Kun mulla on neljä täplänuolimonnia, niin kolme niistä on semmoista ruskeaa, mutta yksi on ihan harmaa. Onko niitäkin olemassa eri värejä? :O Ja ajattelin ostaa niitä lisää, akvaario 100 litraa, ennestään siellä 4 monnista, jotai täplämonnisia. OK?
Vastaukset 3
- .......
Nuolimonneja on kymmeniä eri lajeja. Eli sulla voi olla vaikka juovanuolimonnia, perunnuolimonnia tms. kaikila ei oo ees suomenkielistä nimeä ja niitä on vaikea erottaa. Lisäksi monilla lajeilla koiras on tummempi kuin naaras, naaras on hiekanvärisempi, koiras tummempi.
- planet catfish com
http://www.planetcatfish.com/catelog/loricari/G_49.PHP
Loricariidae/Otocinclus/hoppei
ryhmä laji nimi
Mahtaako olla edes Täplänuolimonni?
Iso musta täplä pyrstö evän juuressa, 3mm.. paksu pitkittäinen janamainen viiva täplästä kuonon päähän asti.
Tsekkaa myös O.rexilis sekä O.affinis lajit
Lajeja on vielä aikas vaikeata tunnistaa koska ovat kohtuu uusi harraste muoto akvaristien keskuudessa mutta eiköhän tuohonkin vielä selko saada.
Saatko otettua kuvaa ja lähetettyä mulle vaaPOISTAri-o@NÄMÄsuomi24.fi - Mustaneon
Sadulla on kuva parista Otto lajista sivullaan, mutta kuten sanottua Otocinclus lajien tunnistaminen on hankalaa.
http://www.saunalahti.fi/pistia/nuolimonni.html
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Orpo pelästyi, kun asiat tulivat ilmi ? Hallitus ei enää tuekaan Garden hanketta
Pääministerinä Orpo on vastuussa hallituksensa päätöksenteosta. Hallitus päätti avokätisestä tuesta hankkeelle, joka ei3661378- 58864
- 83860
- 115844
- 51710
- 94691
- 45671
Voisitko mies auttaa..
Ottaisit yhteyttä vielä kerran, jos haluat? 🤔 Jätäthän ilkeät kommentit pois.48566En ehkä onnistu siinä
Kovasti minä yritän näyttää kauniilta, vain sinua varten, mutta en taida onnistua siinä.54553Miksi naiset tuoksuvat vaihdevuosien tietyssä vaiheessa todella etäännyttäviltä
Mietin tätä, onko luojalla ollut jokin tarkoitus näin voimakkaan lemun aikaan tekemiselle. Monet ajattelevat miten joku108503