ihmiset voivat kasvattaa sitä luomuna itselleen tai valtio voi myydä turvallista ainetta josta löytyy peräti tuoteseloste. Kun aine on laillista niin lajikkeita voidaan myös jalostaa turvallisemmiksi käyttää. THC- pitoisuuksille voidaan asettaa edes jonkinlaisia rajoituksia ja CBD:lle voidaan asettaa vähimmäispitoisuusrajat.
- Nytloppuimunpolttelu
Tulipa taas perjantaina vedettyä pitkästä aikaa överit, eikä ollut mitenkään mukavaa taaskaan. Kesällä vedin elämäni ensimmäiset överit, mitkä aiheutti mulle paniikki/ahdistuneisuushäiriön, jonka aiheuttamat kohtaukset on siitä lähtien vaikeuttanut elämääni merkittävästi. Eli nyt perjantaina piti taas mennä polttamaan hyvää kukkaa melko tuju känni päällä ja mitä muutakaan siitä sitten tuli ku överit. Minuutin jälkeen tuli helvetinmoiset jumitukset, jotka rupesivat kuumottelemaan ja laukaisivat samantien paniikkikohtauksen. Rintaa pisti ja puristi niin, että se tuntui ihan jalkoissa asti. Siinä sitten erittäin pitkältä tuntuneen matkan jälkeen menin kavereideni kanssa istumaan huoltoaseman pihaan ja kohta huomasin täriseväni aivan hitosti. Tiesin että kyse on övereistä ja paniikkikohtauksesta, joten yritin rauhoitella itseäni tällä tiedolla, mutta se ei hirveästi auttanut. Kaveri rauhoitteli ja kohta sitten lähdinkin kaverini saattelemana takaisin asuntoon, jossa aikaisemmin oltiin. Siellä sitten menin samantien sänkyyn ja sydän hakkasi aivan järjettömän kovaa ja tärisin suhteellisen paljon. Ikinä en ole övereissä tai kovassa kännissä oksentanut, enkä oksentanut nytkään. Peiliin katsoessani säikähdin helvetisti itseäni, kun silmät olivat aivan tulipunaiset. Kohta asunnon omistaja tuli käärimään minulta tupakkaa ja sanoi lähtiessään ''öitä'', mikä kaikuikin sitten päässäni noin 10 kertaa. Samoten kuulemani biisit mitä kaverit soitti, niin välillä kaikuivat oudosti päässä ja kuulin ihmeellisiä nauruja ja huutoja. Kohta suoraansanottuna tipahdin ja aamulla herätessäni oli ihan suhtkoht normaali olo. Nyt lupasin itselleni, että polttelu saa loppua, sillä pienetkin kuumotukset näköjään laukaisee paniikkikohtauksen nykyään. Polttelussa ei ole mitään vikaa ja olen laillistamisen kannalla, mutta minulle se vain ei sovi! =)
- pena ´´
Arvaatteko mitä? Huumeet ovat LAITTOMIA. Ja ihan huvin vuoksi olisi kiva tietää mitä kivaa niistä oikeesti saa. Itsensä maksamaan sakkoja ja pään sekaisin?
- huihais
Minä vedin hasaa aikoinani, muutamia paukkuja olen ottanut sitä. Sitten lopetin kaikki päihdyttävät ,mutta kas kummaa, sain toistuvia psykooseja ja ilman hasista.Aivan sama tila ,kun olis ottanut hasaa. Nyt syön varmaan loppuikäni psykoosinestolääkettä.Niin että se vaarattomasta kannabiksesta. Poistan aseen varmistimen ,kun kuulen vaarattomasta kannabiksesta.
- Käyttäjä
Hyvä hasis kyllä kilahtaa kovasti. Kannattaa aina olla varovainen annostelun kanssa.
https://www.kansalaisaloite.fi/fi/aloite/74 - hessuhopo5
jos alkaa pyörii "sukat jalassa" nii ottaa vaa iisisti ja nauttii oloist vaa..
- ihuntwolf's
diih jokaisen mieli on erillainen... omista kokemuksista sen verran ku on hyvää zhaizee niin muutaku radalle muutaman tarkan ampuu siin mieli ainakin itellä *lepää* ku laskeskelee lentoratoja ja sun muuta...tosin montaa laukausta tuu ammuttua mutta sitäkin tarkempia....
NOFEAR - AlpinestarZ
Bumpataan nyt tätäkin 8 vuotta vanhaa artikkelia.
Omat pahimmat överit oli kyl aikamoiset. Eka nauratti vitusti, sit tunsin kuinka se olo vaan nousee ja nousee, ja siinä kohtaa mietin vaan että ''ei vittu, tuli otettuu liikaa!, nyt se on menoa'' Tunsin vajoavani sohvan sisään ja myöhemmin uin lattialla. Ihan hauskaa oli, paitsi se että pää oli ihan sekaisin eikä mistää tajunnu mitään.
Toinen kerta oli se kun tuli viinaa otettuu samal. Makasin vessan lattialla 2-3 tuntia tuhannen tuuterissa enkä pystyny liikuttamaan ruumiinosia, paitsi päätä, ja sekin tuntui tosi vaikeelta. Takas maantasalle pääsin siinä kohtaan kun kaveri tuli ja viskas ämpärillisen kylmää vettä päälle. :D - Jgkfkfkrk
Mulla oli semmonen kokemus missä poltin liikaa kukkaa ja mulle tuli tosi paha olla. Mä halusin sen olon pois, mut tiesin ettei se lähde ja joudun pakokauhuun jolloin tuntui etten hallinnut itteeni enkä ollut paikan päällä vaan olin jossain toisessa maailmassa kattomassa mun omia toimimisia ja yritin sanoa mun kavereille vaan että en tykkää tästä tunteesta, mutten pystyny muodostaa kokonaisia lauseita, vaan heiluin ja olin kyykyssä maassa ja halusin pois kaikkialta jonnekki ihan muualle ja jättää mun ruumiin siihen. Nytkin kun siitä on pari pv niin oon saanu näitä paniikkikohtauksia missä vaan joudun siihen tilaan enkä pysty kontrolloimaan itteeni ja haluan vaan päästä pois ja haluan kuolla koska tuntuu että se on ainoo mikä auttaa. Se tila kesti jotain pari tuntia ja koko sen ajan kaikki tuntu menevän tosi hitaasti ja tuntui kun mä olisin pätkinyt ja mietin kaiken mitä tein tosi tarkkaan. Oli elämäni kamalin tunne ja olisin halunnu kuolla, koska tunsin niin paljon psyykkistä ja fyysistä kipua että mieluummin olisin kuollut. Ja nyt vaan pelkään että joudun siihe tilaan uudelleen ja se on vaikuttanut mun joka päiväseen elämään kosk en pysty oleman enkä ajattelemaan muuta kun sitä että oon ainoo joka mun lähipiiristä tietää miltä musta tuntuu.
- Anonyymi
Olen kolme kertaa eläissäni polttanut kukkaa. Jokainen kerta on ollut vähän erilainen. Tokalla kertaa tuli oltua ulkomailla ja uskon myssyn olleen hyvin puhdasta, kun sen vallan veroja maksavasta puulaakista ostin. Pää meni aika jumiin ja samat kohtaukset pyörivät forever repeatillä silmissä ja jopa istuminen oli vaikeata. Helvetin hauskaa oli, mutta se oli sillä rajalla ettei olis muuttunut epämiellyttäväksi.
Kokemuskeni tähän asti ovat olleet hyviä ja olisi ihan hauska poltella joskus perjantaisin pikku pierut ja seuraavana aamuna olla rennosti ihan ok kuosissa.
Legalize it! Verot valtiolle ja ihmisille puhdasta turvallista kukkaa ja hyvää mieltä.- Anonyymi
Jes ja portti auki kovempiin huumeisiin mielenterveysongelmiin.
Ketjusta on poistettu 11 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Israel aloitti 3. maailmansodan
https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011297979.html Israel se sitten aloitti näköjään kolmannen maailmansodan.4022142Kaksi vuotta
Sitten mä ihastuin suhun päätä pahkaa, kun meillä klikkasi heti ekasta päivästä lähtien. Et varmasti tunne samoin ja tek122009Nainen, meidän talossa on säännöt
1. Mies on aina oikeassa. 2. Ei vastaväitteitä. 3. Mäkättäminen kielletty. 4. Suhde on tärkein. 5. Ei salaisuuksia. 6. E2501415Miksi me ei mies voida edes viestitellä irl?
En odota enkä vaadi mitään, voitaisiin vain olla yhteyksissä jollain tapaa ihan oikeasti.821069Oliko Farmi-finaalitehtävät mielestäsi tasaveroisia Lloydin ja Johannan välillä?
Onnea Farmi-voitosta, Lloyd. Et tainnut olla ihan kaikkien suosikki, mutta puskit voittoon! Oliko finaalitehtävät miel57977Raamatun kiroukset ja uhkaukset osoittavat sen ihmisperäisyyden
"Se sanotaan galatalaiskirjeessä, että jos joku levittää väärää evankeliumia: "...jos joku julistaa teille evankeliumia402948Rakennetaanko yhdessä?
Haluaisin rakentaa sun kanssa yhteistä tulevaisuutta❤️ Onko meistä siihen? Huomaan että sulta puuttuu se joku tärkeä elä39838- 56799
- 75770
Hyvää yötä mies
Nuku hyvin. Viikonloppuna on tulossa hellettä, se on mukavaa. Juhannuskin kohta. Mun tekis mieli huolehtia susta. Semmo70734