Sain n. 50 vuotta vanhat jouluaiheiset julisteet ja tietty ovat taitoksilla ja kärsineet. Vinkkejä, miten saan sileiksi ja tallennan ne myös tulevaisuuden jouluihin? Ovat mummovainaan perintö, ja kuvat ovat kauniita.
vanhat joulujulisteet
6
566
Vastaukset
- kehystettäviksi
Niitä ei saa missään nimessä liimata tai teipata. Useimmat liimat ja teipit vahingoittavat enemmän kuin korjaavat. Kontaktimuovikaan ei ole hyväksi. Kehystämössä laittavat kauniin kehyksen, ohuen lasin ja varmasti ns. happovapaita materiaaleja taustapahveiksi yms. jotta julisteet säilyvät muistona tuleville sukupolville.
Oi löytyisipä meidänkin mummon vintiltä jotain ihastuttavaa joulujudanssia... - keräilijä
siis ts. kenen taiteilijoiden ne ovat? Onko julisteissa alakulmassa nimiä? keräilen itsekin sellaisia. Mistä olet saanut ne?
- Jiminez
Hei!
Eikö mistään saa noita ihania vanhoja joulujaulisteita? Omallani sama kohatalo, tuhannen taitteilla kun ono llut rullalla ja vaikka miten. Onko sellaista julisteiden valmistahaa ollut ennen kuin Paletti?- Mimmi
Moi. Ainakin täältä, www.susannesshop.fi sieltä aika hyvä valikoima
- ts
ahaa
- Tilaisinko
Kyllä löytyy joulujulisteita, ainakin täältä.
http://www.adolfstrom.com/handel/produkter.asp?kat=2&ant=12&r=2&n=4
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1808336
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k264528- 504098
- 543482
- 513116
- 502860
Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä262556- 312159
Anteeksi kun käyttäydyn
niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv382013- 292006