Mulla on mennyt laturi rikki, mitä kannattaa tehdä. Irroitin sen jo autosta. Mistä saa uusia? Voiko sen korjata helposti? Mitä maksaa?
Mazda 323 1,5l vm89
Laturi
3
375
Vastaukset
- laturi!
Johonkin autosähkö-pajaan tai sitten menet sen laturin kanssa lähimpään autotarvikeliikkeeseen ja ostat peruskorjatun laturin eli annat vanhan laturin vaihdossa, huomattavasti halvempi vaihtoehto kuin täysin uusi laturi.
autotarvikeliikkeessä korjattuun. Maksanee jotain 120 E paikkeille ja saat laturille takuunkin.
Itsekin tein näin ja niinhän se ryökäle hajosi, takuuna sain toisen. Katsotaan kestääkö paremmin...
- 1.6d 91
yhdyn noihin muihin et ei kannata ite nykypäivänä alkaa rustaileen vaan hae uusi tai kunnostettu peli tilallle.., näin mä tein tartinkaa mut vain 270 e maksoi..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 322113
Oletko pitkävihainen ja onko sinulla " huono muisti muisti "?
Mitä asioita et unohda tai anna anteeksi ? Mitä asioita voit " unohtaa" tai unohtaa? Vastaa koskien kaivattuasi tai yle472016Kokoomus haluaa leikata vielä lisää sosiaaliturvasta
Kokoomuksen Sanni-Granhn Laasonen pyytänyt KELA:aa selvittämään mistä leikataan vähäosaisilta vielä lisää sosiaaliturvas3141812- 341434
- 991350
Ikävöin sua
Sä vaan pyörit mun mielessä, en saa sua unohdettua. Tilanteesta tekee vaikean sen kun molemmat ollaan varattuja ja tilan71278Kaikesta muusta
Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko141226Neljä kuukautta vankeutta, kenelle?
Kuka tuomittiin ehdottomaan neljän kuukauden vankeustuomioon ja korvauksiin?101137Oho! Esko Eerikäinen joutuu palaamaan "kalakukkokaupunkiin" - Tämä syy ei jätä kylmäksi!
Esko Eerikäinen on kyllä monessa mukana ja uskaltaa heittäytyä. Hatun nosto siitä! Eerikäinen palasi “kalakukkokaupunkii661026- 391020