Miten teillä muilla Oinailla on tämä mustasukkaisuus? Löytyykö teiltä sitä, ja millatavoin se tulee esiin. Musta tuntuu, et oon välillä ihan "hullun" mustasukkainen..
Mustasukkaisuus
9
2631
Vastaukset
- -oinas-nainen-
kyllä, oinaat ovat mustasukkaisia..tai ainakin mä. TODELLA mustasukkaisia..ja mustasukkaisuutta seuraa monen viikon vitutus..mulla ainakin..
- Sari
Terve Olen oinas nainen rohkea en pelkää ketään en mitään iloinen tarmokas aina uutta luomassa ja ideoita elämäm myönteinen innosunut kova töitä tekemään en osaa laiskotella olen ahkera anina mietin työtä kotona ja töissä minulla on jalat maassa en haaveille kuin unissa,
Oinas on uskollinen siitä saa hyvän äidin ja puolison koti perhe on tärkeä mutta jos oinasta loukataan tunteita hän on ehdoton niin kyllä riita on ja tulinen . Oinas ei ole mustasukkainen jos ei anna aihetta oinas luottaa ja antaa vapauden toisellekin jos ollaan rehellisiä Oinas puhuu suoraan ja toimii suoraan Silloin on helppo elää onhan meille annettu 10 käskyä kun niiden mukaan elää ei tule ristiriitoja ja pieni sana anteeksi niin taas mennään vaikka oinas ei kyllä pyydä anteeksi mutta antaa jos toinen on katuva Oinas on pitkävihainen ja yleensä ei enää kaveruus palaa joka on mennyt siitä kärsin monta ystävää on mennyt oinaan suorasukkaisuudesta,
mutta muuten ok - OinasPoika
Sari kirjoitti:
Terve Olen oinas nainen rohkea en pelkää ketään en mitään iloinen tarmokas aina uutta luomassa ja ideoita elämäm myönteinen innosunut kova töitä tekemään en osaa laiskotella olen ahkera anina mietin työtä kotona ja töissä minulla on jalat maassa en haaveille kuin unissa,
Oinas on uskollinen siitä saa hyvän äidin ja puolison koti perhe on tärkeä mutta jos oinasta loukataan tunteita hän on ehdoton niin kyllä riita on ja tulinen . Oinas ei ole mustasukkainen jos ei anna aihetta oinas luottaa ja antaa vapauden toisellekin jos ollaan rehellisiä Oinas puhuu suoraan ja toimii suoraan Silloin on helppo elää onhan meille annettu 10 käskyä kun niiden mukaan elää ei tule ristiriitoja ja pieni sana anteeksi niin taas mennään vaikka oinas ei kyllä pyydä anteeksi mutta antaa jos toinen on katuva Oinas on pitkävihainen ja yleensä ei enää kaveruus palaa joka on mennyt siitä kärsin monta ystävää on mennyt oinaan suorasukkaisuudesta,
mutta muuten okMä ainakin olen omistava, toivottavasti en tukahduttava, mutta pirun mustasukkainen. Kai se on sitä draamahakuisuutta, josta oinas salaa tai tietoisesti nauttii. Mut epävarmuudesta se kertoo. Mä haluan lumota kaikki, mutta en siedä sitä jos omalle territoriolle tulee toinen uros... alkaa se pukkiminen heti. Ei voi mitään. Oinas on oinas tässäkin, pitkämuistisena usein myös pirun pitkävihainenkin ja sillain vittumainen et muistuttelee siitä sopivissa tilanteissa.
- pahasti
minä olen aivan mahdoton..tosi mustasukkanen..häiritsee itseänikin..huono itseluottamus vai pelko menettää toinen..jos mieheni kattookoin toista naista olen kuin myrkyn niellyt..
- VAAKA
Kertokaapa miten se teistä näkyy??? :)
Itse en kyl ole huomannut oinaani mustasukkaisuutta...joko ei ole aihetta tai en hokaa :)
- oekku..
Mustasukkasuus kun se tulee niin se pistää ku puukko. Sitä vaan yrittää hillitä ittensä ja päästä siitä tunteesta yli. Inhottava tunne..ja tulee usein ihan turhastaki..
- debbie
Valitettavasti on meinannut pilatakkin monta suhdettani, mutta iänmyötä tuonkin oppii hallitsemaan.
oinas pelaa paljon ulkonäöllään, käyttää sitä paljon, niin jos se ei oinasnaista tyydytä mikä peilistä katsoo on mustasukkaisuus hirveätä! - oinas4
Ehkäpä oinas on vähän mustis. ei paljon kyllä ole kokemuksia. vähän olen seurustellut naisen kanssa. mutta luulen että en kestäisi jos naisystävä pettäisi minua. me oinaat kyllä osataan olla mustasukkaisiakin ehkä olen tietoisesti vältellyt sitoamista kun saatan olla tarpeenvaatiessa mustis. mutta haluaisin vielä elämänkumppanin näin kohta 50v ainakin loppuelämäksi, mutta tuleva kumppani ei saa antaa aihetta,että se toinen olisi parempi kuin minä silloin voi sota syttyä,eli oinasta pitää pitää arvossa jos nainen aikoo tulla aviovaimoksi oinaalle,eli ilmeisesti oinas on vaativa kumppani, mutta voin luvata, että oinaasta saa tosi hyvän miehen, mutta naiset älkää missään tapauksessa aliarvioiko oinasta,muuten saatatte menettää hyvän miehen.
- enolemustasukkainen
En juuri ollenkaan. Jos ei seurani kelpaa, minä lähden ja unohdan nopeasti koko ihmisen. Saa olla.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Poliisi tutkii murhaa Paltamossa
Poliisi tutkii Kainuussa sijaitsevassa Paltamon kunnassa epäiltyä henkirikosta, joka on tapahtunut viime viikon perjanta384609Jos me voitais puhua
Jos me voitais puhua tästä, mä sanoisin, että se on vaan tunne ja se menee ohi. Sun ei tarvitse jännittää mua. Mä kyllä203185Jenna meni seksilakkoon
"Olen oppinut ja elän itse siinä uskossa, että feministiset arvot omaava mies on tosi marginaali. Todennäköisyys, että t2692341Jere, 23, ja Aliisa, 20, aloittavat aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla: "Vaikka mä käytän..."
Jere, 23, ja Aliisa, 20, ovat pariskunta, joka aloittaa aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla. Jere on ollut koko aikui532217- 1652069
Vain yksi elämä
Jonka haluaisin jakaa sinun kanssasi. Universumi heitti noppaa ja teki huonon pilan, antoi minun tavata sinut ja rakastu891670Vielä kerran.
Muista että olet ihan itse aloittanut tämän. En ei silti sinua syyllistä tai muutenkaan koskaan tule mainitsemaan tästä3601661- 171653
Aku Hirviniemi tekee paluun televisioon Aiemmin hyllytetty ohjelma nähdään nyt tv:ssä.
Hmmm.....Miksi? Onko asiaton käytös nyt yht´äkkiä painettu villaisella ja unohdettu? Kaiken sitä nykyään saakin anteeksi1131632M nainen tiedätkö mitä
Rovaniemellä sataa nyt lunta, just nyt kun lähden pohjoiseen. Älä ota mitään paineita tästä mun ihastumisesta sinuun, ti151279