Pitäis ottaa pennulle vakuutus. Mitä vakuutusyhtiötä suosittelette?
Kissan vakuutus
2
366
Vastaukset
- Irene
sivuilta kannattaa katsella ja vertailla kissojen vakuutuksia. Itse otin tapiolasta kissalleni sekä sairaskulu- että henkivakuutuksen. Tapiola myöntää myös vain jommankumman kyseisistä vakuutuksista, jotkut vakuutusyhtiöt pakottavat ottamaan molemmat. Sairaskuluvakuutuksissa on niin monimutkaiset ehdot, etten itse aio sitä montaa vuotta pitää.
- vakuutus
Kannattaa kysellä tarjousta siitä vakuutusyhtiöstä jossa on muutkin vakuutukset. Joillain yrityksillä on nimittäin tapana antaa alennusta jos keskittää kaikki vakuutukset heille.
Mulla on yhdellä kissalla eläinlääkärikuluvakuutus Tapiolasta, sen saa myös rekisteröimättömille kissoille ja on voimassa koko iän. Ehdot ovat selkeästi rajattu ja ne voi aina helposti tarkistaa netistä.Sekä heillä on käytössä suorakorvauspalvelu kun käyttää klinikoita jotka ovat tällaisen palvelun heidän kanssaan tehnyt. Paperityö jää huomattavasti pienemmälle
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.733664Kesä, kesä!
Veikkaan, ettet juuri nyt ikävöi minua, ehket enää koskaan? Näkemättömyys on laimentanut tunteet, ja katselet iloisena k91991Miksi sanotaan että Suomella on suuri armeija, tykistö jne.
Asioita tarkemmin seuranneet tietävät että tuolla Ukrainassa palaa kuukaudessa sen verran mitä Suomella on kokonaisuudes2261323- 1341210
- 1001073
- 1091055
Miksi nuori ottaa hatkat? Rajut seuraukset: seksuaalinen hyväksikäyttö, väkivalta, huumeet...
Lastensuojelu on kriisissä ja nuorten ongelmat kasvussa Suomessa. Hatkaaminen tarkoittaa nuoren luvatta poistumista omil701010- 60974
Shokki! Suuri seikkailu -kisassa todellinen jättiyllätys - Tämä muutos järkyttää varmasti monia!
No nyt on kyllä aikamoinen ylläri, peli todellakin kovenee…! Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde/shokki-suuri-seik6965- 35876