... antaa sen ksvaa vielä jonkin aikaa, takaisin altaaseen .. http://kuvablogi.com/nayta/1/19723/ .. muitakin kuvia samalla saitilla, ;)
Kuva suuresta kultakalasta...
4
1446
Vastaukset
- Voda
Hirveän näköinen kala.
Kyllä se kultakalan luonnonmuoto on edelleen se kaunein ja komein, nykyiset muunnokset ovat vain toinen toistaan kauheampia ilmestyksiä.- patu
Ja luonnon muodosta kasvaa vielä suurempia vonkaleita!
90-120cm
Ei tuo vajaa puol metrinen ole siinä rinnalla vielä mitään.
Oon samaa mieltä noista geeni mutaatioista, vaikka itekkin olen totaalinen molossikoira friikki mutta kaikella on rajansa. Silti! - Flagette
patu kirjoitti:
Ja luonnon muodosta kasvaa vielä suurempia vonkaleita!
90-120cm
Ei tuo vajaa puol metrinen ole siinä rinnalla vielä mitään.
Oon samaa mieltä noista geeni mutaatioista, vaikka itekkin olen totaalinen molossikoira friikki mutta kaikella on rajansa. Silti!...ja se söi monnin poikaset, se oli lihapullan kokone ja se oli sillo huimaa! nyt kun oon nähny tuon kalan niin...
Se kouli lihavuuteen, nyt monnit on päässy villiintymään niit on ainakin 60 kahen kulafihsun akvaariossa!!! - sanna
Flagette kirjoitti:
...ja se söi monnin poikaset, se oli lihapullan kokone ja se oli sillo huimaa! nyt kun oon nähny tuon kalan niin...
Se kouli lihavuuteen, nyt monnit on päässy villiintymään niit on ainakin 60 kahen kulafihsun akvaariossa!!!mun kaverilla ton kokoset kultakalat (2),paitsi huntupyrstösiä.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1562677
- 1991957
- 711706
- 921638
Kesä, kesä!
Veikkaan, ettet juuri nyt ikävöi minua, ehket enää koskaan? Näkemättömyys on laimentanut tunteet, ja katselet iloisena k91421- 751098
- 811040
- 951019
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.261004Miksi sanotaan että Suomella on suuri armeija, tykistö jne.
Asioita tarkemmin seuranneet tietävät että tuolla Ukrainassa palaa kuukaudessa sen verran mitä Suomella on kokonaisuudes191954