kakkojakaan.Tässä pysyn nyt ja tulevaisuudessakin.
En maksa koiraveroa
6
1249
Vastaukset
- Arska
Veroja ei tarvi maksaa minunkaan mielestä, mutta kyllä paskat kerätä pitäis.
Ainakin asutus alueella. Keräämättä jättäminen lisää vaan koira vastaisuutta.- ovat mulkkuja
muutenkin,en ala sellasten perseitä nuolemaan ja miks tarttis.Jos ihmisillä ei ole ns.munaa tulla sanomaan ulkona niin turha on yleisön osastoillekaan kirjoitella prkl!
Sakotetaanko huumeruiskujen keräämättä jättämisestä,ei taideta sakottaa ja hups keikkaa niitä löytyy lastenleikki paikoiltakin..
Niistä kuitenkin voipi saada vaik hiv:een!
Mutta kaikki kokevat silti et pieni pökäle on suurempi vahinko kuin käytetty huumepiikki 3v:aan kädessä! Koirankakan voi pestä pois kengästä,hiviä et voi pestä suonista pois! - harmittaa enemmän
ovat mulkkuja kirjoitti:
muutenkin,en ala sellasten perseitä nuolemaan ja miks tarttis.Jos ihmisillä ei ole ns.munaa tulla sanomaan ulkona niin turha on yleisön osastoillekaan kirjoitella prkl!
Sakotetaanko huumeruiskujen keräämättä jättämisestä,ei taideta sakottaa ja hups keikkaa niitä löytyy lastenleikki paikoiltakin..
Niistä kuitenkin voipi saada vaik hiv:een!
Mutta kaikki kokevat silti et pieni pökäle on suurempi vahinko kuin käytetty huumepiikki 3v:aan kädessä! Koirankakan voi pestä pois kengästä,hiviä et voi pestä suonista pois!roskaaminen, huumeruiskut, lasin sirpaleet, graffitointi ja pilkkijöitten kakat (jotka koirat hoksaa nopeasti ja piehtaroi siinä ;))kuin koiran kakat..
olen kuitenkin opettanut koirani tekemään syrjään ojiin...ja kerään vain jos tulee vahingossa jonkun pirtin pieleen..;)
Lisäksi olen ekoihminen joka huolehtii ympäristöstä kierrättämällä sekä ostamalla luomutuotteita ja sekin on minusta tärkeämpää kuin joku koiran kasa, joka kyllä häviää melkoisen nopeasti ja sen voi oppia väistämään ;)
- ...
Samaa mieltä kuin aloittaja. Päätin jossain vaiheessa etten kerää ennen kuin vero poistuu. Nyt huomenna onkin poistumassa. Kaupungille on jäänyt(Pori) 150.000 egee kulujen jälkeen käteen koiraveron kannosta. Olen ilmoittanut, että koska tätä rahaa ei käytetä mihinkään koiriin liittyvään, voin tulla kaupungille töihin koiranpaskankerääjäksi ja saavat maksaa tuon 150.000 e/vuosi mulle palkkaa.
- Nimetön
En maksa veroja, en kerää kakkoja. Miksi niitä veroja maksaisin, kun ei niitä mihinkään koiria edistävään käytetä? (Esim. Koirapuistot ovat täällä päin siinä kunnossa, että olisi ihan sama, vaikka niitä ei olisikaan.)
Mitä taas tuohon kakkojen keräämiseen tulee, en kerää, koska yleensä koirani tekee metsään, ei tielle todellakaan! Jos joku ihan välttämättä haluaa siellä pusikossa kävellä ja astella p*skassa, niin kävelköön. Toiseksikin, joskus päätin, että nyt rupean keräämään, mutta en ikinä muistanu ottaa pusseja mukaan. :)
- NIIN TÄÄLLÄKIN
Aivan sama-asia minulla.
En maksa kaupungille lemmikistäni - naurettavaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Poliisi tutkii murhaa Paltamossa
Poliisi tutkii Kainuussa sijaitsevassa Paltamon kunnassa epäiltyä henkirikosta, joka on tapahtunut viime viikon perjanta445219Jos me voitais puhua
Jos me voitais puhua tästä, mä sanoisin, että se on vaan tunne ja se menee ohi. Sun ei tarvitse jännittää mua. Mä kyllä243430Jenna meni seksilakkoon
"Olen oppinut ja elän itse siinä uskossa, että feministiset arvot omaava mies on tosi marginaali. Todennäköisyys, että t2982822Jere, 23, ja Aliisa, 20, aloittavat aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla: "Vaikka mä käytän..."
Jere, 23, ja Aliisa, 20, ovat pariskunta, joka aloittaa aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla. Jere on ollut koko aikui552618- 1692294
- 242109
Aku Hirviniemi tekee paluun televisioon Aiemmin hyllytetty ohjelma nähdään nyt tv:ssä.
Hmmm.....Miksi? Onko asiaton käytös nyt yht´äkkiä painettu villaisella ja unohdettu? Kaiken sitä nykyään saakin anteeksi1261881Vielä kerran.
Muista että olet ihan itse aloittanut tämän. En ei silti sinua syyllistä tai muutenkaan koskaan tule mainitsemaan tästä3661835Vain yksi elämä
Jonka haluaisin jakaa sinun kanssasi. Universumi heitti noppaa ja teki huonon pilan, antoi minun tavata sinut ja rakastu881761M nainen tiedätkö mitä
Rovaniemellä sataa nyt lunta, just nyt kun lähden pohjoiseen. Älä ota mitään paineita tästä mun ihastumisesta sinuun, ti161391