Olis kiva tietää sellasia elokuvia, missä joku tyyppi odottaa ja synnyttää siinä leffassa. Sellasia mahdollisimman todellisia/aitoja suomalasia elokuvia. Ei mitään komedioita. Eli siis sellasten elokuvien nimiä.
Elokuvia
5
1189
Vastaukset
- xaxa
ainakin romanceX:ssä on lopussa, ei tosin kestä kauaa...
- Kikati...
joo, leffoissa synnytykset on aina lyhyitä (ensisynnyttäjätkin meinaa tehdä lapsensa autoon), synnyttäjien meikki täydellinen (otsalla korkeintaan muutama hikikarpalo), kukaan ei kiroile (vienoa ähinää vain) ja se mitä ei ainkaan tapahdu on sänkyyn paskominen...:-D
Realistiset synnytysleffat löytynee kätilöopiston opetusmateriaaleista.
- minä
kun Täältä tullaan elämä. Kotimainen elokuva jossa alussa on synnytys, mutta muuten ei mitään raskauteen liittyvää, jos oikein muistan. Aika kehno elokuva.
- ainakin
The indian runner, yllättävän paljon näytetään. Tohtori T ja naiset leffan lopussa myös pikku pätkä.
- enea
No mä oon nähny seksitutkija ulkoavaruudesta siinä yks nainen odottaa ja synnyttää.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 59788
Naisten top-5 red flagit
1. Feminismi: kertoo keskenkasvuisuudesta, välttää vastuuta tekemällä miehistä kestosyyllisen kaikkeen 2. Ylipaino: kiel111773- 44640
Medvedev: Suomi tuhoutuu ydinsodassa ensimmäisenä
Venäjän ydinaseilla on lyhyin matka Suomeen, joten ydinsodassa Suomi tuhoutuu heti sodan alkuminuuteilla, muilla mailla213578- 40534
- 52526
- 76523
- 22506
Onko se loukkaavaa
Kun joka kerta tuijotan sun peppua. En mahda sille mitään, että se vangitsee katseeni. Pohdin vain että ei minusta ole k82483Onko kaivattusi seinäruusu?
Kun hän saapuu paikalle, huomaako kukaan, vai kääntyvätkö päät? Onko se hyvä vai huono juttu? Oletko sinä huomattu vai37480