mikähän tämä liivate ja hiiva hommeli mahtaako olla tietoa tämähän liemi liittyy kasvien hyvinvointiin.
liivate
3
596
Vastaukset
- patu
Oon nimittäin nyt hieman pihalla?!!??
Onkohan kyseessä tuollainen omavalmiste hiilidioksidi annostelija sydeemi?
CO2
http://satuj.aqua-web.org/hiilidioksidi.php - henu
Ei sitä liivatetta sinne välttämättä tarvii tunkea. Elikkäs kiljut pulloon käymään, pullosta letku takaiskuventtiilin kanssa varmistettuna kaasukelloon tai suodattimen diffuusoriin. Yksinkertaista. Kilju oman pään mukaan vaikka näin: sokeria (vaikka 1,5 dl), lämmintä vettä (0,5 l)ja hiivaa (kuivahiivaa vaikka 1 tl, puolikaskin riittää) plus kandee laittaa 1 tl ruokasoodaa vielä niin käy tasaisemmin ja kauemmin. Ja kuivahiivahan tarvii aluksi 42 astetta että alkaa käydä. Kuumempi tappaa... Litku sitten vaikka jalustakaappiin ulkosuodattimen kylkeen sopivan lämpöiseen. Käy se huoneenlämmössäkin mutta hitaammin.
- ville-j
Kasvit tarvitsevat hiilidioksidia yhteyttämiseen. Jos hiilidioksidia ei ole riittävästi, kasvit eivät kasva hyvin. Levättyvät ja kuolevat.
Käymisessä (sokeri hiiva) syntyy hiilidioksidia, joka johdetaan akvaarioon letkua pitkin. Osa johdetusta CO2:sta liukenee veteen. Kasvit hyötyvät tästä lisätystä CO2:sta. Mutta.. Lisäyksen tarve riippuu täysin siitä, tarvitseko CO2 lisää vai et.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kuhmossa rallit alkoi ennen aikojaan
Paettiin polliisia törkeästi? Se tuo rallikiima on näemmä saavuttanu paikalliset tommi mäkiset kiljupäissään auton rat331279Kaste tulisi tehdä apostolisella tavalla Ap. t. 2:38 mukaan
Apostolit eivät kastaneet kolminaisuuden nimellä vaan Jeesuksen alkuperäisen käskyn mukaisesti: Ap. t. 2:38 Niin Pietar691085- 104926
41000 kavallettu rahaa
uutisoi Kaleva ja iltasanomat vuosina 2020-2022 välisenä aikana hävinnyt toi summa tuomittu nainen 1971 syntynyt.35848Kerro minulle
Miksi teit niinkuin teit? Miksi kielsit tunteesi minua kohtaan. Miksi et halunnut että tiedän oikeasti mitä tunnet. Etkö56719- 42716
- 47675
Se riisuu suosimasi paatoksen, paljastaa egosi tyhjäksi
Idän fisosofian vihaaja kirjoitti: "Muuten tämä idän-uskontojen mekaniikka hävitää ja hautaa tästä kaiken hyvän paatoks302656Fantasioista
Suurimmalla osalla meistä on jonkinlaisia eroottisia fantasioita. Miten sinä suhtaudut fantasioihin? Ruokitko niitä vai94652- 29635