Uutta Yarista käsittelevät sivut on näköjään avattu Toyota Europen kotisivulle. Ehkä Toyota Suomikin saa omat sivunsa valmiiksi jossain vaiheessa..
http://www.toyota-europe.com/cars/new_cars/yaris/index.asp
Uusi Yaris netissä
7
1270
Vastaukset
ollut tuostakaan minulle autoksi kun entinen puhki ruostuu.
Nokka-akselin ketjukäyttö plussaa, kaikki muu miinusta, ihan kaikki.- sitro-äänestä?
"kaikki muu miinusta, ihan kaikki"
Sitikan omistajan suusta?
- Hellu
tuonkin keula on onnistuttu pilaamaan noin totaalisesti. Vanhakin oli ruma mutta tuo on painajaismainen.
- Emm
Minusta tuo ei ole ruma, ja varsinkin vanhemman Yariksen keula on ihan kelvollisen näköinen. :)
- variksenpesä
samalta käkättimeltähän tuo näyttää niinkuin ennenkin .. onko mitään muuta uutta kuin nappistartti ?
- InlineFour
On kyllä käsittämättömän ruma keula tuossa uudessa Variksessa, perä ihan kiva, mutta ei tuo keula toimi. Etuvalot ja maski eri paria ja väliin jää tyhjää tilaa.
Toyotalla on suunta muutenkin alaspäin, näin uuden Rav4:n Messukeskuksessa ja oli kyllä todella mitäänsanomaton.
Mutta hei, Tojotan kuuluukin olla mitäänsanomaton. Onneksi on se toinen japanilainen. - Masse Majava
InlineFour kirjoitti:
On kyllä käsittämättömän ruma keula tuossa uudessa Variksessa, perä ihan kiva, mutta ei tuo keula toimi. Etuvalot ja maski eri paria ja väliin jää tyhjää tilaa.
Toyotalla on suunta muutenkin alaspäin, näin uuden Rav4:n Messukeskuksessa ja oli kyllä todella mitäänsanomaton.
Mutta hei, Tojotan kuuluukin olla mitäänsanomaton. Onneksi on se toinen japanilainen.Niin millä tavalla ruma? Onkohan käsite ruma sulle ihan tuttu? Olet ihan kuin jokin kitisevä akka.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 925298
- 564131
- 252239
Etsin vastaantulevista sua
Nyt kun sua ei oo, ikävöin sua niin v*tusti. 😔Jokaisesta etsin samoja piirteitä, samantyyppistä olemusta, samanlaista s282078Kaikesta muusta
Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko161815- 151464
Ajatteletko koskaan
Yhteisiä työvuosia ja millaista silloin oli? Haluaisin palata niihin vuosiin 🥹291284Tekis mieli lähestyä sua
Mutta pelkään että peräännyt ja en haluis häiritä sua... En tiedä mitä tekisin olet ihana salaa sua rakastan...💗201076T, miten mun pitäis toimia
Olen niin toivottoman ihastunut suhun...ollut jo liian,monta,vuotta. Lähestynkö viestillä? Miten? Sun katse...mä en kest431001- 211000