Tänään on kulunut 25-v siitä kun rokin kuningas Elvis Presley nukkui pois.Kaikki fanit katsokaa Elviksen konsertti v-68 tänään televisiosta.Siinä konsertissa on sitä jotain!Elvis Presley elää ikuisesti ainakin minun sydämessäni ja hänen musikkinsa soi minulle ikuisesti!Elvis live forever!Minä ainakin sytytän kynttilän illalla Elviksen muistolle joka elää ikuisesti!!!
ELVIS LIVE FOREVER!!!!
9
355
Vastaukset
- elevis
Ihminen se on/oli siinä kuin muutkin.
Eikö sulla oo kuolleita sukulaisia tai tuttuja joita voisit surra?.
En varmasti sytytä kynttilää jonkun huumehörhön takia, vaikka tekikin hyvää musiikkia.
ps. itse pidän Elviksen musiikista vaikka kyseinen henkilö on mitä on. - MU
Olet ilmeisesti katsonut liikaa telkkaria.
Ymmärrän sen jos Amerikkalaiset palvovat Elvistä.
Älä ole yhtä tyhmä kuin he (jotka ovat tunnetusti tyhmiä).
Elvis on kuollut ja mädäntynyt.
ps. sen pituinen se AAMEN.- aamen
Puhu kuolleen äitisi puolesta!
- rock
Totta! kuningas ei kuole koskaan. Long life Rock'n'roll !!
- I will remember you...
XXX
- !!!
Mä en jaksa ymmärtää tätä Elvis villitystä... Elvis on todella YLIARVOSTETTU!
Musa ei ole paljon mistään kotoisin (vertaa, vaikka Beatles) ja kappaleet kuulostaa kaikki samalta!
Olisi mielenkiintoista tietää kuinkakohan monta hittiään on mies itse kirjoittanut!!!
Ja aina jaksetaan kehua Elviksen lava esiintymistä... mielestäni Michael Jackson on 100x parempi tanssija kuin Elvis, mutta eipä ole MJ paljon kehuja saanut, pelkkää vittuilua!
Ja onko ihmekkään jos levyjä on myyty paljon, kun joka vuosi pukataan uutta kokoelmaa ja milloin mitäkin remixiä markkinoille! Erillaisia levyjä ja kokoelmia on julkaistu varmaan jo satoja!!!- höhööh
Jackson on plastiikkakirgurgin viipaloima ihmishirviö, joka kuulostaa Mikki Hiireltä. Sen lisäksi se juoksee pikkulasten perässä.
- Fucking Female
Miusta Elvis on ihan komea IHMINEN, eikä tosiaan mitään muuta. Hän osasi laulaa, hän osasi soittaa ja hän on poissa täältä ikuisesti. Mie pidän sen musiikista, ja se on siinä.
- Köp
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ruotsissa uusi vakava ongelma: Vanhusten seksuaalinen hyväksikäyttö
palvelutaloissa ja kotihoidossa. Tämäkin on ihan puhtaasti väärän maahanmuuton vaikutusta, sillä tekijät ovat kaikki keh982361Työeläkkeiden maksaminen lopetettava ASAP.
"Vanhimmat sukupolvet ovat saaneet vastinetta eläkemaksuilleen moninkertaisesti nykyisiin ja tuleviin sukupolviin verr1901939- 1841527
- 82942
- 249932
- 62809
Järkytys uutisten ystäville - Huomenta Suomen kesään iso muutos
Huomenta Suomi on monen suomalaisen vakio-ohjelma. Suorana nähtävä Huomenta Suomi seuraa päivän tärkeimpiä uutisia, pol11806- 55712
Trumpille jälleen voitto
Trump ensin tuhosi Iranin ydinohjusprojektin, jotta ko. terroristivaltio ei voisi aiheuttaa ydinsotaa. Ja nyt Trump pako213653Haluan teidät molemmat elämääni
Toista rakastan todella syvästi, ja toinen on kuin paras ystävä minulle. En voi luopua kummastakaan... </349631