Saikos tuota taikajuomaa tuoda venäjältä miten ? Että jos tuo vodkan ja 2 samppapulloa niin kaataako tullisetä viemäriin ?
Sovjetskoje Shampanskoje
9
1981
Vastaukset
kaks kolmen vartin pulloa samppista ja puolen litran leka kirkasta. Eivätpä ole pahemmin asiasta urputtaneet.
ihmettä siinä hiiva vedessä näette?kunnon samppanjaa saa ihan muualta.......
- Laramie
marko135kg kirjoitti:
se röyhtäyttää. Samaa luksusta pers aukiselle kuin 124 mersu...
Champagnen maakunnan alueelta. Kaikki muu on kuohuviiniä. Tiedättekö muuten miksi itänaapurissa on ollut/ja on edelleen suuri kuohuviinin ja kaviaarin tuotanto?..........................................................................Neuvostoliitossa piti työläisillä olla samat herkut kuin herroilla lännessä. Joten taustalla ideologia. Jotain hyötyä siis oli kommunismista :)
Laramie kirjoitti:
Champagnen maakunnan alueelta. Kaikki muu on kuohuviiniä. Tiedättekö muuten miksi itänaapurissa on ollut/ja on edelleen suuri kuohuviinin ja kaviaarin tuotanto?..........................................................................Neuvostoliitossa piti työläisillä olla samat herkut kuin herroilla lännessä. Joten taustalla ideologia. Jotain hyötyä siis oli kommunismista :)
Kyllähän ton toki prolekin tietää. Sittten kun maistat sen eron sokkotestissa niin olet kunkku.
Muistaaakseni hesari testas joskus tupakki merkkejä sokkotestillä. Punanen nortti oli ainut joka erotettiin muista, et se siitä- Mitehän Belamor olis joukossa huomattu.
Mut tosta Sovetskoe samppanjasta, tärkeintä on aika paikka ja ja hyvä seura, hemmetin hyvää nam:)- on hyvät kuplat
marko135kg kirjoitti:
Kyllähän ton toki prolekin tietää. Sittten kun maistat sen eron sokkotestissa niin olet kunkku.
Muistaaakseni hesari testas joskus tupakki merkkejä sokkotestillä. Punanen nortti oli ainut joka erotettiin muista, et se siitä- Mitehän Belamor olis joukossa huomattu.
Mut tosta Sovetskoe samppanjasta, tärkeintä on aika paikka ja ja hyvä seura, hemmetin hyvää nam:)hyvä seura, oikea aika ja...
...nimittäin vvime kerralla ko. shampanskoeta kun nautin, niin tytyllä menni kuplat kaaliin ja siitä seurasi...aijaijaijaijaijai!!! Hyvä on shamppanja, tai olkoon kuohari, mutta kyllä sillä nousee kannat kattoon ja yöpaidan helmat.. taidan jatkaa tonne seksiosastolle..
mutta kuitenkin tiivistelmä: Pietari, yö, ko. shampanskoe polusladkoe alennuksella öpaut 76 rbl/butylka, tyttö besplatnaja ja oikein näppärä pikkuhotelli... NAMNAM - Parasoonakki
marko135kg kirjoitti:
Kyllähän ton toki prolekin tietää. Sittten kun maistat sen eron sokkotestissa niin olet kunkku.
Muistaaakseni hesari testas joskus tupakki merkkejä sokkotestillä. Punanen nortti oli ainut joka erotettiin muista, et se siitä- Mitehän Belamor olis joukossa huomattu.
Mut tosta Sovetskoe samppanjasta, tärkeintä on aika paikka ja ja hyvä seura, hemmetin hyvää nam:)on täyttä tupakkaa. Miehet sen tietävät.
Ovat näissä EUhun liittyneissä kansandemokratioissa joutuneet muuttamaan sen nimen igristojeksi. Että siellä voi sitten juoda pykälien mukaan. - Itäsuomalainen
marko135kg kirjoitti:
Kyllähän ton toki prolekin tietää. Sittten kun maistat sen eron sokkotestissa niin olet kunkku.
Muistaaakseni hesari testas joskus tupakki merkkejä sokkotestillä. Punanen nortti oli ainut joka erotettiin muista, et se siitä- Mitehän Belamor olis joukossa huomattu.
Mut tosta Sovetskoe samppanjasta, tärkeintä on aika paikka ja ja hyvä seura, hemmetin hyvää nam:)Alkolla on ollut tapana joissain asiakas tilaisuuksissa pitää sokkotesti konjamiineista. Kolmen tähden jallu on pärjännyt melko hyvin noissa kisoissa. (Taskulämpimänäköhän ??)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1101054
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82794Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat261570Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede15563- 65531
- 92499
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.47491- 26472
- 47417
- 30406