hei,
haluan muistuttaa hormonaalisen ehkäisyn haitoista jokaiselle atoopikolle!
Ah, olen lopettanut pillerien vaihdon jälkeen nuvaringinkin. ja iho on pehmoinen, täytyy tietty rasvata suihkun jälkeen, mutta ei lainkaan ihottumaa!!! Ja talvikausi pahimmillaan... Ihoni oli niin paha, että sain erityiskorvauksen takrolimus-voiteeseen, valohoito eikä aurinko auttaneet lainkaan. Pillereitä vaihdettiin hormonipitoisuuksiltaan alas, ylemmäs ja lopuksi kokeilin vielä rengastakin joka eka kuukautena auttoi kunnes kolmannella renkaalla ihottuma palasi.
Nyt ei kiristä, ei kutita... Eikä kyse ole myöskään elämäntilanteesta. On elämäni pahinta steressiä ja kaikki on aivan kamalaa (muttei kuulu tähän).
Ehdotan, että kaikki jotka kärsii ihottumasta ja jotka vain voi, pitäisi esim 3kk tauon hormonaalisesta ehkäisystä (mulla eron huomas heti, selkeesti tokassa kuussa) ja katsoo pitääkö sama paikkansa.
ei hormonille
atooppinen
2
305
Vastaukset
- Kiristää
Jaahah,
pitäisköhän munkin jättää Nuvaring pois kun naama hilseilee varsinkin nyt talvella ihan tosissaan...? Ehkäisy on mulla muutenkin tällä hetkellä turhaa, en jostain syystä ole vielä jättänyt renkulaa pois vaikka vakisuhde kaatui jo aikaa sitten.
Sulla siis auttoi hormoniehkäisyn pois jättäminen? Alkoiko naama rasvoittua liikaa? Olen jostain lukenut, että hormoniehkäisyn lopettaminen saattaa aiheuttaa finnejä :/itse kun en ole vielä aloittanut minkäänlaisten pillerien käyttöä niin pelottaa hieman tuo miten iho reagoi...kai tämäkin on yksilöllistä..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen kokki autossa kammottavan kuoleman sähköauto-Teslan syttyessä tuleen.
https://www.is.fi/autot/art-2000011652873.html Näin vaarallisia sähköautopalot voivat olla.905479Persuja ei aluevaltuustoissa näy
Ei tunnu persuja paljon paikalliset asiat kiinnostavan, vaan ainoastaan ulkomaalaiset, joku Israel ja Trumpin fanitus.553637Päivän Riikka: Uudenkaupungin autotehdas hiljeni
Näin ne 100 000 uutta pysyvää ei-tempputyötä yksityiselle sektorille tämän hallituksen ansiosta syntyy. Työntekijöille j612995Riikka vie Suomen kohta ykköseksi työttömyyskisassa
Espanja: 10,5 % Suomi: 10,3 % Ruotsi: 9,3 % Kisa on tiukkaa, mutta Riikalla hyvä draivi päällä. Vasemmistolaisen päämin462201Kerro kaivattusi nimi tai nimikirjaimet
🌠 Tähdenlento! Kirjoittamalla kaivattusi nimen tai nimikirjaimet tähän, saattaa toiveesi toteutua.611976Alkuvuodesta poistuu työttömyyskorvaus kaikilta joilla on säästössä rahaa
Tippuu korvaukselta iso määrä työttömiä.2961866- 471616
- 961511
Tämmönen höpsö
Höpönassu mä olen. En mikään erikoinen…hölötän välillä ihan levottomia. Tykkäisit varmasti jos olisin siellä sun vieress441397Mikä ihme teitä savolaisia tuossa
p*rs*reiässä niin kiinnostelee? Että siitä pitää päntönnään huutaa.91363