Mikä on mielestäsi...?

levysetti

Mikä on mielestäsi tähän asti paras Karin levy? Mistä olet eniten pitänyt? Millaisen tahtoisit Karin joskus tekevän? Itse pidän tuosta Paalupaikasta ja odotan Karilta hengellistä tai kantrilevyä.

9

645

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Johku

Valoon päin ja Toiset on luotuja kulkemaan on Karin parhaat levyt tähänmennessä. Minäkin toivoisin Karilta kantrilevyä ja hengellistälevyä.

• voisi olla

Itse odotan Karilta seuraavaksi black metal levyä.
      Se olisi mukava vastapaino hengelliselle tuotannolle.

• Tapu

Useimmat KTn levyistä ovat mahtavia alusta loppuun. Jos joku albumi pitäis valita niin ottaisin Meren kuisketta tai sitten Valoon päin. Olisi mukava kuulla Kari Tapiolta Negro spirituaaleja.

• blackmagictiger

luoksesi tukholmaan
        laula kanssain
        viisitoista kesää
        EI KUULU MUILLE SE

• Vemmelsääri

Aina kun Kari Tapiolta ilmestyy levy se tuntuu juuri sillä hetkellä Karin parhaalta.
        Eli jokainen Karin julkaisu on ollut vuorollaan Karin paras.

• mirkkuriina

Bella Capri on hyvä,niinkuin kaikki muutkin.

• rita

Levyillä Kaikki parhaat ja Kaikkien aikojen parhaat on nimensä mukaisesti ne parhaat.Tosin sen jälkeen on tullut vielä monta lisää siihen listaan,mm.kipaleet uusimmalta levyltä Ei koskaan rakastaa voi liikaa,Uneen aika vaipuu,Muisto vain jää ja edelliseltä levyltä En pyydä paljon.Tuosta levyn nimikappaleesta Paalupaikka en pidä.Seuraavaksi Kari voisi tehdä levyllisen kunnon tangoja,ääni sopisi upeasti tangoihin ja kun muutenkin olen hurahtanut niihin...

• Kari fani

Kari itse pitää kappaleesta KULKURI JA JOUTSEN
        ja hän on esittänytkin keikoilla pyynnöstäni vaikka ei ole levyttänyt tuota kappaletta.
        Kerran kesällä Raisiossa Huvilinnussa oli ihmeissäni kun Kari lauloi Päivänsäde ja menninkäinen kappaleen en tiedä miksi????

• "Toiset on luotuja kulkemaan" ja "Juna kulkee" on parasta mitä oon Karilta kuullu.
      Ja näin ollen nimikkobiisit kyseisiltä pitkäsoitoilta on parasta tapiota mitä oon kuullu.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nainen kokki autossa kammottavan kuoleman sähköauto-Teslan syttyessä tuleen.

https://www.is.fi/autot/art-2000011652873.html Näin vaarallisia sähköautopalot voivat olla.
      Maailman menoa
      91
      5518
    2. Persuja ei aluevaltuustoissa näy

Ei tunnu persuja paljon paikalliset asiat kiinnostavan, vaan ainoastaan ulkomaalaiset, joku Israel ja Trumpin fanitus.
      Maailman menoa
      57
      3661
    3. Päivän Riikka: Uudenkaupungin autotehdas hiljeni

Näin ne 100 000 uutta pysyvää ei-tempputyötä yksityiselle sektorille tämän hallituksen ansiosta syntyy. Työntekijöille j
      Maailman menoa
      61
      3005
    4. Riikka vie Suomen kohta ykköseksi työttömyyskisassa

Espanja: 10,5 % Suomi: 10,3 % Ruotsi: 9,3 % Kisa on tiukkaa, mutta Riikalla hyvä draivi päällä. Vasemmistolaisen päämin
      Maailman menoa
      49
      2219
    5. Kerro kaivattusi nimi tai nimikirjaimet

🌠 Tähdenlento! Kirjoittamalla kaivattusi nimen tai nimikirjaimet tähän, saattaa toiveesi toteutua.
      Ikävä
      61
      1986
    6. Alkuvuodesta poistuu työttömyyskorvaus kaikilta joilla on säästössä rahaa

Tippuu korvaukselta iso määrä työttömiä.
      Maailman menoa
      301
      1927
    7. Miksi pitäisit enemmän

Minusta kuin siitä toisesta?
      Ikävä
      47
      1626
    8. Mitä meidän välillä

Tulee tapahtumaan vai tuleeko mitään?
      Ikävä
      96
      1511
    9. Tämmönen höpsö

Höpönassu mä olen. En mikään erikoinen…hölötän välillä ihan levottomia. Tykkäisit varmasti jos olisin siellä sun vieress
      Suhteet
      44
      1407
    10. Mikä ihme teitä savolaisia tuossa

p*rs*reiässä niin kiinnostelee? Että siitä pitää päntönnään huutaa.
      Tuusniemi
      9
      1363
    Aihe