Onko jotain deitti palvelua jossa on joko suomeksi tai englanniksi. Vastaavanlaisia kuin suomi24, city, se oikea.
Taidan itseä itselle naisen sieltä koska ei suomalaiset naiset osaa sitoutua/käyttäytyä. Olen kuulut aikapaljon positiivista eestiläisistä naisista. Kun itse olen käynyt niin aika hyvän näköisiä paljon paremman näköisiä kuin hesalaiset naiset.
Deitti palvelua eestin puolella
Parempia kuin suomalaiset
6
7679
Vastaukset 6
- poro
Erittäin suosittu, myös muut Baltian maat ja itse asiassa kaiketi koko muun maailman kattava palvelu: http://date.delfi.ee
Maksuton alusta loppuun. Sikälikin hyvä. - jos haluat
HIV:n ja hepatiit ym. taudit kaupan päälle.
- tietoa
Kuuluuko paloittelu hintaan?
- PÄIVÄN PARAS !!!
Kyllä se kuuluu, ja pakkaus selverin kasseihin myös. Kotiinkuljetuksen hoitaa ivan kiriloff volgallaan. tallinkilla tietysti. Toivottavasti ivan ei ole pilkkimiehiä.....
- osku
virolaisilla naisilla on lämmin P.... mutta
Kylmä S..... Etsin ihan elämän kumppania, elämän loppumetreille en etsi seikkailijaa mies 59
Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 100822
Martinan tyttärestä hieno haastattelu IL
Martina on kasvattanut fiksun tyttären.361760Mä olen tosi
Ylpeä sinusta 🫂 Ajatuksissani pyydän sulle paljon suojelusta ja varjelusta. Sinua rakastettaan ja susta välitetään. Mui38576- 63548
- 30546
- 46540
- 66536
Omituiset kuntayhtymän vieraat festareilla
Mitähän Pekka Iivari teki kuntayhtymän vieraana festareilla? Harvemmin tällaiset tilaisuudet ovat ns. avec- tyyppisiä ei48527Jos se onkin niin
Että me molemmat kaivataan toisiamme. Odotetaan sitä näkemistä. Ollaan mustasukkaisia ja mietitään, että kenen kanssa se27522En minä tule koskaan ottamaan sinuun yhteyttä
Että siinä ole vaan rauhassa ilman minua koko loppuelämäsi ajan.25520