Öljynvaihto

Turussa

Mistä löytäisi edullisen öljynvaihdon autoon Turun seudulta?
Ja tiedän, että itse vaihdettuna on halvinta.

26

8577

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Nimetön

      Osahankinta Nuppulantiellä on työn laatuun nähden edullinen kaikessa autoon liittyvässä huoltojutuissa. Varmasti jostain löytyy halvemmallakin, mutta tämä on kuitenkin sellainen lafka, että jos jotain tulee, löytyy varmaan myös tekijä.

      Ja mikä ainakin itseäni miellyttää, osaavat sanoa oikeastaan euron tarkkuudella huoltotoimenpiteen hinnan, esim. pakoputken vaihto tai jakopään hihnasysteemit.

      • Hinta/laatu suhde OK

        varma ja kohtuu hintainen, asiansa osaava huoltoliike.
        Halvin ei aina ole, se paras ratkaisu.


      • halpa(ko)?
        Hinta/laatu suhde OK kirjoitti:

        varma ja kohtuu hintainen, asiansa osaava huoltoliike.
        Halvin ei aina ole, se paras ratkaisu.

        heh heh, Itsellä vähän erilainen kokemus nimittäin ajoivat polttimoiden vaihdon yhteydessä auton seinää päin. Onneksi tosin oli vakuutus, koska heiltä puuttui mm. työn tehneen työntekijän puhelinnumero jne.

        Työkaverin autosta puolestaan vaihtoivat kaikki polttimot, vaikka oli puhe pelkistä parkeista. Eipä tarvitse enää työpaikan eikä omaa autoa sinne viedä.

        Vaikkakin halvallahan he huoltavat, omat xenonit meni molemmat vaihtoon samalla hinnalla kun merkkihuollossa olisi mennyt yksi polttimo.


      • tympiintynyt

        Ei kyllä puiston pikahuoltoon kannata autoa viedä oli sitten homma mikä tahansa. Jos autosasa sähkövika, eivät osaa muuta tehdä kuin nollata vian vaikka jouduttu saman vian takia viedä auto huoltoon monet kerrat. Ei tunnu pojilla olevan mi nkäännäköistä ammattitaitoa missään kun huoltoon vie niin sitten ilmestuu vähintään kolme uutta vikaa.


      • Kamalakokemus

        Osahankinta Turussa naarmutti ja teki klommot autooni huollon yhteydessä, eivätkä myöntäneet asiaa. Auton jäljistä pystyy täysin päättelemään, että asia on tapahtunut siellä jossain huoltolaitteessa (samanlainen jälki sekä etu- että takaoven alaosassa. Lisäksi pahat naarmut.
        ÄLKÄÄ IKINÄ VIEKÖ AUTOANNE OSAHANKINTAAN.


      • Makke1103
        Kamalakokemus kirjoitti:

        Osahankinta Turussa naarmutti ja teki klommot autooni huollon yhteydessä, eivätkä myöntäneet asiaa. Auton jäljistä pystyy täysin päättelemään, että asia on tapahtunut siellä jossain huoltolaitteessa (samanlainen jälki sekä etu- että takaoven alaosassa. Lisäksi pahat naarmut.
        ÄLKÄÄ IKINÄ VIEKÖ AUTOANNE OSAHANKINTAAN.

        Samanlaiset kokemukset myös täällä. Vein uuden auton lohkolämmittimen ja sisähaaran asennukseen niin ensin vaurioitetaan auton johtosarjaa läpiviennin kohdalta ja sitten kolhuja ilmestyi ovikynnykseen jonka kyllä myönsivät. Myöhemmin huomasin vielä, että jalkatilassa oleva kotelo johon asennettiin sisäpistoke oli irti ja kiinnikkeet kotelon sisällä irrallaan jotka tipahti jalkatilaan. Täysin amatöörimaista toimintaa. En suosittele kyseistä paikkaa!


      • Jorza

        Olen ollut Osahankinnan asiakas jo 35 vuotta. Olen teettänyt heillä isoja ja pieniä korjauksia, huollattanut autoa..ym. Palvelu ollut aina moitteetonta samoin työnlaatu.


      • urpopulju

        Huonoja kokemuksia firmasta ,kyseisen firman tuntityöhinnatkin kalleimmasta päästä.

        On niitä parempiakin ja halvempia autokorjaamoita Turussa.


    • Öljynvaihto.

      Vianor vaihtaa 4 L öljyä ja vaihtotyön 39 € hintaan. Suodattimen joutuu itse maksamaan.

      Itse maksoin merkkiliikkeessä yli kaksikertaa tuon hinnan, joskin siinä oli suodatin mukana.

      Puiston pikahuoltoa on mainittu, mutta kukaan ei ole kertonut mitä hintaa se öljynvaihdolla pitää.

    • Kriittinen kuluttaja

      mutta kaikilla, ei ole siihen soveltuvaa paikkaa, tai tarvittavia taitoja.
      Vitsi, vitsi, osin myös totta. Viimeinen osio ainakin. Vitsi, vitsi, edelleenkin......
      Osta Motonetistä itse öljyt (4-5l) öljynsuodatin ja tilaa aika, Satakunnantien Neste Oilille.
      http://www.neste.fi/hakuasema.aspx?id=713&path=2589;2655;2710;2821;2822;2823;3198;3199
      Ainakin ennen siellä, öljynvaihto sujui näin, kohtuulliseen hintaan ja ammattitaidolla.
      Huollon puolella on alkuperäinen yrittäjä, vaihtunut käyntieni jälkeen ainakin kerran,
      mutta uskon että, palvelu, hinnat ja huollon tehokkuus, ovat samalla tasolla kuin ennenkin.

      Soittamalla, saat tarkempia tietoja, mutta tätä paikkaa voin suositella, saamani hyvän
      palvelun, kohtuullisen hinnoittelun, ammattitaidon ja työn suorittamisen puolesta.

      • Viilatut pilkut

        Tässä on aika paha pilkkuvirhe! Vai onko? Tai siis muu teksti antaa ymmärtää, että olisi virhe koska muuten lauseen merkitys on oikeastaan mieletön. Lauseen merkitys muuttuu päinvastaiseksi pilkusta riippuen. Onko siis alkuperäinen yrittäjä vaihtunut vai ei? Eli kumpi on oikein:

        Huollon puolella on alkuperäinen yrittäjä, vaihtunut käyntieni jälkeen ainakin kerran,
        mutta uskon että, palvelu, hinnat ja huollon tehokkuus, ovat samalla tasolla kuin ennenkin.

        Huollon puolella on alkuperäinen yrittäjä vaihtunut käyntieni jälkeen ainakin kerran,
        mutta uskon että, palvelu, hinnat ja huollon tehokkuus ovat samalla tasolla kuin ennenkin.


      • ehkä en mene
        Viilatut pilkut kirjoitti:

        Tässä on aika paha pilkkuvirhe! Vai onko? Tai siis muu teksti antaa ymmärtää, että olisi virhe koska muuten lauseen merkitys on oikeastaan mieletön. Lauseen merkitys muuttuu päinvastaiseksi pilkusta riippuen. Onko siis alkuperäinen yrittäjä vaihtunut vai ei? Eli kumpi on oikein:

        Huollon puolella on alkuperäinen yrittäjä, vaihtunut käyntieni jälkeen ainakin kerran,
        mutta uskon että, palvelu, hinnat ja huollon tehokkuus, ovat samalla tasolla kuin ennenkin.

        Huollon puolella on alkuperäinen yrittäjä vaihtunut käyntieni jälkeen ainakin kerran,
        mutta uskon että, palvelu, hinnat ja huollon tehokkuus ovat samalla tasolla kuin ennenkin.

        Keksivät sitten mainoskikan ja vastattiin 4 vuotta vanhaan kysymykseen!Siis tämä kysyjä on tehnyt sen 12.12 1995.....Sillä lailla.....nyt kaikki tietysti menevät osahankintaan.....niinpä niin...


      • kysyely.
        ehkä en mene kirjoitti:

        Keksivät sitten mainoskikan ja vastattiin 4 vuotta vanhaan kysymykseen!Siis tämä kysyjä on tehnyt sen 12.12 1995.....Sillä lailla.....nyt kaikki tietysti menevät osahankintaan.....niinpä niin...

        Niin edullisempaa ei ole tullut vastaan.
        Teetin autooni 60 000 km huollon ja jakohihnan vaihdon, jolloin Osahankinnan hinta oli aivan sama kuin merkkiliikkeen.

        Mälikkälän autohuolto oli edullisin ja toisena Puiston pikahuolto.

        Vein auton merkkiliikkeeseen ja siitä olikin hyötyä ,kun takuuseen huolsivat muutakin kuin tilaamani työn.

        Osahnakinta ei ole edullinen.


      • TULOSTA TÄMÄ
        kysyely. kirjoitti:

        Niin edullisempaa ei ole tullut vastaan.
        Teetin autooni 60 000 km huollon ja jakohihnan vaihdon, jolloin Osahankinnan hinta oli aivan sama kuin merkkiliikkeen.

        Mälikkälän autohuolto oli edullisin ja toisena Puiston pikahuolto.

        Vein auton merkkiliikkeeseen ja siitä olikin hyötyä ,kun takuuseen huolsivat muutakin kuin tilaamani työn.

        Osahnakinta ei ole edullinen.

        KAUPPATORIN GRILLILLE!sAAT MEILTÄ PÄIVÄN PARHAAT MAKKARAPERUNAT!!!!VAIN 6,50e


      • Ei se ole niin vaike
        TULOSTA TÄMÄ kirjoitti:

        KAUPPATORIN GRILLILLE!sAAT MEILTÄ PÄIVÄN PARHAAT MAKKARAPERUNAT!!!!VAIN 6,50e

        On puhe halvimmasta henkilöauton öljynvaihdosta, niin Turkulaine ryhtyy mainostamaan grillikioskia, joka ei mitenkään kuulu asiaan.

        Joten kertokaahan misssä vaihdatatte autoihinne öljyt ja suodattimen ja mihin hintaan.


      • tietämätön 123
        Ei se ole niin vaike kirjoitti:

        On puhe halvimmasta henkilöauton öljynvaihdosta, niin Turkulaine ryhtyy mainostamaan grillikioskia, joka ei mitenkään kuulu asiaan.

        Joten kertokaahan misssä vaihdatatte autoihinne öljyt ja suodattimen ja mihin hintaan.

        Turussa missään enään imuvaihtoa.tarkoitan itsepalvelua.Saa vastatata mitä vaan ,valikoin itse parhaiten sopivat.


      • 206 SW
        tietämätön 123 kirjoitti:

        Turussa missään enään imuvaihtoa.tarkoitan itsepalvelua.Saa vastatata mitä vaan ,valikoin itse parhaiten sopivat.

        Puiston pikahuollossa öljyn ja suodattimen vaihto 57 € mutta kun mulla suodatin kotelon sisällä se maksaa 60 €

        Vianorissa 59 € eivät ottaneet kantaa siihen onko patruuna vaiko kotelon sisällä.

        Kilpailu siis olemtatonta, jos kaksi firmaa noin lähelle toisiaan hinnoittelee Öljyn ja suodattimen vaihdon.

        Turun tautiin kuuluu, että kaikki tuntevat toisensa ja ilmeisesti saunailloissa on sovittu nämäkin hinnat.


      • minun kanssa
        206 SW kirjoitti:

        Puiston pikahuollossa öljyn ja suodattimen vaihto 57 € mutta kun mulla suodatin kotelon sisällä se maksaa 60 €

        Vianorissa 59 € eivät ottaneet kantaa siihen onko patruuna vaiko kotelon sisällä.

        Kilpailu siis olemtatonta, jos kaksi firmaa noin lähelle toisiaan hinnoittelee Öljyn ja suodattimen vaihdon.

        Turun tautiin kuuluu, että kaikki tuntevat toisensa ja ilmeisesti saunailloissa on sovittu nämäkin hinnat.

        Saat vanhat tilalle ja eikä maksa mitään.


    • kallistaon

      Turkulaisen mainoksessa Laakkosella öljynvaihto suodatin peräti 100€. Suodattimet yleensä alle 10€ ja yritykselle vielä halvempia, tuohan on tavallisessa työssä päivän palkka, vaikka homma kestää korkeintaan puoli tuntia. Kannattaa vaihtaa itse.

    • öljytappi
      • aikaedullinen

        Kun öljy sisältyy hintaan, Laakkosella ei edes lue sisältyykö, tosi kallis jos ei sisälly.


      • sdhdhdgdg

        Suurimmalla osalla firmoista nettisivuilla ei ole mitään hintaa, ainostaan joku ota yhteyttä tai pyydä tarjous-lomake. Euromasterista sentään selviää hinta heti.


    • Suodatinöljy

      Vaihdoin äsken lagunaan öljyt naapurin pihassa. Hiekkapiha imee öljyt hyvin ja lomalta palattuaan piha on siisti.

    • Eki6976

      Kannattaa olla varovainen tuon EuroMasterin 69,- öljynvaihdon kanssa. Tarjouksessahan siis sanotaan, että sisältyy 5 litraa totalia ja öljynsyuodatin ja vaihtotyöt. Longlife öljyllä sama juttu 89 eur.

      Ok, varasin vaihdon netistä ja menin paikalle. Pyysin, että saisin tarjouksen 5 litrasta ylijäävän öljyn mukaani, niin voin itse lisätä myöhemmin.

      Vaihto tehtiin, pyysin ylijäänyttä öljyä. Oli kuulemma mennyt tasan 4 litraa. Kun kerroin, että tarjoushan sisälsi sen 5 litraa, niin sain litran pönikän mukaan samaan hintaan. No hinta vaan olikin yllätys, se olisi ollut 79 eur. Kysyin, että mitä meni pieleen kun ei hinta vastannutkaan varausta. Oli kuulemma laitettu toiset, hiukan paremmat öljyt sisään, joita valmistaja suositteli. No jaa, kerroin selkeästi, että olisi ainakin pitänyt kysyä/ilmoittaa etukäteen, jos aiotaan tehdä jotain muuta kuin tilattua. Myyjä/huollon vastaanottaja ymmärsi aika nopeasti, että hänellä ei taida olla menestyksen mahdollisuuksia ja päädyimme, että maksan sen varauksen mukaisen 69 euroa.

      Itse vaihto meni 25 minuutissa, ei ongelmia. Kahvi oli pahaa.

      • Anonyymi

        Olisiko ollut parempi laittaa auton väärät öljyt ja sit täällä valittaa siitä myöhemmin?


    • Anonyymi

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. KUPSinpelaaja vangittu törkeästä rikoksesta

      Tänään tuli uutinen että Kupsin sopimuspelaajs vangittu törkeästä rikoksesta epäiltynä. Kuka pelaaja kysressä ja mikä ri
      Kuopio
      18
      1525
    2. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      28
      1315
    3. Minun oma kaivattuni

      Ei ole mikään ilkeä kiusaajatyyppi, vaan sivistynyt ja fiksu sekä ystävällinen ihminen, ja arvostan häntä suuresti. Raka
      Ikävä
      63
      1212
    4. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      11
      1112
    5. Tervehdys!

      Sä voit poistaa nää kaikki, mut mä kysyn silti A:lta sen kokemuksia sun käytöksestä eron jälkeen. Btw, miks haluut sabot
      Turku
      65
      1036
    6. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      27
      1035
    7. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      10
      1026
    8. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      30
      999
    9. Kaupungin valtuuston yleisötilaisuus

      YouTubessa katsojia 76 Buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha
      Varkaus
      2
      996
    10. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      6
      991
    Aihe