Hello! Olen tyttö, normaalia vähän lihavempi. Olisko kukaan kiinnostunut laihduttamaan mun kanssa. Mun tavote on Ville Valo ennen, gone with the sin -aikaan.
Laihtua nyt Villeksi.
operaatio VilleValo.
5
1933
Vastaukset
- himfan777
Jos olet vähän normaalia lihavempi, eihän se mitään! Ei sinun tarvitse laihduttaa. Sanon sen :D
- totta kai
Loistava idea! Mä ainaki haluun heti alkaa laihduttaa sun kaa! Koska alotetaan? Meille vai teille?
- bonnieh
Öhh..
- ...
Mä kerran laihutin melkein sellaiseksi, mutta sitten alko kilot taas nousee. Ja olen siis nainen.
- fbdfbsfbfb
Eiköhän se Villekin vielä saa lisää elopainoa, kunhan vuodet vierivät. Niin siinä usein käy. Mutta mehän tykätään hänestä vielä sittenkin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Sannan kirja USA:n bestseller!
"Congratulations to Sanna Marin's HOPE IN ACTION, officially a USA TODAY bestseller!" Kertoo Scribner. Mitäs persut tä15111416- 288102
Metsäalan rikolliset
Jokohan alkaa vähitellen kaatua kulissit näillä ihmiskauppaa harjoittavilla firmoilla.565894Ruotsalaistoimittaja: "Sanna Marinin saunominen saa minut häpeämään"
Sanna Marinin kirja saa täyslaidallisen ruotsalaislehti Expressenissä perjantaina julkaistussa kolumnissa.....voi itku..1624809- 154681
Suomen kaksikielisyys - täyttä huuhaata
Eivätkö muuten yksilöt pysty arvioimaan mitä kieliä he tarvitsevat? Ulkomaalaiselle osaajalle riittää Suomessa kielitai324331Työeläkeloisinta 27,5 mrd. per vuosi
Tuo kaikki on pois palkansaajien ostovoimasta. Ja sitten puupäät ihmettelee miksei Suomen talous kasva. No eihän se kas844203- 843487
- 803250
- 481741