Miten saa digitv:n näkymään tietokoneesta? Tartteeko suuria sijoituksia tai huippu tehokasta konetta? En halua maksaa tv lupa maksuja. Voika tv ruudun korvata esim. 19" lcd näytöllä?
telkkari näkymään
9
1122
Vastaukset
- en "haluaisi"
maksaa tv lupaa, mutta olen niin laiska että on helpompi maksaa kun keksiä keinoja kierää se.
...että tv-luvan tarvii kun on mahdollisuus vastaanottaa tv-lähetyksiä... eri juttu, maksaako sen mutta näin on.
Tietokoneelle kyllä löytyy digi-tv-kortteja. Toistaiseksi suurin osa taitaa olla ihan onnettomia, esimerkikis tekstitystä ei saa näkymään (joku toinen varmaankin on ottanut asiasta selvää ja voi valaista).
Halvin vaihtoehto on ostaa tavallinen digiboksi, esimerkiksi verkkokauppa.com myy n. 50e maksavaa kansalaisboksia, sellaista olisi tänään tarkoitus kokeilla. Tietysti lisäksi tarvii tv:n, siinä on myös s-video ja siitä voi liittää tietokoneeseenkin (mikäli siis näytönohjaimessa on vastaava tuloliitin).- Setä auttaa
Hankalan päivityksenkin jälkeen tekstitys pätkii.
Toistaiseksi korjaantunut kanavanvaihtovemputuksella. Setä auttaa kirjoitti:
Hankalan päivityksenkin jälkeen tekstitys pätkii.
Toistaiseksi korjaantunut kanavanvaihtovemputuksella....sitä kansalaisboksia. Huomasin kyllä tuon tekstin katoamisen mutta kuvittelin sen syyksi huonon signaalin. Muutenhan se toimi yhtä hyvin (joskin hieman hitaammin) kuin vuoden vanha karvalakkimallikin (merkkiä en muista, en ole kuullut siitä missään muussa yhteydessä). Toivottavasti sen tekstityksen kanssa ei sen suurempaa ongelmaa tule ja ehkä sekin korjaantuu firmware-päivityksellä - näkyi tuolla verkkokauppa.comissa olevan sellainen linkki...
Eipä tietystikään muutama kymmenen euroa hinnassa lisää vuosia käytettäväksi tarkoitettuun laitteeseen ole eli kannattaa ehkä sittenkin ostaa merkkilaite.
- Mie vaan
katsoppa tuolta http://www.mikrobitti.fi/nettijatkot/2005/12/digikortit/ ja vielä kerran selvennykseksi kerrottakoon että nuokin kuuluvat tv-lupamaksun piiriin..
- elektroni.fi
Meillä ei näy omalla anteenillaan, asumme sen verran katveessa. Kun littää talon antenniin, niin kuva on tosi selkeä ja tekstitykset toimii. Maksoi 125€. Mulla on Amilo FS A1650G, johon se tulee USB-liitännällä.
- Einomies Porkkakoski
elektroni.fi kirjoitti:
Meillä ei näy omalla anteenillaan, asumme sen verran katveessa. Kun littää talon antenniin, niin kuva on tosi selkeä ja tekstitykset toimii. Maksoi 125€. Mulla on Amilo FS A1650G, johon se tulee USB-liitännällä.
myydään nyt 109€ ja tuolta vermeestä tietoa. http://www.anysee.fi/index.html
- mukana
Einomies Porkkakoski kirjoitti:
myydään nyt 109€ ja tuolta vermeestä tietoa. http://www.anysee.fi/index.html
...
- Setä auttaa
Ainakin ensi vuonna on saatavissa Suomessakin.
Tietokoneeseen liitettävistä "korteista" tällä hetkellä Nebula on ainoa joka melkein toimii.
Lupamaksuun ei ole merkitystä, millä välineellä katsoo, aina pitää maksaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2195993
Minun rakkaani.
Haluaisin käden mitan päähän sinusta. Silleen, että yltäisin koskettamaan, jos siltä tuntuu. Olen tosi huono puhumaan, m263784- 822617
- 392141
- 331922
- 451888
- 1071785
- 211666
- 271512
Tappajamanne kiinni
Herätys koko Mikkeli! Nyt tietoa kehiin, että saadaan tämä tappaja kiinni!331488