onko ketään

tanssitaitoista miestä

tampereen seudulta. joka olisi samanlaisessa tilanteessa kuin minä.?
olen aikani käynyt, kun rakastan tanssimista. ikävä kyllä illan anti saattaa olla 0 tanssitaitoista ja useampi kymmenen liian humalassa olevaa taikka lähentelevää sälliä.

olen vapaa yh. mutta tässä kohtaa elämää en kaipaa muuta kuin tanssitaitoista ystävää. voi miten upeaa olisi, jos muutenkin synkkais ja vois tanssimisen lisäksi vaikka mennä yhdessä leffaan tai ulos syömään.

mutta josko täältä löytyisi.... toive on korkealla, tuskin tätä keskustelupalstaa lukee sellainen mies, joka ei ole kiinnostunut tanssimisesta.

olen 38 v tumma nainen. pituus 160 cm, normaalivartaloinen ja ulkonäkööni olen tyytyväinen ja olen 99,9 % varma, että sinäkin olet.

12

798

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • sepe

oletko käynyt tanssilavoilla,
      siellä tuskin "törmäät" rohkaisua ottaneisiin
      niin useasti.

tampereen seuduillakin on monia lavoja,
      mm kisaranta,hepokatti,haikanlava,
      (aukeaa ensikuussa,myös su tanssit,,hepokatti siis) jne.

itse käyn yksi tai kihlattuni kanssa
      mm edellämainituilla lavoilla, joten en siis ole etsimäsi henkilö,
      mutta kuka tietää vaikka joskus sattumalta
      tanssisimme yhdessä setin.

ps. itse olen löytänyt elämänkumppanini lavalta
      ,mutten tanssiravintolasta vaan lavalta.

• erkki

Jaa kaipaat vain siis tanssikaveria? Tekstisi antoi ymmärtää jotakin muuta.Tanssikavereita löytyy tanssipaikoilta.Olet vissiin käynyt soittoruokaloissa.
      Olen itsekin etsinyt vain tanssikaveria ja usein tullut siihen tulokseen,että moni etsii muutakin vaikka toista puhuisi.

• tanssitaitoista

taidat olla välkky?

kyllä haen muutakin. ystävää, jonka kanssa harrastaa muutakin. hyvästä ystävyydestä voi kehittyä kantava suhde. sitä haen.
        järjestys on vaan oltava tuo, kapakoiden lääppijät tahtovat heti sänkyyn ja silloin mennään perse edellä puuhun.

oletko kenties kiinnostunut?

• Jiwe ystävä
        tanssitaitoista kirjoitti:

taidat olla välkky?

kyllä haen muutakin. ystävää, jonka kanssa harrastaa muutakin. hyvästä ystävyydestä voi kehittyä kantava suhde. sitä haen.
        järjestys on vaan oltava tuo, kapakoiden lääppijät tahtovat heti sänkyyn ja silloin mennään perse edellä puuhun.

oletko kenties kiinnostunut?

Olen kiinostunut ystävyydestä ja tanssista. Tampere nyt vain on matkojen päässä. Tosin kylläpä tulee tanssittua sielläkin.

Järjestys säännötkin ovat samoin hyväksyttyjä..

• f

Ei ole ketään

• Tanssia harrastava m

Tampere ja tanssiminen ainakin ainakin käy yksiin. Laita postia riverenza att luukku.com niin keskustellaan että löytyyky yhteistä säveltä.

• FFRR

Ei ole Tampereen seudulla yhtään vapaata tanssitaitoista miestä.

• Tanssia harrastava m

"Ei ole Tampereen seudulla yhtään vapaata tanssitaitoista miestä."

Sen verran myönnetään että harjoitella pitää. Mutta sitten on.

• FFRR

Eikun piti sanoa, että eipä taida olla Tampereen seudulla juurikaan tanssitaitoista miestä. Ne on kaikki pääkaupunkiseudulla.

• never too late

Kai te vastailijat panitte merkille, että aloittajan teksti on kymmenen vuoden takaa... :-D Ehkä se tanssitaitoinen on jo löytynyt

• Ajankanssa

Entä jos aloittaja on laittanut jäki-ilmoittautuneile vielä mahkut? Hyvän tanssijan löytäminen voi viedä aikaa , 10 vuotta on lyhyt aika..

• Tanssia harrastava m

Olin niin innoissani että en huomannut moista yksityiskohtaa ollenkaan. Nimittäin että viesti on kymmenen vuoden takaa. Mutta jos jotain toista kiinnostaa niin pidetään tarjous voimassa. Pituutta ja ikää saisi olla myös vähän lisää niin olisi sopivampi pari. Olin juuri esiintymässä tilaisuudessa missä oli kymmenä tuhansia ihmisiä. Niistä oli alta prosentti kiinnostuneita tanssiesityksestä. Ketään en tavannut selaista joka olisi kiinnostunut paritanssista. Kylllä melkoinen löytö on jos paritanssin harrastajan löytää.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ruotsissa uusi vakava ongelma: Vanhusten seksuaalinen hyväksikäyttö

palvelutaloissa ja kotihoidossa. Tämäkin on ihan puhtaasti väärän maahanmuuton vaikutusta, sillä tekijät ovat kaikki keh
      Maailman menoa
      73
      1910
    2. Työeläkkeiden maksaminen lopetettava ASAP.

"Vanhimmat sukupolvet ovat saaneet vastinetta eläke­maksuilleen monin­kertaisesti nykyisiin ja tuleviin sukupolviin verr
      Maailman menoa
      97
      1653
    3. Millä kolmella sanalla

Kuvailisit kaivattuasi?
      Ikävä
      147
      1197
    4. Kyllä mä oon valmis jos sä oot

Vaikka ja mihin... mutta paikka on väärä.
      Ikävä
      59
      688
    5. Miltä se tuntuu olla

vihattu ja kukaan ei puolusta?
      Ikävä
      198
      652
    6. Järkytys uutisten ystäville - Huomenta Suomen kesään iso muutos

Huomenta Suomi on monen suomalaisen vakio-ohjelma. Suorana nähtävä Huomenta Suomi seuraa päivän tärkeimpiä uutisia, pol
      Maailman menoa
      6
      636
    7. Trumpille jälleen voitto

Trump ensin tuhosi Iranin ydinohjusprojektin, jotta ko. terroristivaltio ei voisi aiheuttaa ydinsotaa. Ja nyt Trump pako
      Maailman menoa
      190
      551
    8. Mitä mietit juuri nyt?

🤔
      Ikävä
      54
      537
    9. Aurinkoni...

On ikävä sua ❤️
      Ikävä
      46
      488
    10. Haluan teidät molemmat elämääni

Toista rakastan todella syvästi, ja toinen on kuin paras ystävä minulle. En voi luopua kummastakaan... </3
      Ikävä
      37
      462
    Aihe