Mitähän vaimolle ja tuoreelle lapseni äidille joululahjaksi?
Toivottavasti ei mitään hirmu kallista. :)
Kiitokset etukäteen
Risto
Mitä vaimolle joululahjaksi?
23
5298
Vastaukset
- tai aamutakki.
Ei sitten mitään flanellista! ;o)
Tai tietysti vähän riippuu vaimon iästäkin...
Satiiniyöpaitoja saa edullisesti.
Tuoksuja on monen hintaisia, eivät kaikki edulliset ole pahan hajuisia.
Tavarataloissa on upeat valikoimat koruja (siis rihkamaa). Sieltä voi tehdä löytöjä!
Hanskat ja kaulahuivi ovat myös kiva lahja.- Risto jostain
Ai mitä muuta niitä on kuin flanelli? Onko satiini hyvä?
Tuo yöpaita kuulostaa hyvältä ja miksipä ei aamutakkikin. Hajut on liian vaikeita. - esim.
Risto jostain kirjoitti:
Ai mitä muuta niitä on kuin flanelli? Onko satiini hyvä?
Tuo yöpaita kuulostaa hyvältä ja miksipä ei aamutakkikin. Hajut on liian vaikeita.H&M:ssä tai Lindexissä.. sieltä löytyy ihan kivannäköisiä ja -hintaisia yöpaitoja. Myös muut tuottet edullisia esim. laukut, kaulaliinat, korut. Mutta olen yöpaidan kannalla (naisten maku on niin tarkka, että laukun osto voi mennä metsään). Sitten osta lisäksi sydämen muotoinen suklaarasia. Ylellistä, mutta ei kallista!
- mieltä..
Yleisesti ottaen yöpaita joululahjana kuvastaa mielikuvituksen puutetta. Joten riippuu kyllä vaimosta, mitä mieltä on kyseisetä lahjasta.
Itse esim. en tykkää satiinisista yövaatteista ja enkä varsinkaan jostain seksikkäistä hepenistä. Itse asiassa sellanen Seppälän lammaskuvioinen flanellipyjama ois ihan kiva vetästä aamulla päälle, kun ei oo minnekkään kiire.
Enkä kyllä haluaisi rihkama korujakaan. Mieluiten semmonen hopeinen Kalevala sydänriipus.
No nämä lahja asiat on aina vähän vaikeita.
Mutta muista. Sen lahjan pitää olla henkilökohtainen ja lahjan saajan persoonallisuus on huomioitava.
Ei mitään hepeniä joilla on tarkoitus miellyttää sinun silmääsi, se on mautonta ja kuvastaa sitä, ettet syty ilman näitä virikkeitä. - että aloittaja
mieltä.. kirjoitti:
Yleisesti ottaen yöpaita joululahjana kuvastaa mielikuvituksen puutetta. Joten riippuu kyllä vaimosta, mitä mieltä on kyseisetä lahjasta.
Itse esim. en tykkää satiinisista yövaatteista ja enkä varsinkaan jostain seksikkäistä hepenistä. Itse asiassa sellanen Seppälän lammaskuvioinen flanellipyjama ois ihan kiva vetästä aamulla päälle, kun ei oo minnekkään kiire.
Enkä kyllä haluaisi rihkama korujakaan. Mieluiten semmonen hopeinen Kalevala sydänriipus.
No nämä lahja asiat on aina vähän vaikeita.
Mutta muista. Sen lahjan pitää olla henkilökohtainen ja lahjan saajan persoonallisuus on huomioitava.
Ei mitään hepeniä joilla on tarkoitus miellyttää sinun silmääsi, se on mautonta ja kuvastaa sitä, ettet syty ilman näitä virikkeitä.halusi kohtuuhintaisia lahjavinkkejä.
Ehkäpä koru-ideat siksi oli "rihkama"hyllystä. Vaikka eipä silti, kyllähän monet "rihkamakorut" ovat kalliimpia kuin hopeiset korut. - monenlaisia
että aloittaja kirjoitti:
halusi kohtuuhintaisia lahjavinkkejä.
Ehkäpä koru-ideat siksi oli "rihkama"hyllystä. Vaikka eipä silti, kyllähän monet "rihkamakorut" ovat kalliimpia kuin hopeiset korut.Joo monenlaisia käsityksiä kohtuu hinnoista??
Kun mainokset pukkaa monen sadan euron lahja ideoita. Mutta alle satasen saa kyllä tosi kivoja hopeisia ja jopa kultasiakin koruja.
Tänä päivänä vaan enenpi hopeiset on nuorille IN. Kultaiset taas vähän iäkkäämmille.
Niin mikä se sit on kohtuu hinta, kun omalle puolisolleen ja lapsen äidille lahjaa ostaa?
- eppulainen
tuore äiti voisi tykätä pienestä hemmottelusta (lue:omaa aikaa). esim kasvohoito,hieroja,tms
- jujuu
Ihan yksikertaisesti lahjoita kaksinkeskeistä aikaa esim. kylpylä viikonloppu ellei sitten vaavi ole liian pieni..
- på¨på'
joo kylpylä lahjakortti ja sen kylkijäisinä se sydämen muotoinen punainen suklaarasia.
- mulatsormmi
Merkkipäivä
Eräänä aamuna aamiaispöydässä vaimo sanoi miehelleen: "Olen varma, ettet muista mikä päivä tänään on."
"Tietenkin minä muistan", mies vastasi närkästyneenä töihin kiirehtiessään.
Kymmeneltä aamulla ovikello soi, ja kun nainen avasi oven, hänelle ojennettiin laatikko, joka sisälsi kaksitoista pitkävartista punaista ruusua.
Kello kolmetoista lähettipalvelu toi hänelle ison rasiallisen hänen suosikkisuklaataan.
Myöhemmin iltapäivällä eräs boutique toimitti hänelle vielä kuuluisan muotigurun suunnitteleman leningin.
Nainen tuskin malttoi odottaa, että hänen miehensä tulisi kotiin.
"Ensin kukat, sitten suklaa ja sitten vielä leninki!" hän huudahti. "En ole koko elämässäni kokenut ihanampaa Kalevalan päivää!"
"joo-haluan tuohon oven eteen lahjan, joka kiihtyy nollasta sataan parissa sekunnissa" vastasi vaimo.
Mies pääsee sairaalasta loppiaisena.
Ovella oli vaaka. - vaimonsa kanssa
joulujuhlaan!
Ei aikaa soittamiseen ja 3 päivään ei voida olla yhdessämme! - ocrazone
Yksilöllinen ja persoonallinen joululahjaidea äidille, lapselle, isälle, mummille...
www.ocrazone.com - koruja ja rahaa
Minä huolisin kultaa kalliita koruja, matka havaijille, uuden tuliterä auton, tai 2000 e kortti hm vaateostioksille.
- sdlm
Osta benettonin kylpytakki punainen ja siihen kaveriksi sydämen muotoinen suklaarasia. itse olen tykännyt benettonin kylpytakista, koska se on juuri sopivan paksuinen, ei liian paksu eikä ohut. Jos päädyt yöpaitaan osta ihanan lämmin puuvillainen, älä osta mitään sexi yöpaitoja tuoreen vauvan äidille.
- ...
Kalliita kultakoruja, havaijin reissu, tuliterä auto ja H&M trikoorääsyjä.. mikä ei kuulu joukkoon?
- Boikottiin ocrazone
sdlm kirjoitti:
Osta benettonin kylpytakki punainen ja siihen kaveriksi sydämen muotoinen suklaarasia. itse olen tykännyt benettonin kylpytakista, koska se on juuri sopivan paksuinen, ei liian paksu eikä ohut. Jos päädyt yöpaitaan osta ihanan lämmin puuvillainen, älä osta mitään sexi yöpaitoja tuoreen vauvan äidille.
"Tuore vauva" on aloittanut tänä syksynä koulunsa. Ärsyttävää, kun nämä typerät mainostajat nostavat vanhoja ketjuja.
- minä90
lahjakortti jonnekin esim,kaksi leffa lippua ja pääsette kahestaan joskus elokuviin.vaatteita en suosittele ostamaan jos et ole varma mistä hän tykkää...
- pois lomalle
Lahjakortti puoleksi vuodeksi intiaan lapsi kans, saisi mies viettää railakasta poikamiepuolituottaan. Siinä olisi lahjaa molemmille. Vaimo rentoutuu ja mies rentoutuu.
- 5+8
Kannattanee miettiä, millainen sun vaimon olo on synnytyksen jälkeen; nousiko paino paljon, onko väsynyt tms.
Jos nimittäin on raskauskiloja, moni nainen ei halua hepeniä, koska ei koe itseään haluttavaksi kilojen takia, ja joistakin se voi jopa tuntua, et hoputetaan panostamaan ulkonäköön.
Mietit vähän, että millaisista asioista sun vaimo pitää tai mitä hän voisi tarvita?
Hän on kuitenkin vaimosi, kaipa sulla joku käsitys on, mikä vois ilahduttaa?
Yksi erittäin edullinen lahjaidea, josta olen lukenut, on mm: tehdä lupauskortteja, joista vaimo/mies voi valita tai arpoa, mitä toisen hyväksi tekee.
Esim: Tänään hieronta/tänään äidin omaa aikaa/tänään mies hoitaa tiskit..
Tää voi olla ehkä vähän turhan vaatimattoman oloinen, mut monasti tuore äiti kaipaa hemmottelua, omaa aikaa, unta jne.
Mutta jos susta tuntuu, et vaimos haluaa jotain konreettisempaa/tai ei takuulla tykkäisi tästä, säästä idea vaikka ystävän(rakastavaisten)päivään tmv. ;)- Tuoretta tavaraa
Jaa-a, jos ei ole 7:ssä vuodessa päässyt raskauskiloistaan, niin ihme on.
- daisariLissu
Tuoretta tavaraa kirjoitti:
Jaa-a, jos ei ole 7:ssä vuodessa päässyt raskauskiloistaan, niin ihme on.
Piti ihan lukaista viestit läpi, jäikö itseltä jokin lukematta; mutta kyllä aloittajalla itelläänkin luki: tuoreelle lapseni äidille..että mistä toi 7vuotta?
- 2+18=?
daisariLissu kirjoitti:
Piti ihan lukaista viestit läpi, jäikö itseltä jokin lukematta; mutta kyllä aloittajalla itelläänkin luki: tuoreelle lapseni äidille..että mistä toi 7vuotta?
viestin päivämäärä, oisko? ^.~
- Tuoretta tavaraa
daisariLissu kirjoitti:
Niin, Risto jostain on kirjoittanut avauksensa 20.12.2005 klo 15:29. Olivatko daisarit näkyvyysesteenä Lissu, ehe? :D
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Fuengirola.fi: Danny avautuu yllättäen ex-rakas Erika Vikmanista: "Sanoisin, että hän on..."
Danny matkasi Aurinkorannikolle Helmi Loukasmäen kanssa. Musiikkineuvoksella on silmää naiskauneudelle ja hänen ex-raka1013098GALLUP: Kuka voittaa The Voice of Finland -kisan: Oliver, Janina, Julia vai Mohammad?
GALLUP: Kuka voittaa The Voice of Finland -kisan: Oliver, Janina, Julia vai Mohammad? Tänään jännittävä finaalilähetys431157- 831142
Tämä on kyllä heittämällä erikoisin ihmissuhde mitä on koskaan ollut
Hulluinta on se että ei edes ole varsinaista suhdetta minkäänlaista, mutta tuntuu kuin olisit elämässäni mukana koko aja521045Helikopteri pörrää ja POLIISIT on eristettynä pururadan vieressä!
Suojatehtävä pitää kiireisenä. Kulut ovat kovat!32997- 67868
Tunnustan
Vaikka peitän sen erittäin hyvin niin tunnustan että pidän sinusta erittäin paljon, mieheltä naiselle39852- 53847
- 44822
Autolla puuhun
Halapahallin kohilla auto puuhun, lujaa on tultu ja ei oo pysyny hallinnassa. Taisipa olla lundin pojan auto, eipä tainn24791