Mitä tehdä?

lissu

Elän vakituisessa parisuhteessa poikaystäväni kanssa ja nyt minulla on eräs ongelma... Poikaystäväni haluaisi, että rupeaisin käyttämään mielummin e-pillereitä, mutta mitäs tehdä, kun menkkoja ei ole bulimian ja anoreksian takia näkynyt neljään vuoteen (en kuitenkaan viitsisi harrastaa seksiä ilma ehkäisyä, koska alipainoisuus ei ole este lapsensaantiin - pystyväthän ne afrikassakin lapsia saamaan)? Onkohan olemassa pillereitä, joita voi vain syödä, eikä tarvitse katsoa kuukautiskiertoa?

Olen salannut sairautta jo joku kuusi vuotta, enkä aio siitä vastedeskään kertoa kellekään. K4ellään samanlaista tilannetta?

5

452

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • sanon minä

Olet joko ihan täydellisen tietämätön tai sitten vain tyhmä. Sinussa ei ole estrogeenia joten sairastut vähintäänkin osteoporoosiin tilanteesi takia. Se on muuten kiva sairaus, sen edetessä ikläänkuin romahdat kasaan ja kuolet luiden haurastumiseen ympäriltäsi lopulta. Olet pysyvän vahingon jo aiheuttanut, alunperin olisit voinut hakea hormonikorvaushoitoa moonisten ylläpitoon.

Mihin ihmeeseen tarvitset ylipäänsä sitä ehkäisyä.. Tietänet että niin kauan kuin sinulla ei ole menkkoja, et ovuloi, ja toisekseen, vaikka ovuloisitkin, on raskaaksi tuleminen mahdollisesti viimeinen oljenkortesi.

Vai että aliravitsemus ei haittaa kapsensaantia kun afrikassakin lisäännytään. Voi pyhä jysäys. Ihan oikeasti. Aivan käisttämättömän älytöntä tekstiä.

Niin, mikä minä olen neuvomaan, 30- vuotias 14- vuotiaasta sairastanut nainen joka on tuhonnut joka ainoan hampaansa, leukaluunsa, hiuksensa, kyntensä, ihonsa ja katkonut luitaan. Nyt odotan kituen kuolemaa, lapsettomana, yksin. Joka päivä mietin, oliko se sen arvoista, että elämäni jäi pituudeltaan ehkä alle puoleen sisällöstä puhumattakaan. Arvaa sinä vastaus.
      Voin luvata että siinä miettiessäsi sinua ei yksi raskaudenehkäisy paljoa paina, kun sinulle ilmoitetaan että koska leukaluusi on huonossa kunnossa, et voi saada edes tekareita. Ei meinaan ole poikaystävääkään siinä vaiheessa.. ja kaikki laihat nuoruuden ystäväsi ovat onnellisia, tukevia pullantuoksuisia äitejä. Niin se vain menee.

• Pewkeli sun kaa !

• ex-bulimikko

Hei nimim. Sanon vaan.

Olen todella pahoillani puolestasi. En ikinä kommentoi mitään tällaisille palstoille mutta kommenttisi sai minut surulliseksi. Toivon kaikesta huolimatta sinulle kaikkea hyvää ja että jollain konstilla toipuisit. Uskon että pelastat kirjoituksellasi monen aloittelevan ja jo sairastavankin bulimikon takaisin elämään. Muistutat heitä että tämä ei ole mikään nopea ja helppo laihdutuskuuri tai mitää kevyttä leikkiä. Kiitos. <3

• ex-bulimikko

Anteeksi siis nimim. sanon minä.

• jijijijik

11 vuotta vanha viestiketju, mutta hyvä että nostettu esiin. Itsekin ex-bulimikko, onneksi parannuin siitä. Nyt vuosien jälkeenkin esim. oksennusrefleksi on jäänyt päälle, pystyn edelleen oksentaa millon haluan. Onneksi en sitä enää tee. Kroppa menee ihan piloille ja sisuskalut varsinkin, lopettakaa ja hakekaa apua.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nainen näytät mummolta. :D

Siks sua ei huoli kukaan.
      Ikävä
      230
      3009
    2. Kompostointitarkastaja tuli tarkastukselle!

En ole ikinä kompostoinnut ja eilen kävi kompostointitarkastaja kylässä. Tosi hianoa byrokratiaa taas: "Laki edellyttää,
      125
      2161
    3. Varattais lähihotellista

🥰 huone viikoksi. Oltais vaan ja tilattais huonepalvelusta herkkuja! Viikonloppukin käy jos et viikoksi ehdi ❤ Hyvää
      Ikävä
      217
      1719
    4. Nyt jäi velat perimättä

Mikä idea se talo oli polttaa ja velalliset sisällä nyt jäi rahat saamatta
      Jämsänkoski
      14
      1675
    5. Martinan aussikulta, missä?

Mihin katosi Martina Aitolehden aussikulta kyselee Seiska!
      Kotimaiset julkkisjuorut
      292
      1530
    6. Ellen Jokikunnas muistelee Reino-koiraa - Ralph-poika koskettavalla tavalla esiin: "Kiitos, että..."

RIP Reino. Lämmin osanotto suureen suruunne Ellen, Jari ja Ralph. Reino tuli tutuksi monelle suomalaiselle Unelmia Ita
      Tv-sarjat
      47
      1267
    7. Haluaisin sun kanssa yhteisen

Elämän. Haluun sut.
      Ikävä
      51
      1223
    8. Mitä tekisit jos kaivattusi olisi

humalassa, kun tapaat hänet jossain seuraavalla kerralla?
      Ikävä
      108
      1054
    9. Meneekö eläinpuiston johto vaihtoon vaalien jälkeen?

Ähtärissä kuhistaan ja kuiskitaan, että perussuomalaiset esittävät vaalien jälkeen, että eläinpuiston hallitus uusitaan
      Ähtäri
      58
      974
    10. Rakkauden kesä 2025

Oletko valmis? 🥰
      Ikävä
      91
      962
    Aihe