Mikä on suomeksi tämä kasvi? "Cabomba Caroliniana"? Ostin enkä muistanut ottaa suomenkielistä nimeä ylös :D
mikä kasvi?
4
530
Vastaukset
- vinkittäjä
on olemassa hyviä hakukoneita, esim. google...
- patu
karkeaviuhkalehti,eli karkealehtinen kabomba, elikkäs karolinianviuhkalehti
- kiitoksia
patu kirjoitti:
karkeaviuhkalehti,eli karkealehtinen kabomba, elikkäs karolinianviuhkalehti
Paljon kiitoksia Patu =) Mites tuo kasvi sitten leikellään? Kun on nyt kasvanut juuri ja juuri pintaan asti niin pitäisikö nyt leikata, mistä kohdasta? Ja voin siis istuttaa leikkaamani osan uudestaan? Kiitoksia Patu jos jaksaisit vastata =)
- patu
kiitoksia kirjoitti:
Paljon kiitoksia Patu =) Mites tuo kasvi sitten leikellään? Kun on nyt kasvanut juuri ja juuri pintaan asti niin pitäisikö nyt leikata, mistä kohdasta? Ja voin siis istuttaa leikkaamani osan uudestaan? Kiitoksia Patu jos jaksaisit vastata =)
Katkaiset vain puolesta välistä ja istutat katkaistun rungon hiekkaan uudestaan, juuret kyllä kasvavat ajan kanssa. Näin sen saat leviämään komeaksi puskaksi in nou taim.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Työeläkeloisinta Suomen suurin talousongelma
Työeläkeloisinta maksaa vuodessa lähes 40 miljardia euroa, josta reilut 28 miljardia on pois palkansaajien ostovoimasta.2222520Veroaste on Suomessa viitisen prosenttiyksikköä liian matala
Veropohjaa on rapautettu käytännössä koko kulunut vuosituhat, jonka vuoksi valtion menoja on jouduttu rahoittamaan velka32109Israel euroviisujen 2.
Israel sai taas eniten yleisöääniä. Suomesta täydet 12 pistettä, poliittinen ”ammattiraati” antoi 0 pistettä. Hyvä Is3191858- 951605
Euroviisut ei enää niin musiikkikilpailu?
Kappaleiden taso ei enää ole mikä sijoituksen ratkaisee.Eikö kukaan ihmettele että Israel pärjää lähes joka vuosi kisois831495Mun mielestäni on tosi loukkaavaa
Nainen, että luulet palatan typeriä, sekavia ja ilkeitä viestejä mun kirjoittamiksi. Mä en ole katkera, epätoivoinen, ra2001240- 671180
- 251121
- 501043
Rakas nainen ymmärsin
Että minun pitää pitää kiinni sinusta. Haluan, että sä olet onnellinen. Olet mulle se oikea ja mä sulle. Rakastan Sua yl731006