mikähän tämä liivate ja hiiva hommeli mahtaako olla tietoa tämähän liemi liittyy kasvien hyvinvointiin.
liivate
3
502
Vastaukset
- patu
Oon nimittäin nyt hieman pihalla?!!??
Onkohan kyseessä tuollainen omavalmiste hiilidioksidi annostelija sydeemi?
CO2
http://satuj.aqua-web.org/hiilidioksidi.php - henu
Ei sitä liivatetta sinne välttämättä tarvii tunkea. Elikkäs kiljut pulloon käymään, pullosta letku takaiskuventtiilin kanssa varmistettuna kaasukelloon tai suodattimen diffuusoriin. Yksinkertaista. Kilju oman pään mukaan vaikka näin: sokeria (vaikka 1,5 dl), lämmintä vettä (0,5 l)ja hiivaa (kuivahiivaa vaikka 1 tl, puolikaskin riittää) plus kandee laittaa 1 tl ruokasoodaa vielä niin käy tasaisemmin ja kauemmin. Ja kuivahiivahan tarvii aluksi 42 astetta että alkaa käydä. Kuumempi tappaa... Litku sitten vaikka jalustakaappiin ulkosuodattimen kylkeen sopivan lämpöiseen. Käy se huoneenlämmössäkin mutta hitaammin.
- ville-j
Kasvit tarvitsevat hiilidioksidia yhteyttämiseen. Jos hiilidioksidia ei ole riittävästi, kasvit eivät kasva hyvin. Levättyvät ja kuolevat.
Käymisessä (sokeri hiiva) syntyy hiilidioksidia, joka johdetaan akvaarioon letkua pitkin. Osa johdetusta CO2:sta liukenee veteen. Kasvit hyötyvät tästä lisätystä CO2:sta. Mutta.. Lisäyksen tarve riippuu täysin siitä, tarvitseko CO2 lisää vai et.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 937558
- 403622
Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle
Vauva-palstalta tuttua kaipaamista uudessa ympäristössä. Kaipuu jatkukoon 💘1021846- 241060
Taas ryssittiin oikein kunnolla
r….ä hyökkäsi Viroon sikaili taas ajattelematta yhtään mitään https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011347289.html32943Valtimon Haapajärvellä paatti mäni nurin
Ikävä onnettomuus Haapajärvellä. Vene hörpppi vettä matkalla saaren. Veneessä ol 5 henkilöä, kolme uiskenteli rantaan,27911Rakastuminenhan on psykoosi
Ei ihme että olen täysin vailla järkeä sen asian suhteen. Eipä olis aikoinaan arvannut, että tossa se tyyppi menee, jonk53807Olisinko mä voinut käsittää sut väärin
Nyt mä kelaan päässäni kaikkea meidän välillä tapahtunutta. Jos mä sit kuitenkin tulkitsin sut väärin? Se, miten sä käyt31732Tähän vaivaan ei auta kuin kaksi asiaa
1. Tapaaminen uudestaan tai 2. Dementia Anteeksi kun olen olemassa🙄60729Känniläiset veneessä?
Siinä taas päästiin näyttämään miten tyhmiä känniläiset on. Heh heh "Kaikki osalliset ovat täysi-ikäisiä ja alkoholin v26662