Jos et tietaisi, kummasta uskonnosta on kyse, kummalla oli hyveellisemmat esimerkit? Jeesuksella vai Muhammedilla? Siis jos voisit kurkistaa kummankin elamaan, tapoihin, neuvoihin?
Mina valitsisin Jeesuksen. Han ei tappanut ketaan, Hanella ei ollut monia vaimoja/seksiorjia, Han kunnioitti lahimmaistaan, Han ei tuominnut, Han rakasti vihollistaankin.
Sen sijaan Muhammed..
Noh, kyllahan hankin toki rakasti vihollistaan.. Vaikka tosin kylla teurastikin heita joskus, joten fifty fifty..
Ja hanella taisi olla muutama seksisuhde samaan aikaan, mika on aika paheksuttavaa suurelta profeetalta.. Hanen 'neuvonsa" eivat ole oikein reiluja aina naisia kohtaan, mutta se annettakoon anteeksi, silla hanhan oli varmasti rakastava ja hella aviomies Aishalle..
JOS
8
414
Vastaukset
- :-(
Mutta kuka tietää millainen Jeesus oikeasti oli? Historiankirjoja eli Raamattua on voitu vääristellä... Kyllähän se niin on, että kaikki fanaattinen usko on vaarallista, myös kristinusko jos liioitellaan. Ikävä kyllä.
- mummu
kuka puhui liioittelusta. Kysymys oli, etta kumman esimerkkia seuraisitte?
- tilasto
Tuo on varma todiste suuresta epäsiveellisyydestä.
Nainenhan ei ole yksin, vaan on mies ja nainen. Jos miehen takia naisen täytyy peittää itsensä kokonaan, silloin mies on hyvin epäsiveellinen. Siveellisessä yhteiskunnassa nainen on turvassa, vaikka kävelisi täysin alastomana ihmisjoukossa.
Tämä ei ole leikkiä, vaan täyttä totta. Katso vaan raiskaustilastoja ketkä raiskaavat pohjoismaissa.
Jos totuutta tästä asiasta kertoo, siitä voi saada pian syytteitä. Voi sitä kuitenkin itse yrittää tutkia.
- jli
joka korostuu linkissä:
http://www.nic.fi/~jlindell/jeesmuh.html sinun näkemyksesi asioista on muka parempi kuin Muhammadin näkemys??
- varsinaisesti
ei ollut mitään näkemystä.
Vain joukko sekavia tarinoita. - puolustajia riittää
Olet siis sitä mieltä, että pedofilia, murhaaminen ja kiduttaminen ovat oikein? Onhan se kyllä teksteistäsi nähty jo aiemminkin. Jokainen, joka puolustaa Muhammedia ja hänen näkemyksiään kannattaa em. toimintoja. Sairasta ainakin minun mielestäni, ei kuitenkaan ilmeisesti sinun mielestäsi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Lavrov suivaantui Stubbille perustellusti.
Lavrov perusteli suivaantumistaan tosiasioilla Suomen tarinasta sotiemme jälkeen, tutkija Tynkkynen ja pankkihenkilö Sol4761723Sukupuolia on vain kaksi- kohukassista tuli kova tuomio perheenisälle oikeudessa.
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/4d4db0d9-4dda-4ba6-a699-25d725683ad6 Miten näin normaalista kassissa olevasta tekstis3781487Se ei ihan oikeasti vaatisi kuin yhden
Tekstiviestin... Jos rakastat minua vielä toivoisin että laittaisit minulle viestiä. Rakastatko? Oletko oikeasti niin pe641338Eronnut Janni Hussi palaa julkisuuteen - Aloittaa uudessa työssä, joka on aivan uusi pesti Suomessa
Janni Hussi on saanut viime aikoina kohujulkisuutta, kun hänen ja Joel Harkimon avioliitto päättyi eroon kesällä 2025. H151299- 100895
JM lukkoliike
Mihin helvetin kuuseen te olette tällä kertaa siirtäneet Lukkoliikkeenne? Sen kerran kun ensimmäisen ja viimesen kerran19856- 46777
Miten kesäsi meni?
Oletko tyytyväinen siihen? Oliko kaivattusi mielessäsi? Lähennyitkö vai etäännyitkö hänen kanssaan?65736Helena Ahti-Hallberg uudessa elämäntilanteessa - Paljastaa eläkehaaveestaan Espanjassa: "Mä.."
Oi, kuulostaa ihanalta eläkepäivillä! Helena Ahti-Hallberg on ostanut kakkoskodin Espanjasta ja hänellä on puolisonsa ka7722Pankin avajaiset
Osuuspankin uuden toimitilan viralliset avajaiset vetävät väkeä. Kyllä oli outo nauhan leikkaus, kun leikkaajat pyllisti15701