Onko jotain deitti palvelua jossa on joko suomeksi tai englanniksi. Vastaavanlaisia kuin suomi24, city, se oikea.
Taidan itseä itselle naisen sieltä koska ei suomalaiset naiset osaa sitoutua/käyttäytyä. Olen kuulut aikapaljon positiivista eestiläisistä naisista. Kun itse olen käynyt niin aika hyvän näköisiä paljon paremman näköisiä kuin hesalaiset naiset.
Deitti palvelua eestin puolella
Parempia kuin suomalaiset
6
7471
Vastaukset
- poro
Erittäin suosittu, myös muut Baltian maat ja itse asiassa kaiketi koko muun maailman kattava palvelu: http://date.delfi.ee
Maksuton alusta loppuun. Sikälikin hyvä. - jos haluat
HIV:n ja hepatiit ym. taudit kaupan päälle.
- tietoa
Kuuluuko paloittelu hintaan?
- PÄIVÄN PARAS !!!
Kyllä se kuuluu, ja pakkaus selverin kasseihin myös. Kotiinkuljetuksen hoitaa ivan kiriloff volgallaan. tallinkilla tietysti. Toivottavasti ivan ei ole pilkkimiehiä.....
- osku
virolaisilla naisilla on lämmin P.... mutta
Kylmä S..... Etsin ihan elämän kumppania, elämän loppumetreille en etsi seikkailijaa mies 59
Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Sannan kirja USA:n bestseller!
"Congratulations to Sanna Marin's HOPE IN ACTION, officially a USA TODAY bestseller!" Kertoo Scribner. Mitäs persut tä15111406- 288102
Metsäalan rikolliset
Jokohan alkaa vähitellen kaatua kulissit näillä ihmiskauppaa harjoittavilla firmoilla.565884Ruotsalaistoimittaja: "Sanna Marinin saunominen saa minut häpeämään"
Sanna Marinin kirja saa täyslaidallisen ruotsalaislehti Expressenissä perjantaina julkaistussa kolumnissa.....voi itku..1624759- 154671
Suomen kaksikielisyys - täyttä huuhaata
Eivätkö muuten yksilöt pysty arvioimaan mitä kieliä he tarvitsevat? Ulkomaalaiselle osaajalle riittää Suomessa kielitai324331Työeläkeloisinta 27,5 mrd. per vuosi
Tuo kaikki on pois palkansaajien ostovoimasta. Ja sitten puupäät ihmettelee miksei Suomen talous kasva. No eihän se kas844193- 843487
- 803240
- 481741