Anna Eriksson

Hienoa

Ostin tässä jokunen aika sitten elämäni ensimmäisen iskelmälevyn tykästyneenä Anna Erikssonin ääneen. Olipa kyllä erittäin miellyttävä ostos, kolmannen kuuntelukerran jälkeen levy vaan paranee ja sanat on tosiaan jotain muuta kuin iskelmähapatusta. Ääni kuullostaa hienolta, kokeile kuunnella vaikka rauhassa lekotellen sohvalla pimeässä ja sanoja maistellen.

5

469

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tonttu

Mitä enemmän sitä levyä kuuntelee, sitä paremmalta se kuulostaa!

• YleX:n kuuntelija

Itse rupesin kuuntelemaan Anna Erikssonia varmaankin siinä vaiheessa kun "Kun katsoit minuun" ja "Seurataan johtajaa" olivat hyvin esillä radiokanavilla. Sen jälkeen onkin sitten tullut hankittua noita levyjä aika tasaiseen tahtiin ja mikä parasta, Anna tuntuu pitänee tasonsa korkealla ja hänellä tuntuu olevan aitoa taiteellista kunnianhimoa.

• jälkijunassa

Mielenhäiriössäni ostin kaikki A Erikssonin vielä saatavissa olevat pitkäsoitot.

• Uusin levy "Sinusta sinuun" vai?
      Mahtava levy - yksi parhaimmista iskelmälevyistä. Eka on myös tosi hyvä. "Kaikista kasvoista" kiva kuunnella välillä. Kokoelmalla suurin osa hyvistä biiseistä, mutta "Kevät Ateenassa" olisi ollut hieno lisä.

• Hienoa

Nimenomaan levy "Sinusta sinuun" on hieno paketti, kaikki hyviä lauluja. Ja minusta tätä levyä ei voisi kutsua edes iskelmälevyksi, tämä on jotain parempaa ja hienompaa. Suosittelen ehdottomasti myös sellaisille jotka eivät nykyiskelmistä pittaa. Voisivat jo turkkamalit ja kumppanit siirtää ohjat nuoremmille jotta iskelmämusiikiinkin saisi vähän tuoreutta ja jotain uutta.

Innostuksen Anna Eriksoniin tosiaan herätti "Kun katsoin sinuun" joka aiheutti kylmiä väristyksiä selkäpiihin paatuneelle rock-ja popmusiikin ystävälle.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitään järkeä?

Että ollaan erillään? Kummankin pää on kovilla.
      Ikävä
      119
      1682
    2. Noniin rakas

Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi
      Ikävä
      99
      1508
    3. Lasten hyväksikäyttö netissä - Joka 3. nuori on saanut seksuaalisen yhteydenoton pedofiililtä

Järkyttävää! Lapsiin kohdistuva seksuaalinen hyväksikäyttö verkossa on yhä pahempi ongelma. Ulkolinja: Lasten hyväksikäy
      Maailman menoa
      37
      963
    4. Multa sulle

Pyörit 24/7 mielessä, kuljet mun mukana, mielessä kyselen sun mielipiteitä, vitsailen sulle, olen sydän auki, aitona. M
      Ikävä
      29
      889
    5. Kumpi vetoaa enemmän sinuun

Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?
      Ikävä
      38
      841
    6. Nainen, olen tutkinut sinua paljon

Salaisuutesi ei ole minulle salaisuus. Ehkä teimme jonkinlaista vaihtokauppaa kun tutkisimme toisiamme. Meillä oli kumm
      Ikävä
      50
      806
    7. Mies, eihän sulla ole vaimoa tai naisystävää?

Minusta tuntuu jotenkin, että olisit eronnut joskus, vaikka en edes tiedä onko se totta. Jos oletkin oikeasti edelleen s
      Ikävä
      43
      758
    8. Olet myös vähän ärsyttävä

Tuntuu, että olet tahallaan nuin vaikeasti tavoiteltava. En tiedä kauanko jaksan tätä näin.
      Ikävä
      37
      750
    9. Okei nyt mä ymmärrän

Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘
      Ikävä
      56
      748
    10. Onko sulla empatiakykyä?

Etkö tajua yhtään miltä tämä tuntuu minusta? Minä ainakin yritän ymmärtää miltä sinusta voisi tuntua. En usko, että olet
      Ikävä
      37
      720
    Aihe