En ole Lappeenrannasta, mutta tulisin jouluksi sinne ja haluaisin tarjota hyville ystävilleni joululounaan joko joulupäivänä tai tapanina.
Missä se olisi mahdollista?
Olen koettanut katsella netistä, mutta sieltä olen löytänyt vain Miekkalan "brunssin", joka on niin aikaisin, etteivät ystäväni varmaan halua jouluaamuna olla vielä silloin liikenteessä.
Etelä-Saimaassa saattaa tietysti olla ilmoituksia, mutta sitä minulle ei tule ...
Missä joululounas?
18
3446
Vastaukset
- tuonne..
Miekkalaan kannata muutenkaan mennä, omistajat ovat kiroja kuin korkkiruuvit.
Taitaa olla tämä avaustopic pelkkä mainos! - MM95
...suottassii löytyvä jottain. www.ruokapaikka.fi
- tonttu vieraalta kylältä
Löytyihän sieltä vajavainen luettelo paikkakunnan ravintoloista, mutta ei vastausta kysymykseeni.
Pitää kaiketi sitten alkaa soittelemaan kaikki Lappeenrannan ravintolat läpiu ... - yhtään..
tonttu vieraalta kylältä kirjoitti:
Löytyihän sieltä vajavainen luettelo paikkakunnan ravintoloista, mutta ei vastausta kysymykseeni.
Pitää kaiketi sitten alkaa soittelemaan kaikki Lappeenrannan ravintolat läpiu ...typerää jutella itselleen? X)
- MM95
Pitää kaiketi sitten alkaa soittelemaan kaikki Lappeenrannan ravintolat läpiu ......ol vajavainen lista paikkakunnan ravintoloista...ja...osalla oli linkki kotisivuille...ja...jollain oli siellä jopa mainintaa joululounaista...ja...ainakin useimmilla oli yhteystiedot...ja...sinne vois laittaa...rummun pärinää (kiitos)...sähköpostia...ja...kysyä...vaikkapa...joululounaista.
- ainakin yksi..
Pitää kaiketi sitten alkaa soittelemaan kaikki Lappeenrannan ravintolat läpiu ... - tonttu vieraalta kylältä
MM95 kirjoitti:
...ol vajavainen lista paikkakunnan ravintoloista...ja...osalla oli linkki kotisivuille...ja...jollain oli siellä jopa mainintaa joululounaista...ja...ainakin useimmilla oli yhteystiedot...ja...sinne vois laittaa...rummun pärinää (kiitos)...sähköpostia...ja...kysyä...vaikkapa...joululounaista.
Kiitos, kiitos siitä luettelosta!
Anteeksi, kun en älynnyt olla tarpeeksi kiitollinen!
Siinä luettelossa oli todella yksi - Tassos, jolla oli tarjolla joulumenuitä 3 kpl. Ainut ongelma vain on se, että he ovat kiinni sunnuntaisin!
Toki olisin alkanut kontaktoida heitä kaikkia vuoronperään, jos ei olisi tullut tuossa alempana tietoa Marjolasta, joka vaikuttaa idylliseltä vaihtoehdolta. Marjolaa ei ollut ollenkaan luettelossasi.
Näistä keskusteluista saa yleensä vaivattomasti tietoa asioista, joita muuten joutuisi kaivelemaan melko tavalla - kiitos Teille kahdelle asiallisesti vastanneelle!
Aina on mukana tietysti kilpailijoita, jotka väittävät joidenkin olevan kieroja ja sitten niitä, jotka väittävät tälläisten kysymysten olevan mainosprovoja ..., mutta annetaan heidän purkautua ihan rauhassa. - Mini
Kiitos, kiitos siitä luettelosta!
Anteeksi, kun en älynnyt olla tarpeeksi kiitollinen!
Siinä luettelossa oli todella yksi - Tassos, jolla oli tarjolla joulumenuitä 3 kpl. Ainut ongelma vain on se, että he ovat kiinni sunnuntaisin!
Toki olisin alkanut kontaktoida heitä kaikkia vuoronperään, jos ei olisi tullut tuossa alempana tietoa Marjolasta, joka vaikuttaa idylliseltä vaihtoehdolta. Marjolaa ei ollut ollenkaan luettelossasi.
Näistä keskusteluista saa yleensä vaivattomasti tietoa asioista, joita muuten joutuisi kaivelemaan melko tavalla - kiitos Teille kahdelle asiallisesti vastanneelle!
Aina on mukana tietysti kilpailijoita, jotka väittävät joidenkin olevan kieroja ja sitten niitä, jotka väittävät tälläisten kysymysten olevan mainosprovoja ..., mutta annetaan heidän purkautua ihan rauhassa.Marjola ei ainakaan miljööltään ole mistään kotoisin. Ravintola muistuttaa lähes koulun ruokasalia. Ruokaa olen syönyt siellä kerran, ja ei se kyllä suuria kehuja kerännyt.
Kysäisepä vaikka Scandic Hotel Patriasta. Siellä on ainakin ennen joulua paikkakunnan maittavin joulupöytä.
Lisäksi tulee mieleen Tiglio, Casanova (Hotelli Lappeen yhteydessä) ja Serra tai Wolfkoff. - sitten..
Mini kirjoitti:
Marjola ei ainakaan miljööltään ole mistään kotoisin. Ravintola muistuttaa lähes koulun ruokasalia. Ruokaa olen syönyt siellä kerran, ja ei se kyllä suuria kehuja kerännyt.
Kysäisepä vaikka Scandic Hotel Patriasta. Siellä on ainakin ennen joulua paikkakunnan maittavin joulupöytä.
Lisäksi tulee mieleen Tiglio, Casanova (Hotelli Lappeen yhteydessä) ja Serra tai Wolfkoff...ole käynyt Marjolassa lainkaan vai onko jokin henkilökohtainen syy minkä vuoksi räksytät kuin jokin koiralauma?
Itse olen jonkin kerran Marjolassa käynyt ja voin sanoa, että tuskin saat joulupyhinä mistään Lappeenrannan lähettyviltä niin hyvää jouluateriaa samaan hintaan. Ja mikä ettei siitä voisi maksaa enemmänkin.
- on ainakin
oikein mukava paikka. Suosittelen!
Miksi Te lappeenrantalaiset kirjoitatte näin epäystävällisesti ja toisianne haukkuen näin mukavasta asiasta kuin joululounas????
Eiköhän pistetä nyt joulumieli jo päällensä!
Kyllä noita kirjoituksia Jeesus, tontut ja joulupukki ihmetellen lukisivat - jos heitä vain olisi olemassa muualla kuin ihmisten mielikuvituksessa.
Minä ainakin kiitän kaikkia asiasta kirjoitelleita. Olen tehnyt jo joululounasvarauksen, mutta en uskalla kertoa minne, jotta ette alkaisi haukkua minua.
Tavataan joululounaalla Lappeenrannassa! - tonttu vieraalta kylältä
Sen verran vielä tarkennan, että en lukuisista soitteluistani huolimatta ole löytänyt yhtään joululounasta Lappeenrannasta. Jouluillallisen löysin joulupäivän illaksi.
Se ei meille oikein hyvin käy, joten vieläkin olisi apu tarpeen!- olisi
Tiglio. Kysäsehän sieltä. Luulisin että on tapanina auki. Samaten varmasti hotelli Lappeen ruokaravintola on tapanina auki...
http://www.ristorantetiglio.com/ - haista kuule
joulukuusi
haista kuule kirjoitti:
joulukuusi
Voisit kertoa meille muille, mitä iloa Sinä saat tuollaisen viestin kirjoittamisesta? Sen täytyy olla jotain aivan ainutlaatuista.
Ihan mielenkiinnosta:
* oletko ollut koskaan iloinen ja ystävällinen?
* onko kukaan ollut koskaan ystäväsi (miksiköhän ei ole enää?)?
* tiedätkö mitä joulumieli on?
* oletko koskaan auttanut ketään?
* onko kukaan koskaan auttanut Sinua? - tonttu vieraalta kylältä
olisi kirjoitti:
Tiglio. Kysäsehän sieltä. Luulisin että on tapanina auki. Samaten varmasti hotelli Lappeen ruokaravintola on tapanina auki...
http://www.ristorantetiglio.com/Kiitos!
Se Tiglio avautuu Tapanina klo 13.00 ja käy hätätilassa, jos joulupäivälle ei löydy mitään.
Lappee on kiinni, samoin Patria ja Cumuluksen ravintola ... - on ihan
Kiitos!
Se Tiglio avautuu Tapanina klo 13.00 ja käy hätätilassa, jos joulupäivälle ei löydy mitään.
Lappee on kiinni, samoin Patria ja Cumuluksen ravintola ...hyvä paikka. Harmi että niin moni paikka on joulun aikaan kiinni... mutta maittavia ruokahetkiä Tigliossa!
- peaceman
tulkaa aattona klo 15 valleille....pidetään lystii glögin(vahvistetun) kera.eli nyyttärit valleilla......
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 893308
- 623077
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4332560- 802353
- 802323
- 962066
Toiselle puolikkaalleni
Sinulla ei taida olla kaikki nyt ihan hyvin? Minua itketti eilen kauheasti, sinunko itkuja itkin? Kyllä kaikki selviää j402006- 121666
Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan201663Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil311529