Joululahja isälle ja äidille?

Veccu

Eli nyt olis vaikeita joululahjoja taas ostettava.
Eli isälle ja äidille molemmat noin 50v. Et mitä sen ikäset nyt yleensä tarvisi kaikki on mitä tarvii ja rahalla saa!?

Et nyt hyviä vinkkejä kohta joulu on jo ovella.

Kiitos ja Hyvää Joulua kaikille tasapuolisesti! :)

6

3322

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • keitsi

Riippuu, miten paljon käytät rahaa lahjoihin.

Osta lahjakortit: leffaan, teatteriin, jalkahoitoon, lähipubiin? Kai he jossakin tykkäävät käydä tai haluaisivat käydä. Eritoten äidit pitävät lahjakorteista, joilla saa hemmottelua itselleen (jalkahoito, kasvohoito tmv)

Tiukalla budjetilla voi miettiä käytännöllistä. Hyvät villasukat, hyvät hiihtosukat tmv. Jotakin tarpeellista ja henkilökohtaista?

• SunGirl

aika helppoa on ostaa sellaista yleisjärkevää joululahjaksi. isälle vaikka dödö, partavettä, sukkia, boksereita, suklaata.. kaikkea päivittäistä hyödyllistä.

äidille voi ostaa:vaatteita, koruja, musiikkia, karkkia, hierojalle tai jalkahoitoon lahjakortti. jne...

• ...seuraavia:

Eli hommasin itse isukille ja äidille molemmille sellaiset laadukkaat pyyhkeet, sitten äipälle sellaisen setin jossa on hellävarainen kuorintavoide sekä silottava (tai jotakin sinne päin) kosteusvoide sekä iittalan tris-kynttilälyhty. Isälle meni pyyhkeen kanssa myös ihonpuhdistusaine (miehille tarkoitettu) ja dödö. Muuta en oikein osannut ostaa, kun ei ole kamalan iso budjetti niille lahjoille ja piti muillekin sukulaisille lahjoja ostella. Muumimukit saattaa myös olla kiva lahja aikuisillekin, itse tosin ostin semmoset siskontytöille.

• hoikkis

Vecculle joululahjavinkikksi ehdottaisin esim. lahjakortit vaikkapa kampaajalle, hierojalle,kosmetologille tai vaikkapa kukkakaupan lahjakortti jolla voi käydä ostamassa kukkia silloin kun siltä tuntuu ja voi valita kukat mielensä mukaan, ehkä ostaa vaikka kukan kerrallaan niin riittää iloa pitkäksi aikaa.Ps. Itse olen yli viisvitonen muija ja ottaisin mielelläni vastaan varsinkin kukkakaupan lahjakortin.

• Veccu

Kiitos!

Ilmesesti lahjakortit ovat nyt muodissa.
        Täytyy käydäkin ostamassa johokin kyseiseen palveluun lahjakortti!

• minä

Itse annoin herkkukorin vanhemmille yhtenä jouluna, johon tuli mm. erikoiskahvia, pipareita, suklaata, glögiä, rusinoita, manteleita yms

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Näin lähellä

Se on näin 🤏 lähellä että heitän hanskat tiskiin sun kanssasi.
      Ikävä
      68
      3219
    2. Kerro jotakin hauskaa. :)

Kirjoita jotakin mukavaa vaikka kaivatustasi. :) Ei törkytekstejä kiitos. :)
      Ikävä
      75
      3087
    3. Mä sanon tän suoraan.

Se on sun käytös mikä ajaa pois. Et välitä muitten tunteista kun omistasi.
      Ikävä
      68
      2952
    4. On olemassa tiettyjä sääntöjä!

Ja jos aiot pärjätä mun kanssa niin teet vain niinkuin mä sanon. Mieheltä Naiselle
      Ikävä
      66
      2631
    5. Oliko pakko olla taas tyly?

Miksi oot niin tyly mua kohtaan nykyään? Ei edes tunneta kunnolla. Katseita vaihdettu ja varmasti tunteet molemmin puoli
      Ikävä
      44
      2132
    6. Olen niin yksinäinen...

... puhukaa mulle jotain kivaa 🥺
      Ikävä
      61
      1699
    7. Huomenna heitän järjen

romukoppaan ja annan tunteen viedä. Kerran tässä kuitenkin vain eletään. Muistan myös jonkun minua viisaamman sanoneen,
      Ikävä
      25
      1667
    8. Hyvää huomenta

Hyvää huomenta ja alkavaa viikonloppua ihanalle naiselle! Mitä ikinä teetkään, niin täälä sua yksi miekkonen ajattelee.
      Ikävä
      18
      1659
    9. Lähtisitkö nainen

🚐Reissuun matkailuautolla🤔 👋😎❤️
      Ikävä
      35
      1655
    10. Perjantai-ilta ootko nainen menos

Bilettää löytyyks jäbii? Tai jotain muita
      Ikävä
      59