Olis kiva tietää sellasia elokuvia, missä joku tyyppi odottaa ja synnyttää siinä leffassa. Sellasia mahdollisimman todellisia/aitoja suomalasia elokuvia. Ei mitään komedioita. Eli siis sellasten elokuvien nimiä.
Vastaukset 5
- xaxa
ainakin romanceX:ssä on lopussa, ei tosin kestä kauaa...
- Kikati...
joo, leffoissa synnytykset on aina lyhyitä (ensisynnyttäjätkin meinaa tehdä lapsensa autoon), synnyttäjien meikki täydellinen (otsalla korkeintaan muutama hikikarpalo), kukaan ei kiroile (vienoa ähinää vain) ja se mitä ei ainkaan tapahdu on sänkyyn paskominen...:-D
Realistiset synnytysleffat löytynee kätilöopiston opetusmateriaaleista.
- minä
kun Täältä tullaan elämä. Kotimainen elokuva jossa alussa on synnytys, mutta muuten ei mitään raskauteen liittyvää, jos oikein muistan. Aika kehno elokuva.
- ainakin
The indian runner, yllättävän paljon näytetään. Tohtori T ja naiset leffan lopussa myös pikku pätkä.
- enea
No mä oon nähny seksitutkija ulkoavaruudesta siinä yks nainen odottaa ja synnyttää.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Törkeä petosepäily Suomussalmella
Uutisoi maikkari. Uhrin nimiin on nostettu pankkilainaa, hänet on saatu sijoittamaan hevosiin ja ostamaan autoja. Ei ta331432- 68906
Kysymys miehille ...
Kertokaapas miehet, että miksi monille miehille on niin hirveän tärkeää määritellä mitä mies saa tehdä ja mitä ei ja mil290799Ttp:llä kuontalot ojennukseen
Ttp n yrittäjä ilmoitti facessa, että ttp: n tiloihin tulee lokakuun eka vkl parturi. Se tulee parturoimaan vähävaraiste74744Poliisi etälamautti, sitten pahoinpiteli
Vaikeasti kehitysvammaisen niin vakavasti että kuoli pian sairaalassa. Ei osannut kehitysvammainen heti noudattaa polii256687- 66660
Itsensäpaljastelija
Mikä juttu tämä nyt on. Ulkomaalainen ahdistelee naisia simpsiöllä Ei pysty lukea Lapuansanomista juttua loppuun asti. O39615- 32579
Mies, olen pahoillani kun olen kuvitellut
Että pitäisit minusta. En sitä mistään tähdistä kuitenkaan lukenut, mulle vaan tuli jostain semmoinen tunne, kun itse ty51544- 69533