Rakastavan lyöntikin rakkautta vain..

pinjuliini

"Älä nyt pakota mua tähän!" mä huudan mun isälle. "Tajuatko sä, että sä teet vaan omasta olostas pahemman jos et sä nyt mene puhumaan sun asioistas!" isä huutaa takaisin. "Mutta kun mulle on sanottu, ettei mun tarvii puhuu, jos mä en ite halua!" mä huudan. "Jumalauta sun kanssas! Mä en kato enää yhtää näitä lääke sekoiluja! Sä lopetat pääs sekottamisen kemikaaleilla ja alat puhumaan asioistas!" Isä karjuu. "Mitä jos jatkankin! Sillon mun ei tarvii ajatella kaikkee paskaa, kun on pönttö niin sekasin! Tai ehkä mä vaan tapan itteni niillä!" Mä kiljun ja itken. Isä nousee seisomaan, tulee mun eteen ja kohottaa kätensä. Mä tiedän mitä se tekee seuraavaks... Mä kaadun maahan, päässä humisee ja vasenta poskipäätä jomottaa. Mä sanoin väärin. Siitä se vaan johtuu.. "Nouse!" isä huutaa vihaisena. Mä en tee mitään, makaan vaan. "Nyt nouset saatanan kakara!" isä karjuu ja seuraavaksi mulla on vasen kylkikin kipee. Oma vika. En noussut heti. Siitä se vaan johtuu.. Mä kohottaudun käsieni varaan. Isä ei tyydy siihen vaan repäisee mut kovakouraisesti ylös. En noussut tarpeeks nopeesti. Siitä se vaan johtuu.. Isä on iso mies ja vahvakin. Mä olen vain ylipainoinen 15 vuotias tyttö. Moni sanoo, etten ole läski, mutta itse olen eri mieltä. Lääkärit ovat todenneet mulla vakavia persoonallisuus häiriöitä. Mulla on niiden mielestä todella vääristynyt ja epävakaa minäkuva, mutta mä näen vain sen mitä peili mulle näyttää. Isä tönäsee mut seinää päin. Oma vika kun en liikkunut tarpeeks nopeesti. Siitä se vaan johtuu.. "Voi perkele sun kanssas saatanan kakara! Mene nyt nopeesti!" isä huutaa mun takana. Mä kävelen mahdollisimman nopeesti rappusten luo. Isä tönäisee mut niistä alas. Oma vika. Mun olis pitäny olla jo tossa vaiheessa puolivälissä rappusia. Siitä se vaan johtuu.. Äitipuoli istuu olohuoneen sohvalla ja on kuin mitään ei tapahtuisi. Se on aina valmis valehtelemaan mun vammoista. "Juu.. Pinja kaatui rappusissa! Juu.. Pinja hakattiin! Ei. Ei meillä kotona vaan kaupungilla!" se aina valehtelee. Totuus on se, että mä en pääse pois kotoa. Isä ei anna. Paitsi päivisin. Mutta mun pitää olla viideltä kotona ja selvä tai mä saan kunnon muljutuksen. En mä voi kertoo kelleen. Mut on yritetty raiskata kaks kertaa ja sen jälkeen oon saanu turpaani, koska olen tullut myöhässä kotiin. Koulussa on pakko käydä, muuten tulee mustelmia. Joskus saan turpaani, vaan koska olen liian hiljanen, tai liian äänekäs. Riippuu päivästä. Mutta silti. Aina isällä on syy kun se lyö. Mutta se on mun oma vika. Mitäs olen olemassa. Siitä se vaan johtuu..

1

187

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • pauliina

      joo toivottavasti toi ei pohjaudu mihinkään tositapahtumaan. karseeta, jos niin ois:(

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 148
      4153
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      113
      3744
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      21
      2598
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      28
      1871
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      22
      1737
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      15
      1619
    7. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      19
      1595
    8. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      30
      1533
    9. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      18
      1501
    10. Hermo mennyt sotealueeseen?

      Nyt hammaslääkäriaika peruttiin neljännen kerran. Perumiset alkoi tammikuussa. Nyt uusi aika elokuulle!????
      70 plus
      91
      1501
    Aihe