Hello! Olen tyttö, normaalia vähän lihavempi. Olisko kukaan kiinnostunut laihduttamaan mun kanssa. Mun tavote on Ville Valo ennen, gone with the sin -aikaan.
Laihtua nyt Villeksi.
operaatio VilleValo.
5
1872
Vastaukset
- himfan777
Jos olet vähän normaalia lihavempi, eihän se mitään! Ei sinun tarvitse laihduttaa. Sanon sen :D
- totta kai
Loistava idea! Mä ainaki haluun heti alkaa laihduttaa sun kaa! Koska alotetaan? Meille vai teille?
- bonnieh
Öhh..
- ...
Mä kerran laihutin melkein sellaiseksi, mutta sitten alko kilot taas nousee. Ja olen siis nainen.
- fbdfbsfbfb
Eiköhän se Villekin vielä saa lisää elopainoa, kunhan vuodet vierivät. Niin siinä usein käy. Mutta mehän tykätään hänestä vielä sittenkin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävöin sinua kokoyön!
En halua odottaa, että voisin näyttää sinulle kuinka paljon rakastan sinua. Toivon, että uskot, että olen varsin hullun694879KALAJOEN UIMAVALVONTA
https://www.kalajokiseutu.fi/artikkeli/ei-tulisi-mieleenkaan-jattaa-pienta-yksinaan-hiekkasarkkien-valvomattomalla-uimar1923820- 1883571
Kadonnut poika hukkunut lietteeseen mitä kalajoella nyt on?
Jätelautta ajautunut merelle ja lapsi uponnut jätelautan alle?783249Jos sinä olisit pyrkimässä elämääni takaisin
Arvelisin sen johtuvan siitä, että olisit taas polttanut jonkun sillan takanasi. Ei taida löytyä enää kyliltä naista, jo502979- 252004
- 241951
- 1821804
- 301696
- 431395