Tilasin sen just! Keneltä muulta löytyy Eini kalenteri ens vuodel? Onko joku jo saanu sen?
Eini kalenteri!!!!
9
691
Vastaukset
- Greta
Mulle kans tuollainen! Mistä Einin kalenteria voi tilata?
- Mathew
tuoltahan tuon saa Einin sivuilta tai sitten jos keikalle voit mennä...
http://www.einimusic.com/fi/view/news/11348161254481
- Sempra
hyvä kuva valittu.
- Meikä
Kyllä on hieno kuva Einistä!!
Mä haluun tuollaisen myös!!
Tosi hyvä idea tuo kalenteri!! Hienoa!! - Nachos
Hei hieno kalenterin kansi ainakin!
Täytyy tilata itelle ja uskon ettei pettymystä tule!
Eini on ollut esillä nyt paljon! :)
Hyvä, ettei ihan unholaan ole jäänyt! Ansaitsee kyllä kaiken kunnian pitkästä urasta!
HIENOA EINI JA HYVÄÄ JOULUA! Mutta tilasin justiinsa.
Tosi hieno kuva. Toivon ettei oo vielä loppunut - ei ole vielä kalenteria ensi vuodelle - toi olisi tosi hyvä - paljon parempi kuin jokin Britney Spears, jota jouduin viime vuonna kattelemaan koko vuoden.- kalenterin tilaaja
tänään sain kalenterin! laitoin sen seinälle ensi vuotta odottamaan!! upee on kuva!
Kunpa minäkin saisin äkkiä.
Einiä on mukava katella...vaikka koko vuoden!!! Ja sen jälkeenkin...- Sippu
UnOpened82 kirjoitti:
Kunpa minäkin saisin äkkiä.
Einiä on mukava katella...vaikka koko vuoden!!! Ja sen jälkeenkin...Olisi kyllä ollut hienonpi kalenteri jos olis ollut joka kuukaudelle oma kuva! Uusissa fanikorteissa on vielä parempi kuva kuin kalnterissa!!!!!
Eini on maailman paras artisti ja siitä en vaihda!
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1271336
- 1001023
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait89954Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede25937Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat303824- 99793
- 37683
- 109656
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.55633Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.
Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet140603